eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › przebudowa leśnej drogi nr 6 w Leśnictwie Zagumnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20042

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Biłgoraj: przebudowa leśnej drogi nr 6 w Leśnictwie Zagumnie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Biłgoraj, do kontaktów: Piotr Piekarczyk, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6868099, fax 084 6864259, e-mail: nadlesnictwo.bilgoraj@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa leśnej drogi nr 6 w Leśnictwie Zagumnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnictwo Zagumnie, Gmina Biłgoraj. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa leśnej drogi nr 6 o nawierzchni brukowej w oddz. 184, 197, 198, 209, 210, 218 na odcinku 3152 m.b. w Leśnictwie Zagumnie Szczegóły w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i kosztorysie ofertowym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający będzie żądał dostarczenia atestów na: wbudowane kruszywa, prefabrykaty betonowe oraz emulsje zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia polega na" - wycince zakrzaczenia gęstego, średniej gęstości oraz rzadkiego, - ręcznym ścinaniu i karczowaniu krzaków i podszycia średniej gęstości, - wykopach wykonywanych koparką na odkład w gruncie kategorii I i II, - odbudowa uszkodzonych przepustów ze ściankami czołowymi, - wykonaniu podbudowy pomocniczej grubości 15 cm z tłucznia kamiennego pod mijankami oraz na zjazdach, - wykonanie podbudowy zasadniczej szerokości 3,18 m i grubości średniej 8 cm z tłucznia kamiennego na całym odcinku drogi (wraz z mijankami zjadami), - wykonanie nawierzchni bitumicznej szerokości 3,00 m grubości 2x3 cm na całym odcinku drogi tj. 3,152 m.b. (warstwa wiążąca i ścieralna) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.2. wykonali, w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 2.3. dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2.4. dysponują środkami własnymi lub zdolnością kredytową wystarczającą aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w kwocie minimum 90% wartości kontraktu brutto, 2.5. ubezpieczają firmę w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej do kwoty stanowiącej 30% wartości kontraktu brutto. 2.6. udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od daty bezusterkowego odbioru. 2.7. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w postaci: - rozkładarka mas bitumicznych szr. 3 m. - koparka przedsiębierna o pojemności łyżki 0,4 m sześć., - spycharka mocy 75 KM lub 100 KM, - samochody samowyładowcze ładowności 15-20 t., - walec gładki statyczny 10t., - walec ogumiony 10t., - piła spalinowa do drewna, lub zamiennie: - rozkładarka mas bitumicznych szerok. 3,0 m, - walec gładki statyczny 10t., - równiarka mocy 100 KM, - koparko-spycharka o pojemności łyżki 0,25 m sześc., - samochody samowyładowcze ładowności 5-10 t., - ładowarka o pojemności łyżki 2 m sześc., jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach, wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl. (zestaw). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: powinni spełniać wymogi punktu 1 i 2.6 każdy oddzielnie, zaś pozostałe łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez Wykonawców Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4/ informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 90% wartości kontraktu brutto, 5/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania, 6/ dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 7/ kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu stwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej co najmniej okres trwania kontraktu, 8/ oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 9/ oświadczenie o udzielonej gwarancji 10/ wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Zamawiającego, w przypadku żądania wersji "papierowej" SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2007, godzina 08:30, w siedzibie Zamawiającego - sala narad (pokój nr 10).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.