eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2022/2023".



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2022/2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rajcza.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIMOWYM 2022/2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd20aaa0-40b8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

1. ZADANIE 1. – CHODNIKI i DROGA GMINNA
a) Chodniki w Rajczy i Rycerce Dolnej:
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od granicy z Gminą Milówka do mostu na Zagorze,
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1481 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1439 S do Dworca PKP w Rajczy,
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1439 S: od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1481 S: do granicy z Gminą Ujsoły,
• wzdłuż drogi powiatowej nr 1447 S: od ronda w Rajczy do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1444 S (skrzyżowanie na Rycerkę Dolną i Sól).
b) Droga gminna w Rycerce Dolnej:
• do Orawców.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu wyniesie: do 4 godzin
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

ZADANIE 2. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. I
a) Drogi gminne:
• od granicy z Gminą Milówka do drogi powiatowej nr 1440 S – Nickulina.
b) Ścieżka rowerowa w Rajczy, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji:
• od mostu u Szewczyka do posesji Rajcza 64,
• od mostu na Zagorze do posesji Rajcza 72A.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 4 godzin
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

3. ZADANIE 3. – SOŁECTWO RAJCZA CZ. II
a) Drogi gminne:
• od skrzyżowania dróg powiatowych 1439 S z 1440 S (Rajcza-Nickulina) do ulicy Wspólnej włącznie.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 2 godzin.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

ZADANIE 4. – SOŁECTWO RAJCZA CZ.III
a) Drogi gminne:
• Pichuci,
• Biały Potok,
• Dziaski,
• Graberki.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 1,5 godziny.
UWAGA: na tym odcinku konieczne jest posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

ZADANIE 5. SOŁECTWO RAJCZA – PARKINGI I ULICE
a) Parkingi w centrum Rajczy:
• przy Centrum Kultury i Sportu w Rajczy,
• za cmentarzem,
• przy ośrodku zdrowia i budynku tzw. Nowego Gimnazjum,
• za i przed Urzędem Gminy,
• za kościołem.
b) Ulice w centrum Rajczy:
• ulica za kościołem do Łajczaków i Worków włącznie,
• Do Soły,
• Parkowa,
• Ludowa,
• Polna,
• Janoci,
• ulica do stadionu LKS.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 3,5 godziny.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

ZADANIE 6. – SOŁECTWO RYCERKA DOLNA – DROGI GMINNE
a) Drogi gminne:
• do Krawców,
• po Kamieńcach,
• do Pralni,
• koło Kurowskiego,
• do Surego,
• do przystanku PKP,
• do Łabaja,
• do Bibrów,
• do Wydry,
• do Głębia,
• do Julii Radwaniak,
• koło Kapliczki,
• do Ryłków,
• do Stolarskiej,
• u Gardasa,
• obok J. Hutyry i A. Fuks,
• do Witka,
• do Gajdosa,
• po kamieńcach do wyciągu,
• do Brandysa,
• do Piroga,
• nad J. Brandys,
• do Kudłatych,
• do Cokota,
• koło Bułki,
• do Głębokiego,
• koło Kaplicy.
b) Ścieżka rowerowa w Rycerce Dolnej, tylko na odcinkach, które są jednocześnie drogami dojazdami do posesji.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 3,5 godziny.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”
ZADANIE 7. – SOŁECTWO RYCERKA GÓRNA
a) Drogi gminne:
• Płoskonkowie,
• Brzegi,
• do Biernatów,
• Czanieccy,
• pod Murem u Słowiaków,
• do Harmatów,
• do Spylów,
• do Dziergasów,
• na cmentarz,
• u Suławy za wodą,
• wszystkie drogi boczne od Suławów do ośrodka wypoczynkowego „Krepol” włącznie
• parking przed Kościołem,
• drogi w Kolonii,
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 6 godzin.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”

