eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie zasilania awaryjnego budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ul. Okopowej w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zasilania awaryjnego budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ul. Okopowej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zasilania awaryjnego budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ul. Okopowej w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c46bae2f-284c-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie zasilania awaryjnego budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ul. Okopowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.69.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 373983,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Wykonanie zasilania awaryjnego budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ul. Okopowej w Gdańsku”:
1) Przebudowa istniejącego zasilania instalacji elektrycznej budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Okopowej w Gdańsku pod zasilanie awaryjne z agregatu prądotwórczego;
2) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego;
3) Wykonanie obudowa agregatu wraz z modernizacją wiaty na odpady stałe.

2. Roboty wykonywane będą etapami w uzgodnieniu z Zamawiającym, przy czym przewidywana kolejność wykonywanych prac będzie następująca:
 przebudowa instalacji elektrycznej pod zasilanie awaryjne,
 roboty budowlane (pod nowy śmietnik),
 roboty rozbiórkowe wiaty śmietnikowej,
 roboty budowlane pod agregat,
 dostawa i montaż agregatu,
 roboty wykończeniowe ( w tym mała architektura).
3. Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania biur w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę osób pracujących w obiekcie oraz na petentów. Roboty hałaśliwe należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych - po godzinach pracy urzędu tj. od 16.00 do 22.00. Zamawiający wskazuje, żeby część robót – kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu - wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie dni wolnych od pracy (weekendy, godziny popołudniowe, wieczorne, nocne).
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia i zamontowane urządzenia na okres min. 5 lat (60 miesięcy).
UWAGA: okres przedmiotowej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.

4. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz załącznik nr 1.1. i 1.2. SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
5. Niniejszy przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ robota budowlana dotyczy jednego niepodzielnego zadania. Natomiast w bieżącym roku przeprowadzono postępowania na inne roboty budowlane w kompleksie budynków przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (różniące się zakresem i specyfiką robót).
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
10. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom);
2) w związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców,
4) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
5) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację umowy,
6) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych,
8) Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę z podwykonawcą, zgodnie z treścią art. 464 ust. 8 ustawy Pzp zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaparafowanego przez Wykonawcę i Podwykonawcę projektu tej umowy wraz ze wszystkimi załącznikami do niej. Postanowienie to stosuje się również do zmiany umowy z podwykonawcą (aneksu do umowy podwykonawczej).
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, tj. osób wykonujących wszelkie roboty ogólnobudowlane, o których mowa w przedmiocie zamówienia, o ile, mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
14. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
1) czynności które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
2) czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
15. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane w trakcie realizacji zamówienia:
1) za roboty ogólnobudowlane rozumie się prace takie jak: roboty murarskie, roboty malarskie, roboty instalacyjne z różnych dziedzin -wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem i kierownictwem pracodawcy,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia osób: Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w ust. 13. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego- nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika  zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę- w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienie właściwego inspektoratu pracy i zwrócenie się z prośbą o przeprowadzenie przez niego kontroli, a także zastosowanie kar przewidzianych w projekcie umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ,
4) jeżeli czynności wskazane w pkt) 1 powyższego ustępu, Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,
5) Wykonawca oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące wszelkie roboty ogólnobudowlane wynikające z przedmiotu zamówienia wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 5 są lub będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
6) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli,
16. Szczegółowe uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę i podwykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 13 niniejszego Rozdziału, sposób dokumentowania zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
17. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej, która rozpocznie się w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk 8.09.2022 r., o godz. 10.00. Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
18. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie placu/terenu budowy, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.
19. Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31120000-3 - Generatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-GRZEŚ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pruszczu Gdańśkim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040161215

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67527000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.