eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocz › Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Chocz w 2023 roku



Og³oszenie z dnia 2022-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Chocz w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CHOCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855587

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chocz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627415330

1.5.8.) Numer faksu: 627415685

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chocz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chocz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Chocz w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98ac38c5-5f4c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00429278

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009986/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy Chocz w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia o jakich mowa w pkt. 7.1.1. i 7.2.1. SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej admin@chocz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej admin@hocz.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lubelektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê chwilê ich
przekazania na ePUAP lub skrzynkê pocztow± email.
6. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
7. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
8. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt 11.8.), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±
siê numerem przedmiotowego postêpowania.
10. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email admin@chocz.pl. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodz±cych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Chocz zebranych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. poprzez zagospodarowanie rozumie siê sk³adowanie na sk³adowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalaj±cy na odzysku/recyklingu odpadów. Wykonawca ma obowi±zek zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami.

1. Opakowania z papieru i tektury – czyste kod 15 01 01.
2. Opakowania z papieru i tektury – brudne kod 15 01 01.
3. Opakowania z tworzyw sztucznych - czyste kod 15 01 02.
4. Opakowania z tworzyw sztucznych (styropian opakowaniowy bez zanieczyszczeñ) – kod 15 01 02
5. Opakowania z tworzyw sztucznych - zanieczyszczone 15 01 02.
6. Opakowania ze szk³a kolorowe- brudne 15 01 07.
7. Opakowania za szk³a bezbarwne- brudne 15 01 07.
8. Opakowania ze szk³a – mix brudne 15 01 07.
9. Opakowania ze szk³a kolorowe- czyste 15 01 07.
10. Opakowania ze szko³a bezbarwne czyste – 15 01 07
11. Zu¿yte opony do 1 m ¶rednicy 16 01 03.
12. Elementy usuniête ze zu¿ytych urz±dzeñ inne ni¿ wymienione w 16 02 15 16 02 16.
13. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demonta¿u inne ni¿ wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03, 17 09 04.
14. Odpady kuchenne ulegaj±ce biodegradacji- brudne 20 01 08.
15. Odpady kuchenne ulegaj±ce biodegradacji- zabrudzone odpadami zielonymi 20 01 08.
16. Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawieraj±ce rtêæ kod 20 01 21.
17. Urz±dzenia zawieraj±ce freony – kompletne kod 20 01 23.
18. Urz±dzenia zawieraj±ce freony – niekompletne kod 20 01 23.
19. Leki inne ni¿ wymienione w kod 20 01 31, 20 01 32.
20. Baterie i akumulatory inne ni¿ wymienione w kod 20 01 33 – kod 20 01 34.
21. Zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w kod 20 01 21 i 20 01 23 zawieraj±ce sk³adniki niebezpieczne - kompletne kod 20 01 35
22. Zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w kod 20 01 21 i 20 01 23 zawieraj±ce sk³adniki niebezpieczne - niekompletne kod 20 01 35
23. Zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w 20 01 21 i 20 01 23- kompletne kod 20 01 36
24. Tworzywa sztuczne – czyste kod 20 01 39
25. Odpady kuchenne ulegaj±ce biodegradacji- czyste kod 20 02 01
26. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01
27. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne zanieczyszczone m. In. Kamieniami, szk³em, gruzem itd.kod 20 03 01
28. Wielkogabaryty w ca³o¶ci kod 20 03 07.
29. Wielkogabaryty zgniecione kod 20 03 07
30. Wielkogabaryty - zanieczyszczone kod 20 03 07
31. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popió³ bez zanieczyszczeñ) kod ex 20 01 99
32. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popió³ zanieczyszczony) kod ex 20 01 99

