eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://monki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff8b5378-1cc5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023658/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule "Zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule „zaprojektuj i wybuduj“ – dotyczy części I i części II – etap I określonej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - Załącznik nr 7 oraz Wytycznych do Programu Funkcjonalno – Użytkowego wzorze umowy i Formularzu ofertowym, obejmującym wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla tego zadania, uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.
Zamówienie dotyczy przebudowy wraz z rozbudową Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach z podziałem na etapy. Zamówienie obejmuje przebudowę obiektów SP ZOZ w Mońkach:
- Kompleksu budynków Przychodni
- były budynek Oddziału Położniczo – Ginekologicznego
- budynek Pediatrii

Część I
Część I
Wykonanie dokumentacji dla całości inwestycji z podziałem na etapy realizacji oraz uzyskaniem stosownych pozwoleń i opinii.
Zakres dokumentacji projektowej:
1. Wykonanie inwentaryzacji wszystkich budynków szpitala
2. Wykonanie ostatecznej koncepcji przebudowy budynków
3. Wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego i uzyskanie we właściwym Urzędzie decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Wykonanie projektu technicznego
5. Wykonanie projektu Wykonawczego
6. Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
7. Wykonanie Przedmiarów i Kosztorysów
8. Wykonanie projektu oznakowania budynków, jednostek i organizacji ruchu.
Zakres prac projektowych obejmuje również wszystkie niezbędne ekspertyzy, zgody, opinie, decyzje i uzgodnienia konieczne do oddania obiektu i jednostek wchodzącym w jego skład do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem. Projektowane prace budowlane muszą być uzgodnione z Inwestorem i pozostawać w zgodzie z projektem termomodernizacji SP ZOZ w Mońkach.

Część II – roboty budowlane
Etap I:
- przeniesienie Centralnej Sterylizatorni z budynku Pediatrii do budynku byłego Oddziału Położniczo – Ginekologicznego na kondygnację parteru.
- przeniesienie pomieszczeń Pro Morte z obecnego budynku pediatrii
do pomieszczeń piwnicznych budynku byłego Oddziału Położniczo-Ginekologicznego
- przeniesienie Pracowni Endoskopii z I pietra budynku byłego Oddziału Położniczo-Ginekologicznego na kondygnację parteru, tego samego budynku.
- przeniesienie Oddziału Wewnętrznego z Kompleksu budynków Przychodni do budynku byłego Oddziału Położniczo – Ginekologicznego na kondygnację I piętra.
- przeniesienie Apteki Szpitalnej z budynku Pediatrii do Kompleksu budynków Przychodni na kondygnację III piętra
- przeniesienie oddziału Pediatrii z budynku Pediatrii do Kompleksu budynków Przychodni na kondygnację II piętra, przeniesienie Poradni Dziecięcej z parteru Kompleksu budynków Przychodni na kondygnację II piętra tego samego Kompleksu budynków.
- przeniesienie Pracowni USG z piwnicy budynku byłego Oddziału
Położniczo-Ginekologicznego na kondygnację parteru tego samego budynku.
- przeniesienie Laboratorium z budynku Fundacji do budynku Kompleksu budynków Przychodni na kondygnację III piętra
- przeniesienie Poradni Kardiologicznej z budynku byłego Oddziału Położniczo-Ginekologicznego do lokalizacji wskazanej przez użytkownika.
- przeniesienie Poradni dla Kobiet z budynku byłego Oddziału Położniczo-Ginekologicznego do lokalizacji wskazanej przez użytkownika.
- przeniesienie pomieszczeń Kaplicy Szpitalnej z Kompleksu budynków Przychodni do piwnicy budynku byłego Oddziału Położniczo-Ginekologicznego
- Wykonanie z podłączeniem i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na powierzchniach dachu budynków objętych opracowaniem.
- Utworzenie/Wykonanie/ z podłączeniem i uruchomieniem węzłów CO w budynkach:
1.Kompleksie budynków Przychodni
2. Kompleksie budynków Przychodni (Regionalne centrum Leczenia Bólu)
3. Budynek byłego Oddziału Położniczo – Ginekologicznego
4. Budynek Pediatrii
- W budynku byłego Oddziału Położniczo – Ginekologicznego dokonać wymiany pokrycia dachowego z blachodachówki.
- Docieplenie poddasza w budynku starego Oddziału Położniczo-Ginekologicznego
- Wymiana pokrycia dachowego w części B Kompleksu Budynków Przychodni.
Kolejność przenoszenia jednostek Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu. Kolejność prac w etapie I nie może kolidować z codziennym prawidłowym funkcjonowaniem Szpitala.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12700000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12700000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowo - Budowlane Sanbud Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420203712

7.3.4) Miejscowość: Sienkiewicze 3

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12700000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.