ZADANIE 8. – SOŁECTWO SÓL
a) Drogi gminne:
• Walatki i Ceglina,
• do Dudysów,
• do Mików,
• do Płowuchów za starą pocztą,
• koło szkoły podstawowej,
• Polana,
• do Tomali i Drąga,
• koło Kościoła,
• na Bór w stronę Za Działu,
• koło dzwonnicy,
• koło p. Kośniewskiego,
• za mostem do P. Najzer i Bury,
• koło kółka rolniczego,
• do Żabnickich,
• do Brączka koło Kuśnierza,
• do Tokarza,
• pod Kępkę,
• do p. Pęczek,
• pod Rachowiec,
• do Waliczków i Kukuczków,
• do Piętki – Włoch,
• pod kępką do Waliczków,
• na Kopiecek,
• u Brysia w jedną i drugą stronę,
• u Jonecka za wodą do Pompików,
• u Wojciecha do Bury i Bryś,
• pod Grapką,
• Łoski,
• Madlówka,
• do Gajówki,
• Słanice,
• domki letniskowe do Zagrody,
• domki letniskowe Międzymiodowiec,
• Za Dział,
• Zagajka,
• do Długoszy i Milerowa.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 10 godzin
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”
ZADANIE 9. SOŁECTWO SÓL-KICZORA
a) Drogi gminne:
• Pobaska,
• do Talika,
• Szpaki,
• do Szczotki,
• do Jasińskichm,
• Piętki,
• do Kocierzy,
• do Brodów,
• do Kubiczków,
• Chromiczaki.
b) Parkingi:
• koło kościoła,
• koło świetlicy środowiskowej.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 7 godzin.
UWAGA: na tym odcinku konieczne może być posypanie drogi materiałem uszorstniającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowego utrzymania dróg gminnych, ulic, chodników i parkingów na terenie Gminy Rajcza w okresie zimowym 2022/2023.”
ZADANIE 10. SOŁECTWO ZWARDOŃ – DROGI GMINNE, PARKINGI, PLACE
a) Drogi gminne:
• Pydychy – Groń,
• Pydychy – Groń do Burego,
• do Zgody,
• do zbiornika p.poż.,
• do Granicy (k. DW Szwajcaria),
• droga do Oczyszczalni,
• do Raju,
• do Cmentarza,
• na Kikule (na zlecenie Sołtysa),
• Myto Michałek,
• za Torami,
• na Chlastoczkę,
• do Tysiączka,
• do Zwardonia,
• do Śliwy,
• do Buka,
• od Centrum do PTTK do karczmy „Swojskie Klimaty”,
• droga na Stańcówkę do karczmy „Swojskie Klimaty”,
• Beskidek,
• kościół,
• na Wieczorek (Orawcowa),
• do Boru,
• do Legierskich.
b) Parkingi, place, skrzyżowania:
• parking koło kościoła,
• skrzyżowania koło P. Burowej dla potrzeb zawracania autobusów PKS i szkolnego,
• place do nawracania autobusów szkolnych na drodze gminnej „Na Mycie”,
• plac przed Remizą.
Przewidywany, maksymalny czas przejazdu: do 8 godzin
UWAGA: na tym odcinku konieczne jest posypanie drogi materiałem uszorstniającym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 5150,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 973,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 973,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 973,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NET-KOMP” Marcin Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532329861

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 95

7.3.4) Miejscowość: Milówka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 973,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORMAL Bogdan Bogdał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532217607

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 259

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Łukasz Rybarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532532007

7.3.3) Ulica: Rajcza 317

7.3.4) Miejscowość: Rajcza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2106,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2106,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2106,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „MIKA” Krzysztof Mika, Rajcza 18, 34-370 Rajcza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532085927

7.3.3) Ulica: Rajcza 18

7.3.4) Miejscowość: Rajcza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2106,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Łukasz Rybarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532532007

7.3.3) Ulica: Rajcza 317

7.3.4) Miejscowość: Rajcza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Łukasz Rybarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532532007

7.3.3) Ulica: Rajcza 317

7.3.4) Miejscowość: Rajcza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Zamawiający odrzucił ofertę jedynego Oferenta, który złożył ofertę na ww. zadanie na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp, tj. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie części podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1231,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1231,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1231,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1252,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1252,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1252,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KUROWSKI Zbigniew Kurowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531682934

7.3.3) Ulica: Sól 68A

7.3.4) Miejscowość: Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1252,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1252,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1252,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1252,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KUROWSKI Zbigniew Kurowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531682934

7.3.3) Ulica: Sól 68A

7.3.4) Miejscowość: Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1252,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1738,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1738,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1738,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Na Beskidku” Ryszard Ligocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480012536

7.3.3) Ulica: Zwardoń

7.3.4) Miejscowość: Zwardoń

7.3.5) Kod pocztowy: 34-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1738,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ceny zaproponowane przez Wykonawców do realizacji zadania przedstawiono jako jedną łączną cenę wszystkich cen jednostkowych ogółem brutto, które podali w ofertach Oferenci.
2. Termin zakończenia robót jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.