Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i termomodernizacja budynku gospodarczego na potrzeby Centrum Aktywności Młodzieży w Szczuczynie – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23
1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i termomodernizacja budynku gospodarczego na potrzeby Centrum Aktywności Młodzieży w Szczuczynie – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a4b994-4d65-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RK.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244193,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku gospodarczego Etap I w którego zakres wchodzi:
- remont, przebudowanie i wzmocnienie ścian okalających wraz z uzupełnieniem ubytków w ścianach,
- wykucia, przekucia, roboty rozbiórkowe ścian,
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych falistych,
- remont więźby dachowej wymiana wszystkich skorodowanych elementów,
- pokrycie dachu blachodachówką wraz z izolacją dachu, obróbkami z blachy, montażem rynien i rur spustowych, płotków śniegowych, wykonanie wyłazu dachowego,
- skucie posadzek, wywóz gruzu i wykonanie warstwy wyrównującej betonowej pod planowaną w kolejnym etapie prac posadzkę,
- remont i przebudowa kominów, oraz rozbiórka pieców kaflowych,
- montaż stolarki okiennej PCV (w tym 1 szt. EI60) , wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy w kolorze uzgodnionym z inwestorem,
- montaż stolarki drzwiowej aluminiowej Dz1 i D1.
- wykonanie ścian działowych klatki schodowej i sanitariatu,
- wykonanie schodów wewnętrznych i zewnętrznych (bez wykończenia),
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych
- wykonanie termomodernizacji budynku poprzez docieplenie ścian fundamentowych, ścian nadziemia, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego,
Zakres prac określa dokumentacja projektowa opracowana przez „GRAF Pracownia Architektoniczno – Graficzna – Piotr Kuczyński, oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324254,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „Mag-Bud” Piotr Lipski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191335263
7.3.3) Ulica: Nowo Osiedle 11
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.