Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370441/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie prac związanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bfa8591-459f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie prac związanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bfa8591-459f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174571/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Bieżące naprawy infrastruktury turystycznej
1.1.7 Remont infrastruktury turystycznej na miejscach ogniskowych - wymiana słupów nośnych w zadaszeniach, remont palenisk, wymiana ław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-12/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 59349,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20325,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana słupów nośnych w wiacie ogniskowej.Remont będzie polegał na wymianie 4 słupów nośnych. Słupy należy wykonać z drewna modrzewiowego lub sosnowego. Elementy drewniane zabezpieczyć przez 2-krotne pokrycie preparatem w kolorze tik.
Lokalizacja:
Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka (1 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Wymiana słupów nośnych w zadaszeniach nad stołami z ławami.Remont będzie polegał na wymianie słupów nośnych w zadaszeniach nad stołami z ławami. Słupy należy wykonać z drewna modrzewiowego lub sosnowego. Elementy drewniane zabezpieczyć przez 2-krotne pokrycie preparatem w kolorze tik.
Lokalizacja:
1) Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka – 1 zadaszenie.
2) Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Żydowskie – 2 zadaszenia.
b) Remont palenisk ogniskowych
Remont będzie polegał na rozebraniu 8 szt. uszkodzonych palenisk ogniskowych i wymurowaniu od podstaw z kamienia nowych kręgów ogniskowych.
Lokalizacja:
W miejscach do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodach Ochronnych Baranie, Pielgrzymka, Żydowskie.
Wykonanie prac w niektórych lokalizacjach jest utrudnione ze względu na brak dogodnego dojazdu. Dotarcie jest możliwe quadem lub małym ciągnikiem
c) Wykonanie ław wraz z ich montażem.
Remont będzie polegał na wykonaniu 20 szt. nowych 4-metrowych ław wraz z ich montażem w terenie. Stare uszkodzone, zdemontowane ławy Wykonawca jest zobowiązany zabrać z terenu Magurskiego Parku Narodowego. Element oznaczony na rysunku B1 (siedzisko ławy) należy wykonać z drewna świerkowego. Element oznaczony na rysunku B2 (podstawa ławy) należy wykonać z drewna modrzewiowego,
Konserwację ław należy wykonać impregnatem ekologicznym (olejem lnianym) przez 2- krotne pomalowanie elementów drewnianych.
Lokalizacja:
Wzdłuż szlaków turystycznych w Obwodach Ochronnych Świątkowa, Pielgrzymka i Folusz.
Wykonanie prac w niektórych lokalizacjach jest utrudnione ze względu na brak dogodnego dojazdu. Dotarcie jest możliwe quadem lub małym ciągnikiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39024,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 12.09.2023 r. do godz. 11:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie części I.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46093,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46093,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46093,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLDER Dariusz Rysz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842270654
7.3.3) Ulica: Cergowa 196
7.3.4) Miejscowość: Dukla
7.3.5) Kod pocztowy: 38-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46093,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI KREMPNA
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.