eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › Wymiana kotłów centralnego ogrzewania na kotły 5 klasy, spełniające wymogi EkoProjektu, w budynkach Nadleśnictwa Runowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów centralnego ogrzewania na kotły 5 klasy, spełniające wymogi EkoProjektu, w budynkach Nadleśnictwa Runowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Runowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Runowo Krajeńskie 55

1.5.2.) Miejscowość: Runowo Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-421

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 76 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.runowo@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.runowo.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/45134/summary; https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-runowo/zamowienia-publiczne7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotłów centralnego ogrzewania na kotły 5 klasy, spełniające wymogi EkoProjektu, w budynkach Nadleśnictwa Runowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7954c693-3a69-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526885/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana kotłów wraz z niezbędną infrastrukturą w leśnictwach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 491482,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Zamówienia: Modernizacja kotłowni, remont ściany oporowej oraz remont schodów wejściowych w budynku Leśniczówki Komierowo
W zakres Części 1 Zamówienia wchodzą roboty obejmujące, m.in.:
- demontaż istniejącego kotła znajdującego się w piwnicy (pomieszczenie kotłowni) w budynku mieszkalnym – leśniczówka Komierowo,
- wykonanie fundamentu (nadlewki) pod kocioł i bufory,
- montaż nowego kotła w pomieszczeniu kotłowni; kocioł stalowy, wodny na holzgas wykorzystujący zjawisko zgazowania drewna o mocy 30kW z buforami c.o. (poj. 800l – 2 szt.) oraz wymiennikiem c.w.u. (poj. 140l); wymiennik należy połączyć z istniejącą instalacją obiegu kolektorów solarnych,
- podłączenie kanału dymowego do istniejącego komina znajdującego się w pomieszczeniu kotłowni; wentylacja – istniejące kratki wentylacyjne,
- próby i sprawdzenia,
- roboty remontowe polegające na oczyszczeniu ścian z zabrudzeń, uzupełnieniu ubytków w tynku i przemalowaniu ścian całego pomieszczenia kotłowni,
- remont ściany oporowej przy schodach prowadzących do piwnicy oraz doświetlaczu poprzez rozbiórkę istniejącej ściany i wybudowanie nowej (żelbetowej),
- remont schodów tarasowych na gruncie przy wejściu do budynku polegający na skuciu uszkodzonych płytek oraz montażu nowych,
- zagospodarowanie materiałów z rozbiórki.

Miejscem realizacji Części 1 Zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo, tj.: Leśniczówka Komierowo, Sikorz 54, 89-400 Sępólno Krajeńskie (województwo kujawsko-pomorskie, powiat sępoleński, gmina Sępólno Krajeńskie), działka nr 79/2LP obręb Sikorz (0011).

Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 85596,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Zamówienia: Modernizacja i remont kotłowni w budynku garażowo-gospodarczym Leśniczówki Chłopigost
W zakres Części 2 Zamówienia wchodzą roboty obejmujące, m.in.:
- demontaż istniejącego kotła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Chłopigost,
- wykonanie fundamentu (nadlewki) pod kocioł i bufory w budynku gospodarczo-garażowym – nowej kotłowni,
- montaż nowego kotła w budynku gospodarczo-garażowym – nowej kotłowni; kocioł stalowy, wodny na holzgas wykorzystujący zjawisko zgazowania drewna o mocy 30kW z buforami c.o. (poj. 750l – 3 szt.) oraz wymiennikiem c.w.u. (poj. 200l) - wymiennik zainstalowany zostanie w budynku mieszkalnym (leśniczówce Chłopigost),
- wykonanie komina w budynku nowej kotłowni; komin izolowany zewnętrzny wychodzący przez ścianę zewnętrzną budynku,
- podłączenie kanału dymowego do komina znajdującego się w pomieszczeniu kotłowni,
- wykonanie wentylacji,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody użytkowej,
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej,
- wykonanie zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie zewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej,
- próby i sprawdzenia,
- ocieplenie istniejącego stropu drewnianego w pomieszczeniu kotłowni i pomieszczeniu technicznym,
- roboty remontowe polegające na oczyszczeniu ścian z zabrudzeń, uzupełnieniu ubytków w tynku i przemalowaniu ścian nowej kotłowni (kotłownia + pom. techniczne),
- inwentaryzacja geodezyjna zewnętrznej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania.
Miejscem realizacji Części 2 Zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo, tj.: Leśniczówka Chłopigost, Runowo Krajeńskie 111, 89-421 Runowo Krajeńskie (województwo kujawsko-pomorskie, powiat sępoleński, gmina Więcbork), działka nr 129/2LP obręb Runowo Krajeńskie (0012).

