eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont części pomieszczeń w budynku nr 3 i w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń w budynku nr 3 i w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 672 23 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/813015

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń w budynku nr 3 i w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da78948e-48c0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont korytarzy i pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355584,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90819,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń w budynku nr 3 i budynku nr 5 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 277C.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
3.1. w budynku 3
1) montaż w drzwiach szyldów z kontrolą dostępu z zasilaniem bateryjnym do pomieszczeń nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6.
2) pomieszczenie nr 1
a) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów,
b) cekolowanie ścian i sufitów,
c) wykonanie fartucha z płytek ceramicznych przy umywalce,
d) wymiana listew przyściennych z profili PCV,
e) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
f) demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego,
g) wymiana oprawy sufitowej na plafon LED 40 W,
h) montaż podwójnego gniazda internetowego wraz z ułożeniem przewodu,
i) montaż 2 gniazd wtyczkowych.
j) ułożenie przewodu 3x2,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd,
k) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych i umywalki.
3) pomieszczenie nr 2:
a) przedzielenie pomieszczenia ścianką GK,
b) wymiana drzwi „110” wraz z ościeżnicą,
c) osadzenie drzwi „90” wraz z ościeżnicą,
d) osadzenie dwóch naświetli w profilach PCV w ściance z płyt GK,
e) rozebranie pasa szer. 50 cm wykładziny PCV pod ściankę działową,
f) uzupełnienie posadzki z wykładziny PCV
g) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków,
h) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
i) demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego,
j) montaż czujki dymu wraz z ułożeniem przewodu,
k) podział oświetlenia na dwa pomieszczenia z montażem dodatkowego włącznika,
l) montaż dwóch wentylatorów ściennych
m) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych,
4) pomieszczenie nr 15:
a) wymiana posadzki z paneli podłogowych
b) wymiana listew przyściennych z profili PCV
3.2. w budynku nr 5:
1) pomieszczenie nr 1:
a) demontaż podłogi i posadzki,
b) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
c) położenie posadzki i podłogi,
d) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian,
e) cekolowanie ścian i sufitów,
f) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
g) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych,
h) demontaż i ponowny montaż łączników, opraw i oznakowań ewakuacyjnych,
i) wymiana opraw sufitowych na plafony LED 40 W,
j) montaż podwójnego gniazda internetowego wraz z ułożeniem przewodu
k) montaż 6 gniazd wtyczkowych,
l) ułożenie przewodów z wykuciem i zaprawianiem bruzd,
2) pomieszczenie nr 6:
a) rozebranie parkietów i warstwy wyrównawczej pod posadzką,
b) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
c) wykonanie podłogi i posadzki (posadzka z wykładziny PCV)
d) montaż listwy maskującej z profili aluminiowych,
e) okładzina jednej ściany płytami GK,
f) cekolowanie pozostałych ścian oraz sufitu,
g) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
h) demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych,
i) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych,
3) pomieszczenie nr 10:
a) rozebranie podłogi i warstwy wyrównawczej pod posadzki
b) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
c) wykonanie podłogi i posadzki (posadzka z wykładziny PCV),
d) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu,
e) cekolowanie ścian i sufitów,
f) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
g) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych,
h) demontaż i ponowny montaż łączników, opraw i oznakowań ewakuacyjnych,
i) montaż 2x podwójnego gniazda internetowego wraz z ułożeniem przewodu UTP
j) montaż 6 gniazd wtyczkowych,
k) ułożenie przewodów z wykuciem i zaprawianiem bruzd.

4) pomieszczenie nr 11:
a) rozebranie podłogi i warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej,
b) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
c) wykonanie podłogi i posadzki (z wykładziny PCV)
d) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu,
e) cekolowanie ścian i sufitów,
f) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
g) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych,
h) demontaż i ponowny montaż łączników, opraw i oznakowań ewakuacyjnych,
i) montaż 2 gniazd wtyczkowych,
j) ułożenie przewodu z wykuciem i zaprawianiem bruzd.
3. Zakres robót dla całego zadania obejmuje również:
1) wyniesienie mebli na korytarze, zabezpieczenie ich folią oraz ponowne wniesienie z ustawieniem mebli włącznie,
2) uprzątnięcie remontowanych pomieszczeń
3) wymianę listew podłogowych ujętych w przedmiarze na nowe z drewna sosnowego
4) wykonanie pomiarów nowo ułożonych instalacji elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421131-1 - Instalowanie drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117666,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133490,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117666,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Marmag Marek Majer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 841-168-75-28

7.3.3) Ulica: Garczegorze 127

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

7.3.5) Kod pocztowy: 84-351

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117666,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.