eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Ochrona fizyczna obiektów i obszarów Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów i obszarów Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072342109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wzgórze 16

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338111035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna obiektów i obszarów Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e165fc2-5f45-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016140/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna obiektów i obszarów Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e165fc2-5f45-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Plan ochrony muzeum dostępny dla uczestników postępowania do wglądu

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Posiadanie podpisu elektronicznego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ST.280-2/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna obiektów i obszarów: Muzeum Zamek Sułkowskich w Bielsku-Białej, Muzeum Fałatówka Oddział Muzeum Historycznego w Bystrej, Muzeum Dom Tkacza Oddział Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej, Stara Fabryka Oddział Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej. Monitoring systemów włamania i napadu w wyżej wymienionych obiektach. Monitoring systemu sygnalizacji pożaru w budynku Muzeum Zamek Sułkowskich

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-31 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII ust.1 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
 aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,
 posiadane uprawnienia do dysponowania bronią (paralizatory);
2) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
 Wykonawca wykaże możliwość wykonywania monitoringu systemu sygnalizacji włamania i napadu (monitoring sygnału do dyspozytora Wykonawcy),
 Wykonawca wykaże możliwość wykonywania monitoringu systemu sygnalizacji pożaru (monitoring sygnału do dyspozytora Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej);
3) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zadania
 Wykonawca wykaże możliwość dysponowania kwalifikowanymi pracownikami ochrony w ilości odpowiedniej do wykonania zadania,
 Wykonawca wykaże możliwość dysponowania grupami interwencyjnymi SUFO z możliwością reagowania w sytuacjach kryzysowych w czasie określonym w Planie Ochrony,
 Wykonawca wykaże możliwość dysponowania dyspozytorem odpowiedzialnym za monitoring i koordynację SUFO;
4) sytuacja ekonomiczna
 Wykonawca spełni warunek przedstawiając aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, dotyczącej ochrony osób i mienia na kwotę co najmniej 2000000 zł (dwa miliony złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp - zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od daty wezwania, podmiotowych środków dowodowych o których mowa w ust. 4 i 5.
4. Podmiotowe środki dowodowe w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 1-4 SWZ aktualne na dzień złożenia:
1) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,
2) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień przez pracowników Wykonawcy do posługiwania się bronią (paralizatory),
3) dokument potwierdzający możliwość wykonywania monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (do dyspozytora Wykonawcy),
4) dokument potwierdzający możliwość wykonania monitoringu systemów sygnalizacji pożaru (do dyspozytora Państwowej Straży Pożarnej
w Bielsku-Białej) – potwierdzenie Komendanta PSP lub umowa,
5) listę kwalifikowanych pracowników ochrony przeznaczonych do wykonania zadania wraz z podstawą do dysponowania w/w osobami,
6) dokument potwierdzający dysponowanie grupami interwencyjnymi SUFO,
7) dokument potwierdzający kwalifikacje dyspozytora,
8) aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie ochrony osób
i mienia na kwotę co najmniej 2000000 zł (dwa miliony złotych),
9) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich wartości, ilości i rodzajów ochranianych obiektów, dat wykonania i nazw podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane
10) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, posiadane uprawnienia do dysponowania bronią ( paralizatory). 2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym- możliwość wykonywania monitoringu systemu sygnalizacji włamania i napadu ( monitoring do dyspozytora wykonawcy, możliwość wykonania monitoringu systemu sygnalizacji pożaru do dyspozytora PSP w Bielsku-Białej. 3.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zadania- pracownicy kwalifikowani, grupy interwencyjne SUFO. 4 Sytuacja ekonomiczna aktualna polisa OC na kwotę co najmniej 2000000 zł

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. Ustaw z 2020r. poz.299.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Santander Bank Polska Oddział w Bielsku-Białej ul. 11 Listopada nr konta 53 1500 1357 1213 5004 1313 0000 z dopiskiem Wadium postępowanie
nr St.280-2/22.
5. Wadium w formie niepieniężnej należy przesłać wraz z ofertą poprzez platformę miniportal w wydzielonym odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zamawiający ocenia czy udostępnione Wykonawcy zasoby, pozwalają na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada czy nie zachodzą wobec podmiotu udostępniającego podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane wobec Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.