eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › "Wykonanie prac związanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie prac związanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowość: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134414099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bfa8591-459f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie prac związanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bfa8591-459f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174571/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Bieżące naprawy infrastruktury turystycznej

1.1.7 Remont infrastruktury turystycznej na miejscach ogniskowych - wymiana słupów nośnych w zadaszeniach, remont palenisk, wymiana ław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-12/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 59349,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20325,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana słupów nośnych w wiacie ogniskowej.

Remont będzie polegał na wymianie 4 słupów nośnych. Słupy należy wykonać z drewna modrzewiowego lub sosnowego. Elementy drewniane zabezpieczyć przez 2-krotne pokrycie preparatem w kolorze tik.
Lokalizacja:
Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka (1 szt.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Wymiana słupów nośnych w zadaszeniach nad stołami z ławami.

Remont będzie polegał na wymianie słupów nośnych w zadaszeniach nad stołami z ławami. Słupy należy wykonać z drewna modrzewiowego lub sosnowego. Elementy drewniane zabezpieczyć przez 2-krotne pokrycie preparatem w kolorze tik.
Lokalizacja:
1) Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka – 1 zadaszenie.
2) Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Żydowskie – 2 zadaszenia.

b) Remont palenisk ogniskowych

Remont będzie polegał na rozebraniu 8 szt. uszkodzonych palenisk ogniskowych i wymurowaniu od podstaw z kamienia nowych kręgów ogniskowych.
Lokalizacja:
W miejscach do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodach Ochronnych Baranie, Pielgrzymka, Żydowskie.
Wykonanie prac w niektórych lokalizacjach jest utrudnione ze względu na brak dogodnego dojazdu. Dotarcie jest możliwe quadem lub małym ciągnikiem

c) Wykonanie ław wraz z ich montażem.

Remont będzie polegał na wykonaniu 20 szt. nowych 4-metrowych ław wraz z ich montażem w terenie. Stare uszkodzone, zdemontowane ławy Wykonawca jest zobowiązany zabrać z terenu Magurskiego Parku Narodowego. Element oznaczony na rysunku B1 (siedzisko ławy) należy wykonać z drewna świerkowego. Element oznaczony na rysunku B2 (podstawa ławy) należy wykonać z drewna modrzewiowego,
Konserwację ław należy wykonać impregnatem ekologicznym (olejem lnianym) przez 2- krotne pomalowanie elementów drewnianych.
Lokalizacja:
Wzdłuż szlaków turystycznych w Obwodach Ochronnych Świątkowa, Pielgrzymka i Folusz.
Wykonanie prac w niektórych lokalizacjach jest utrudnione ze względu na brak dogodnego dojazdu. Dotarcie jest możliwe quadem lub małym ciągnikiem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 39024,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 12.09.2023 r. do godz. 11:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie części I.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46093,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46093,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46093,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLDER Dariusz Rysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842270654

7.3.3) Ulica: Cergowa 196

7.3.4) Miejscowość: Dukla

7.3.5) Kod pocztowy: 38-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46093,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.