eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Rozbudowa budynku Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Świdniku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Świdniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Świdniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc096be4-1a3d-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2718841,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie pod nazwą „Rozbudowa budynku Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Świdniku” dotyczy przebudowy i nadbudowy budynku administracyjno-usługowego przy ul. Kolejowej 5 w Świdniku. Prace obejmują przebudowę części pomieszczeń na parterze, wykonanie dwóch nowych klatek schodowych oraz dźwigu osobowego oraz nadbudowę piętra nad całością parteru. Rozbudowane zostaną instalacje wewnętrzne: wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektroenergetyczna, słaboprądowa oraz wentylacji mechanicznej. Zadanie obejmuje ponadto dostosowanie zagospodarowania działki.
2. Zakres rzeczowy robót:
Branża budowlano-konstrukcyjna
- rozbiórka istniejącego dachu i stropu nad parterem,
- rozbiórka attyk i orynnowania,
- przebudowa ścian parteru i wymiana części stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie nowych szachtów instalacyjnych i komina spalinowego,
- przebudowa części otworów drzwiowych i okiennych w ścianach zewnętrznych,
- wyburzenie części kominów,
- wykonanie dwóch klatek schodowych żelbetowych i szybu windowego wraz z instalacją dźwigu osobowego,
- wykonanie konstrukcji I piętra w postaci zewnętrznych słupów żelbetowych posadowionych na niezależnych fundamentach,
- wykonanie nowego stropu nad parterem,
- nadbudowa I piętra w technologii tradycyjnej, wykonani nowego stropodachu pełnego nad I piętrem,
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz, sufity podwieszane, biały montaż,
- ocieplenie I piętra metodą lekką mokrą,
- modernizacja elewacji parteru,
- wymiana opaski wokół przyziemia budynku, wykonanie dojścia do wejścia w elewacji południowej,
- wykonanie dwóch nowych furtek w ogrodzeniu
Branża sanitarna
- przebudowa instalacji wody zimnej na parterze i na piętrze,
- przebudowa instalacji wody ciepłej, montaż kolektorów słonecznych,
- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej,
- przebudowa instalacji centralnego ogrzewania,
- budowa instalacji wentylacji mechanicznej
Branża elektryczna
- tablice rozdzielcze,
- wyłącznik pożarowy,
- wewnętrzne linie zasilające,
- instalacja siły i gniazd wtykowych,
- instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
- instalacja uziemienia oraz połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych,
- instalacja ochrony przeciwporażeniowej,
- instalacja ochrony odgromowej i przepięciowej,
- instalacja przywoławcza w pom. Sanitarnych dla osób niepełnosprawnych,
- instalacja okablowania strukturalnego,
- instalacja wizualna monitoringu zewnętrznego.

3. Ww. roboty będą prowadzone w budynku wyłączonym z użytkowania na czas wykonania zamówienia.
4. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Obejmuje m.in.
a) projekt budowlany,
b) projekt budowlany zamienny, który dostosowuje projekt budowlany (pkt a) do obowiązujących przepisów prawnych,
c) przedmiary robót (mające charakter pomocniczy).
6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców.
8. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych
w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Określenie wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy znajduje się w pkt 20 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45313100-5 - Instalowanie wind

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4189425,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5882598,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4189425,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „POLBUD” Jacek Poleszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7132298885

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 29

7.3.4) Miejscowość: Dys

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Fiber Connections Anna Śpiewak - branża elektryczna i sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4189425,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.