Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00363750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00374271/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remont Sali Widowiskowej WDK i zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Dom Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291151940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ściegiennego 2
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-033
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 365 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wdk@wdk-kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdkkielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6722e8cc-40c5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Sali Widowiskowej WDK i zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6722e8cc-40c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA 261.11.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem jest demontaż istniejących 8-miu wysłużonych urządzeń mechaniki w przestrzeni stropu technicznego sceny - urządzenia wysłużone i nieczynne. Zdemontowanie podwieszonych belek sztankietu oraz olinowania. Bez ingerencji w istniejące podkonstrukcje i istniejące koła linowe na stropie i na ścianie bocznej (sznurownia na galerii).
Przewiduje się montaż trzech nowych mostów oświetleniowych wyposażonych w pasy kablowe na
potrzeby oświetlenia scenicznego.
Są one przeznaczone do zawieszania aparatury oświetleniowej. Dobrany zestaw urządzeń zapewnia możliwość podstawowego oświetlenia przedstawień teatralnych, koncertów, kabaretów, prezentacji, itp.
Ze względu na charakter pracy urządzeń wszelkie urządzenia muszą być opatrzone deklaracjami CE wystawionymi na całe urządzenia. Wszystkie urządzenia mechaniki górnej muszą posiadać możliwość pracy nad ludźmi.
Następnie przewiduje się szpachlowanie, tynkowanie i malowanie ścian wokół sceny Sali widowiskowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31611000-2 - Zestawy instalacji elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212300-2 - Konstrukcje i ich części
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367524,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367524,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PS TEATR Marek Gumiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013210090
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 20
7.3.4) Miejscowość: Sękocinie Nowy
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "TEATR" MAREK GUMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "TEATR" MAREK GUMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367524,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przebudowa ul. Warszawskiej na odc. od ul. Orkana do ul. Turystycznej w Kielcach (jezdnia zachodnia)
- "Roboty konserwacyjno-remontowe pomieszczeń III piętra budynku głównego WSSE w Kielcach"
- Opracowanie dokum. proj. pn.: "Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo - rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej" - odcinek 1
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Sądu Rejonowego w Starachowicach
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach"
- Rewitalizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zaduszniki - roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
- Budowa sygnalizacji świetlnej w ciągu DW 120 m. Kobylanka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.