eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › "Modernizacja ulicy Wesołej w Świdniku"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja ulicy Wesołej w Świdniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e3880a6-53aa-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja ulicy Wesołej w Świdniku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3880a6-53aa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058316/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja ul. Wesołej w Świdniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZN 271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia o charakterze „projektuj i buduj” pod nazwą: „Modernizacja ulicy Wesołej w Świdniku’’.
3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej na „Modernizacja ulicy Wesołej w Świdniku” wraz z uzyskaniem zgłoszenia robót niewymagającego pozwolenia na budowę, która obejmuje:
a) uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do określenia zakresu i ilości niezbędnych do wykonania robót remontowych ulicy;
b) projekt czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,
c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
d) inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
2) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia itp.:
a) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:
 wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie dokona Wykonawca
 zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem
 aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową, (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf),
 wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.
3) nadzór autorski:
Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski.
4) realizację robót budowlanych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę
i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt. W zakres robót budowlanych wchodzi:
a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników betonowych z ławą betonową z oporem, rozebranie nawierzchni zjazdów indywidualnych w zakresie umożliwiającym dokonanie wymiany krawężników wraz z ławą betonową i oporem, odtworzenie stanu pierwotnego geometrii krawędzi jezdni w planie - odcięcie piłą mechaniczną zbędnych fragmentów nawierzchni bitumicznej, sfrezowanie nawierzchni bitumicznej wynikających z przyjętego profilu, w celu umożliwienia wykonanie pełnej grubości warstwy ścieralnej.
b) roboty ziemne: wykonanie rowka pod krawężnik na ławie betonowej z oporem, plantowanie skarp i korony nasypów i wykopów (kształtowanie zieleńców od krawędzi jezdni do ok. 1,5m).
c) zieleń drogowa: przekopanie gleby, humusowanie, torfowanie, obsianie trawą w pasie zieleni na których prowadzone były roboty,
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie Dokumentacji projektowej,
e) kanalizacja: regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych, zaworów, wpustów deszczowych w jezdni
f) ustawienie krawężników: krawężnik betonowy wystający 15x30 cm koloru szarego na podsypce cem-piaskowej na ławie betonowej z oporem z betonu B-10 (C8/10), krawężnik najazdowy 15x22 cm koloru szarego na podsypce cem-piaskowej na ławie betonowej z oporem z betonu B-10 (C8/10),
g) wykonanie konstrukcji nawierzchni:
 jezdnia ul. Wesołej: warstwa ścieralna (nakładka) z betonu asfaltowego grub. 6cm o uziarnieniu 0/12,8mm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śred. grub. 2cm o uziarnieniu 0/16,8mm, czyszczenie i skropienie emulsją asfaltową dwóch warstw jezdni,
 w przypadku konieczności odbudowa jezdni, poprzez wyrównanie jej mieszanką mineralno-bitumiczną. Istniejącą konstrukcję nawierzchni odtworzyć przy zachowaniu nośności konstrukcji dla kategorii ruchu KR1.
 regulacja nawierzchni istniejących zjazdów: na podsypce z grysu 2-5mm grub. 4cm
h) roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów,
i) wykonanie i dostarczenie geodezyjnych pomiarów powykonawczych (inwentaryzacji) umożliwiających zasilenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (w wersji papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf).
j) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
3.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z następujących dokumentów:
1) SWZ, w tym w szczególności Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Miejska Świdnik działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm), informuje
o unieważnieniu ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) w trybie podstawowym.

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego , gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie powołanego wyżej przepisu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1065849,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1065849,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.