eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › "Dostawa paliwa pelletowego dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliwa pelletowego dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470947209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karasicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.glowno.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliwa pelletowego dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10fded1-48d9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046532/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa pelletowego dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.AG.26.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226540,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paliwa pelletowego, o parametrach co najmniej określonych, w szczególności dla pelletu drewnianego w normie DIN PLUS oraz spełniającego wymagania określone poniżej tj.:
a) średnica nie mniej niż 5 mm – nie więcej niż 8 mm
b) długość nie mniej niż 10 mm - nie więcej niż 45 mm
c) wartość opałowa nie niższa niż 18.000 KJ/kg
d) wilgotność nie przekraczająca 10%
e) zawartość popiołu nie przekraczająca 2,7 %
w ilości nie większej niż 115 ton, w co najmniej 12 dostawach do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Głownie im Jana Pawła II. Zamawiający dopuszcza pellet z łuski słonecznika.
3.2. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt spełnia wyżej określone parametry, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczany produkt odpowiada określonej powyżej normie.
3.3. Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatura powietrza). Szczegółowe ilości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie z wyprzedzeniem 3- dniowym (dni robocze). Dostawy będą się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3.4. Dostawy zostaną zrealizowane przy użyciu samochodu z naczepą przystosowaną do transportu pelletu luzem z wagą i pneumatycznym rozładunkiem pelletu do zbiorników magazynowych u Zamawiającego. Jednorazowo dostawa może maksymalnie wynieść 10 do 12 ton.
3.5. Zamawiający dopuszcza dostawę pelletu pakowanego w worki, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku dostawy bezpośrednio do magazynu opału, włazem o wymiarach 42 cm x 45 cm.
3.6. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności związane z dostarczeniem materiału (tj., zakup, transport, rozładunek) we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce – magazyn składu opału w budynku kotłowni.
3.7. Rozliczenie nastąpi w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie i rzeczywistą ilości dostarczonego opału, potwierdzoną przez pracownika administracyjno - gospodarczego.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie dostarczyć dokument potwierdzający jakość pelletu oraz kwit wagowy.
3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości i masy wagowej opału przy każdej dostawie. Jakość ta ma odpowiadać parametrom, jakich żąda Zamawiający.
3.8. Na potwierdzenie zgodności parametrów dostarczanego opału Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przy każdej dostawie świadectwo Jakości.
3.9. W przypadku zakwestionowania przez Odbiorcę dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.
3.10. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru
3.11. Nie spełnienie parametrów jakości opału, jak i brak aktualnego świadectwa jakości stanowi podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
3.12. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych.
3.13. Przedstawione w dokumentacji SWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają minimalne wymagania przez Zamawiającego dotyczące produktu, narzędzi lub innego wyposażenia. Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone parametry. Parametry produktu mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w dokumentach zamówienia.
3.14. Opisując natomiast przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wskazanie w/w odniesień ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia.
3.15. Wykonawca dostarczając towar równoważny winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 1.
3.16. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% (wielkości świadczenia) wartości brutto umowy.
3.17. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje:
3.17.1. określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 80% wartości zamówienia podstawowego.
3.17.2. określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z koniecznością zakupu większej ilości opału, z uwagi na warunki atmosferyczne,
3.17.3. powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3.18. Kod CPV:09111400 – 4 paliwa drzewne

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226540,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226540,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Gospodarcze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331321954

7.3.3) Ulica: Norblina

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278645,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.