eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zielone Suwałki - tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście - zadanie 2



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zielone Suwałki – tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście – zadanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 - 562 80 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52b41214-3d98-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielone Suwałki – tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście – zadanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b41214-3d98-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 zadanie 2 Zielone Suwałki - tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 534518,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 3 parków kieszonkowych oraz 2 parków linearnych w ramach projektu pn. „Zielone Suwałki – tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście” – zadanie 2:
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) teren położony u zbiegu ul. L. Waryńskiego i ul. Utrata w Suwałkach (park kieszonkowy):
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, w tym wymagających decyzji zezwalającej na usunięcie, zgodnie ze SST oraz załącznikiem graficznym (rys. 4.1)
 wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 4.3)
 dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 4.2) w uzgodnieniu z Zamawiającym,
 renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
2) teren położony u zbiegu ul. Utrata i ul. Łąkowej w Suwałkach (park kieszonkowy):
 usunięcie drzew kolidujących z inwestycją, w tym wymagających decyzji zezwalającej na usunięcie, zgodnie ze SST oraz załącznikiem graficznym (rys 5.1),
 wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 5.1 - 5.2),
 dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom w uzgodnieniu z Zamawiającym,
 renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
3) teren położony przy ul. 1 Maja w Suwałkach (park kieszonkowy):
 sadzenie drzew zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 6.1),
 dostawa i montaż obiektów małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
 renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
4) teren położony przy ul. Mikołaja Reja, pomiędzy ul. Alfreda Wierusza-Kowalskiego i ul. Alfreda Lityńskiego w Suwałkach (park linearny):
 wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 7.1-7.2),
 dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom w uzgodnieniu z Zamawiającym,
 renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
5) teren położony przy ul. Mikołaja Reja, pomiędzy ul. Wincentego Witosa i ul. Alfreda Lityńskiego w Suwałkach (park linearny):
 wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 8.1-8.2),
 dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom w uzgodnieniu z Zamawiającym,
 renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
3. Część terenów, na których realizowana będzie inwestycja znajduje się w obszarze objętym ochroną konserwatorską.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ: „Opis przedmiotu zamówienia”, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, schemat nasadzeń oraz plany zagospodarowania przestrzeni.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usług w sposób minimalizujący utrudnienia w ruchu użytkowników drogi.
6. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów przewidzianych w dokumentacji, SST lub materiałów równoważnych.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
9. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe, co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze.
10. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe- 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442284777

7.3.3) Ulica: Sportowa 6E/17

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia do 80 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do 30.11.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.