Inwestycja prowadzona będzie na podstawie Decyzji Starosty Sępoleńskiego zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę nr 6740.128.2023 z dnia 18.07.2023 r. obejmującej wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i remoncie kotłowni budynku garażowo-gospodarczego leśniczówki Chłopigost na działce nr ew. 129/2LP obręb 0012 Runowo Kraj., gm. Więcbork.

Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 95471,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Zamówienia: Modernizacja i remont kotłowni oraz wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej w budynku garażowo-gospodarczym Leśniczówki Nowy Dwór
W zakres Części 3 Zamówienia wchodzą roboty obejmujące, m.in.:
- demontaż istniejącego kotła w budynku mieszkalnym – leśniczówka Nowy Dwór,
- wykonanie fundamentu (nadlewki) pod kocioł i bufory w budynku gospodarczo-garażowym – nowej kotłowni,
- montaż nowego kotła w budynku gospodarczo-garażowym – nowej kotłowni; kocioł stalowy, wodny na holzgas wykorzystujący zjawisko zgazowania drewna o mocy 30kW z buforami c.o. (poj. 750l – 3 szt.),
- wykonanie komina w budynku nowej kotłowni; komin izolowany zewnętrzny wychodzący przez ścianę zewnętrzną budynku,
- podłączenie kanału dymowego do komina znajdującego się w pomieszczeniu kotłowni,
- wykonanie wentylacji,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody użytkowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej,
- wykonanie zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- instalacja bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe (poj. 10m3),
- próby i sprawdzenia,
- wykonanie nadproża i otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej budynku nowej kotłowni,
- ocieplenie istniejącego stropu drewnianego w pomieszczeniu kotłowni i pomieszczeniu technicznym,
- roboty remontowe polegające na oczyszczeniu ścian z zabrudzeń, uzupełnieniu ubytków w tynku i przemalowaniu ścian nowej kotłowni (kotłownia + pom. techniczne),
- zagospodarowanie materiałów z rozbiórki,
- inwentaryzacja geodezyjna zewnętrznej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania.
Miejscem realizacji Części 3 Zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo, tj.: Leśniczówka Nowy Dwór, Zakrzewek 62, 89-410 Więcbork (województwo kujawsko-pomorskie, powiat sępoleński, gmina Więcbork), działka nr: 64/1LP obręb Nowy Dwór (0009).

Inwestycja prowadzona będzie na podstawie Decyzji Starosty Sępoleńskiego zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę nr 6740.127.2023 z dnia 18.07.2023 r. obejmującej wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i remoncie kotłowni budynku garażowo-gospodarczego leśniczówki Nowy Dwór na działce nr ew. 64/1LP obręb 0009 Nowy Dwór, gm. Więcbork.

Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 106575,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Zamówienia: Modernizacja i remont kotłowni w budynku Leśniczówki Dąbie
W zakres Części 4 Zamówienia wchodzą roboty obejmujące, m.in.:
- demontaż istniejącego kotła znajdującego się w piwnicy (pomieszczenie kotłowni) w budynku mieszkalnym – leśniczówka Dąbie,
- wykonanie fundamentu (nadlewki) pod kocioł i bufory,
- montaż nowego kotła w pomieszczeniu kotłowni; kocioł stalowy, wodny na holzgas wykorzystujący zjawisko zgazowania drewna o mocy 30kW z buforami c.o. (poj. 800l – 2 szt.) oraz wymiennikiem c.w.u. (poj. 140l),
- podłączenie kanału dymowego do istniejącego komina znajdującego się w pomieszczeniu kotłowni,
- wykonanie wentylacji,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- próby i sprawdzenia,
- roboty remontowe polegające na oczyszczeniu ścian z zabrudzeń, uzupełnieniu ubytków w tynku i przemalowaniu ścian całego pomieszczenia kotłowni.
Miejscem realizacji Części 4 Zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo, tj.: Leśniczówka Dąbie, Nowy Dwór 26, 89-410 Więcbork (województwo kujawsko-pomorskie, powiat sępoleński, gmina Więcbork), działka nr: 42/6LP obręb Nowy Dwór (0009).

