Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381671/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00387497/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SDEZ.3.2022 Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla Uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471390387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-142
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SDEZ.3.2022 Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla Uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c17dc9a8-45a5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00123798/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa noclegowo-gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - makroregion nr II (warmiń.-mazur., mazow., łódzkie, podlaskie)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - makroregion nr II (warmińsko-mazurskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie)” , nr umowy UDA-POWR.02.14.00-00-2007/18-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381671/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDEZ.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261880,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego – usługa ta jest przedmiotem odrębnego postępowania.1.1. W części zamówienia nr 1) przewiduje się 13 (z 41) grup Uczestników objętych usługą szkoleniową do której przypisuje się grupę około 195 osób uprawionych do skorzystania z usługi noclegu i pełnego wyżywienia (w zakresie opisanym w pkt. 2.2.1.2. SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 128678,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego – usługa ta jest przedmiotem odrębnego postępowania.1.1. W części zamówienia nr 2) przewiduje się 14 (z 41) grup Uczestników objętych usługą szkoleniową do której przypisuje się grupę około 210 osób uprawionych do skorzystania z usługi noclegu i pełnego wyżywienia (w zakresie opisanym w pkt. 2.2.1.2. SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 133202,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny zaproponowane w pozostałych ofertach biorących udział w postępowaniu (po odrzuceniu ofert ocenionych jako najkorzystniejsze) w zakresie części nr 1 przekraczają wysokość środków jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w następstwie czego spełnione zostały przesłanki upoważniające Zamawiającego do unieważnienia zamówienia w części nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 3 Upzp,.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145519,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320634,10 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny zaproponowane w pozostałych ofertach biorących udział w postępowaniu (po odrzuceniu ofert ocenionych jako najkorzystniejsze) w zakresie części nr 2 przekraczają wysokość środków jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w następstwie czego spełnione zostały przesłanki upoważniające Zamawiającego do unieważnienia zamówienia w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 Upzp,.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151082,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269866,92 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.