Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357422/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00357989/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00375648/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów, konserwacji, legalizacji i naprawy kotłów warzelnych od kuchni polowych KP-340
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261 483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów, konserwacji, legalizacji i naprawy kotłów warzelnych od kuchni polowych KP-3402.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ec75cf2-38ef-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 USŁUGI NAPRAW, KONSERWACJI, SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I POZOSTAŁEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 88/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45343,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów, konserwacji, legalizacji i naprawy kotłów warzelnych od kuchni polowych KP-340, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 50882000-1
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykonanie przeglądu, konserwacji i naprawy kotła warzelnego poj. 110 l – ilość: 10 szt.
Wykonanie przeglądu, konserwacji i naprawy kotła warzelnego poj. 80 l – ilość: 10 szt.
Wykonanie przeglądu, konserwacji i naprawy kotła warzelnego poj. 50 l – ilość: 15 szt.
sprawdzenie lepkości kinetycznej silikonu znajdującego się w przestrzeni między płaszczowej oraz jego kwalifikacja (pomiar lepkości w zakresie pomiarowym).
uzupełnienie silikonu
utylizacja starego nośnika ciepła.
zbadanie sprawności zaworu bezpieczeństwa przestrzeni nośnika ciepła.
oczyszczenie zaworu w pokrywie kotła oraz sprawdzenie działania sprężyn – w razie potrzeby wymiana.
wymiana uszczelki gumowej kotła, sznura glino-krzemianowego, łańcuszka, wskaźnika oleju – w razie potrzeby.
naprawa niesprawnych zamknięć kotłów – w razie potrzeby.
polerowanie elementów niemalowanych oraz konserwacja kotła.
czyszczenie zewnętrznej powierzchni kotła za pomocą piaskowania (cały kocioł wraz z pokrywą).
usuwanie osadu kamiennego oraz mycie kotła wewnątrz.
malowanie górnej powierzchni kotła wraz z pokrywą (farba RAL 6006).
konserwacja powierzchni zewnętrznej kotła (całość poniżej sznura uszczelniającego).
weryfikacja czytelności indywidualnego numeru kotła, w przypadku braku numeru montaż nowej tabliczki na kołnierzu kotła, wybicie nowego numeru lub numeru z dokumentacji kotła wpisując pojemność kotła i numer.
przeprowadzenie próby szczelności
Wykonawca dokona właściwych wpisów (jak w punkcie wyżej) w przekazanych dowodach kotłów,
a w przypadku braku wystawi nowe świadectwo legalizacji (dowód kotła) i dokona stosownych adnotacji.
Miejsce wykonania usługi: siedziba Wykonawcy – transport „z” oraz dostarczenie kotłów po wykonanej usłudze Wykonawca realizuje własnym staraniem i we własnym zakresie, koszty odbioru urządzeń celem realizacji usługi i po jej wykonaniu Wykonawca uwzględnia w oferowanej cenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe JARGUZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391773838
7.3.3) Ulica: ul.Przemysłowa 14
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.