Szczegółowy opis Części 4 Zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SWZ:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 58248,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Zamówienia: Modernizacja i remont kotłowni w budynku Leśniczówki Szkółka leśna
W zakres Części 5 Zamówienia wchodzą roboty obejmujące, m.in.:
- demontaż istniejącego kotła znajdującego się w piwnicy (pomieszczenie kotłowni) w budynku mieszkalnym – leśniczówka Szkółka Leśna,
- wykonanie fundamentu (nadlewki) pod kocioł i bufory,
- montaż nowego kotła w pomieszczeniu kotłowni; kocioł stalowy, wodny na holzgas wykorzystujący zjawisko zgazowania drewna o mocy 27kW z buforami c.o. (poj. 650l – 2 szt., 500l – 1 szt.) oraz wymiennikiem c.w.u. (poj. 140l),
Uwaga: z uwagi na wymiary urządzenia, koniecznym może okazać się wykonanie tymczasowego otworu technologicznego w istniejącej ścianie zewnętrznej piwnicy w celu przetransportowania kotła, po wniesieniu urządzenia – przywrócenie stanu pierwotnego,
- podłączenie kanału dymowego do istniejącego komina znajdującego się w pomieszczeniu kotłowni,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody użytkowej,
- próby i sprawdzenia,
- roboty remontowe polegające na oczyszczeniu ścian z zabrudzeń, uzupełnieniu ubytków w tynku i przemalowaniu ścian (kotłownia + pom. techniczne).
Miejscem realizacji Części 5 Zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo, tj.: Leśniczówka Szkółka leśna, Runowo Krajeńskie 105, 89-421 Runowo Krajeńskie (województwo kujawsko-pomorskie, powiat sępoleński, gmina Więcbork), działka nr: 101/1LP obręb Śmiłowo (0015).

Szczegółowy opis Części 5 Zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SWZ:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 72870,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Zamówienia: Modernizacja i remont kotłowni w budynku Leśniczówki Wąwelno
W zakres Części 6 Zamówienia wchodzą roboty obejmujące, m.in.:
- demontaż istniejącego kotła znajdującego się w piwnicy (pomieszczenie kotłowni) w budynku mieszkalnym – leśniczówka Wąwelno,
- wykonanie fundamentu (nadlewki) pod kocioł i bufory,
- montaż nowego kotła w pomieszczeniu kotłowni; kocioł stalowy, wodny na holzgas wykorzystujący zjawisko zgazowania drewna o mocy 27 kW z buforami c.o. (poj. 650l – 2 szt., 500l – 1 szt.) oraz wymiennikiem c.w.u. (poj. 140l),
- podłączenie kanału dymowego do istniejącego komina znajdującego się w pomieszczeniu kotłowni,
- wykonanie kanału nawiewnego („Z”) do kotłowni,
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- próby i sprawdzenia,
- roboty remontowe polegające na tynkowaniu ścian i przemalowaniu całego pomieszczenia kotłowni.
Miejscem realizacji Części 6 Zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo, tj.: Leśniczówka Wąwelno, Toninek 29, 89-413 Wąwelno (województwo kujawsko-pomorskie, powiat sępoleński, gmina Sośno), działka nr 171/2LP obręb Toninek (0015).

Szczegółowy opis Części 6 Zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SWZ:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 72718,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109518,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109518,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109518,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092451739

7.3.3) Ulica: Tartaczna

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109518,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 oraz w nawiązaniu do art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Część 2 Zamówienia przekroczyła kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na jej sfinansowanie. Decyzja o zwiększeniu kwoty na sfinansowanie zamówienia oparta jest na swobodnym uznaniu Zamawiającego – to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zamawiający, nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, do ceny oferty najkorzystniejszej w zakresie Części 2 Zamówienia. Dlatego też, zmuszony jest unieważnić postępowanie w zakresie tejże części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 oraz w nawiązaniu do art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Część 3 Zamówienia przekroczyła kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na jej sfinansowanie. Decyzja o zwiększeniu kwoty na sfinansowanie zamówienia oparta jest na swobodnym uznaniu Zamawiającego – to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zamawiający, nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, do ceny oferty najkorzystniejszej w zakresie Części 3 Zamówienia. Dlatego też, zmuszony jest unieważnić postępowanie w zakresie tejże części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74169,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74169,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74169,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092451739

7.3.3) Ulica: Tartaczna

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74169,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99052,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99052,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99052,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092451739

7.3.3) Ulica: Tartaczna

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99052,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88381,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88381,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88381,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKO Technika Grzewcza Danuta Dankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092451739

7.3.3) Ulica: Tartaczna

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88381,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.