3.3. Wskazan± ilo¶æ odpadów komunalnych nale¿y traktowaæ jako wielko¶æ szacunkow±, wyliczon± wg zebranych ilo¶ci z poprzednich 12 miesiêcy, podan± w celu skalkulowania ceny oferty. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia o 20% ilo¶ci przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych pkt 3.2. bez prawa Wykonawcy do roszczeñ odszkodowawczych z tego tytu³u.
3.4. Wykonawca bêdzie otrzymywa³ wynagrodzenie wyliczone w oparciu o faktyczne ilo¶ci przyjêtych i zagospodarowanych odpadów z terenu Gminy oraz podane w ofercie stawki za l Mg zagospodarowanych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych.
3.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dostarczenia innych ni¿ w/w kody odpadów komunalnych podyktowane konieczno¶ci± ich zagospodarowania zgodnie z obowi±zuj±cym cennikiem Instalacji Komunalnej.
3.6. Obowi±zki Wykonawcy:
l) Wykonawca powinien posiadaæ przez okres obowi±zywania umowy status Instalacji Komunalnej.
2) Posiadaæ w³a¶ciwe zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych.
3) Wykonawcê obowi±zuje zakaz mieszania selektywnie dostarczonych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi oraz zakaz mieszania ze sob± poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
4) Wykonawca jest zobowi±zany do zagospodarowania odebranych
od Zamawiaj±cego odpadów komunalnych w instalacji komunalnej.
5) Wszystkie dostarczane odpady musz± byæ wa¿one na legalizowanej wadze samochodowej o dok³adno¶ci +/- 20 kg
6) Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ stosowne uprawnienia lub mieæ podpisane umowy z podmiotami je posiadaj±cymi, na potwierdzenie czego przed³o¿y je zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy, oraz w przypadku zmian w tym zakresie w trakcie trwania umowy odpowiednio:
a) Wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
b) zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼no zm.).
7) Wykonawca jest zobowi±zany do przekazywania Zamawiaj±cemu w cyklu comiesiêcznym, drog± elektroniczn± oraz papierow±, raportów (wykaz przyjêtych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z podzia³em na poszczególne frakcje).
8) Raport miesiêczny powinien zawieraæ: ³±czn± masê odpadów komunalnych
z podzia³em na poszczególne rodzaje odpadów, kody odpadów, ilo¶æ zagospodarowanych odpadów wyra¿on± w Mg wraz z metod± zagospodarowania odpadów.
9) Zagospodarowanie odpadów ma zostaæ potwierdzone kart± przekazania odpadów (sporz±dzon± zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów).
10) Raporty miesiêczne wraz z Kartami Przekazania Odpadu s± elementem niezbêdnym do zatwierdzenia wyp³aty wynagrodzenia za wykonan± us³ugê,
za miesi±c którego raporty dotycz±. Nale¿y je przekazywaæ Zamawiaj±cemu ostatecznie do 10 dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, którego raport dotyczy, w formie papierowej i elektronicznej. Brak kompletnych raportów i kart skutkowaæ bêdzie wstrzymaniem wyp³aty wynagrodzenia Wykonawcy.
11) Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikaj±cych z decyzji organów nadzorczych w terminie
do 24 godz. od momentu zaistnia³ych zdarzeñ, ograniczeñ, przestojów.
Brak informacji o zaistnia³ych zmianach w funkcjonowaniu instalacji mo¿e skutkowaæ naliczeniem kar umownych.
12) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca i ka¿dy podwykonawca realizuj±cy us³ugê stanowi±c± przedmiot zamówienia zatrudni³, przez ca³y okres obowi±zywania umowy, na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce czynno¶ci, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony wart. 22 § l ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu
pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), w szczególno¶ci takie czynno¶ci jak: prace zwi±zane z rêcznym sortowaniem odpadów, prace porz±dkowe.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia o¶wiadczenia o zatrudnianiu wszystkich wskazanych w pkt. 12 pracowników na podstawie stosunku pracy. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby
zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem ich liczby, imion i nazwisk, dat zawarcia i rodzaju stosunków pracy, wymiaru etatów oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku zmiany tych osób - aktualizowaæ o¶wiadczenie w ci±gu 7 dni od zmiany.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Kryterium oceny ofert s±:
a) cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia – 60 %.
b) termin p³atno¶ci faktury za us³ugê (od dnia otrzymania faktury) – 40 %
15.2. Ocena poszczególnych ofert bêdzie obliczona wed³ug nastêpuj±cego wzoru
Nazwa kryterium Waga (znaczenie w %) Sposób liczenia (wg wzoru)
Cena brutto [z³] 60 % Cx = ((Cmin / Co.b. ) x 60%) x 100
Termin p³atno¶ci faktury za us³ugê [dni] 40 %
14 dni – 0 pkt
21 dni – 20 pkt
30 dni – 40 pkt
Gdzie:
a) Cx – wska¼nik kryterium ceny dla danej oferty
b) Cmin – cena oferty z najni¿sz± cen± brutto
c) Co.b. – cena oferty badanej
15.3. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
15.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów po podsumowaniu przyznanych punktów w dwóch kryteriach.
15.5. Zamawiaj±cy nie przewiduje takich terminów p³atno¶ci za fakturê, które s± krótsze ni¿ 7 dni oraz d³u¿sze ni¿ 30 dni. Zamawiaj±cy odrzuci oferty z innymi terminami p³atno¶ci ni¿ podane w tabeli w pkt
2.
15.6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury za us³ugê

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
5.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje aktualnym zezwoleniem na zbieranie odpadów, zezwoleniem na przetwarzanie odpadów lub jedno zezwolenie tzw. pozwolenie zintegrowane, które obejmuje zbieranie i przetwarzanie odpadów, wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.
5.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca powinien z³o¿yæ: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, (Zamawiaj±cy uzyska we w³asnym zakresie o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca powinien z³o¿yæ aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów,
zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub jedno zezwolenie tzw. pozwolenie zintegrowane, które obejmuje zbieranie i przetwarzanie odpadów, wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca powinien z³o¿yæ: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, (Zamawiaj±cy uzyska we w³asnym zakresie o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7.1.1. i 7.2.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8.4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej.
2. Dopuszcza siê zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany stawki op³at za korzystanie ze ¶rodowiska za zagospodarowanie, t.j. sk³adowanie 1 Mg poszczególnych rodzajów odpadów - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê i o warto¶æ tej zmiany.
3. Dopuszcza siê zmiany umowy w przypadku:
1) gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacj± przetargow±,
2) zmiany terminu lub zakresu wykonania umowy z uwagi na:
a) dodatkowe obowi±zki zwi±zane z wykonywanym przedmiotem zamówienia na³o¿one na Wykonawcê, a wynikaj±ce ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporz±dzeñ, b) zwiêkszenie zakresu us³ug przez Zamawiaj±cego w tym: czêstotliwo¶æ odbioru, zlecenia dodatkowych us³ug.
4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy obowi±zana jest pisemnie uzasadniæ i udokumentowaæ istnienie przes³anki tej zmiany. Zwiêkszenie wynagrodzenia mo¿e nast±piæ wy³±cznie pod warunkiem nie budz±cego w±tpliwo¶ci wykazania przez Wykonawcê ró¿nicy w kosztach, wynikaj±cych z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-15 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.