eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14

1.5.2.) Miejscowość: Radziłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 71 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7b0294a-4251-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b0294a-4251-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.11.2023 AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
3.2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) przeznaczenie kredytu: sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego,
b) kwota i waluta kredytu: 2 000 000,00 zł,
c) okres spłaty: lata 2023 - 2035,
d) spłata kapitału: w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału, począwszy od IV kwartału 2023 r.,
e) wysokość spłaty:
• 2023 r. – 100.000 zł,
• 2024 r. – 140.000 zł,
• 2025 r. – 180.000 zł,
• 2026 r. – 150.000 zł,
• 2027 r. – 150.000 zł,
• 2028 r. – 150.000zł,
• 2029 r. – 150.000 zł,
• 2030 r. – 150.000 zł,
• 2031 r. – 150.000 zł,
• 2032 r. – 150.000 zł,
• 2033 r.– 150.000 zł,
• 2034 r. – 180.000 zł,
• 2035 r. – 200.000 zł
f) spłata odsetek: w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Odsetki Zamawiający rozpocznie spłacać w IV kwartale 2023 r.
W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
g) oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku,
h) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Wysokość stawki WIBOR 1 M określana na ostatni dzień roboczy kwartału kalendarzowego. Zmiana oprocentowania kredytu w okresach 3-miesięcznych, zmiana stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego z zastosowaniem od pierwszego dnia kalendarzowego następnego kwartału.
Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 6,81 % z dnia 30.07.2023 roku.
i) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
j) data wykorzystania kredytu: po podpisaniu umowy najpóźniej do dnia 29.12.2023 r.
3.3. Zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w transzach na podstawie pisemnych dyspozycji. Termin postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego wynosi do 3 (trzech) dni roboczych po złożeniu pisemnej dyspozycji.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy, a w szczególności zmiany kredytowania (np. wydłużenie okresu spłaty o kolejne lata), zmiany wysokości rat w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca zobowiąże się do podpisania aneksu do umowy w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę umowy.
3.5. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych prowizji lub opłat.
3.6. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki naliczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
3.8. Zamawiający nie dopuszcza naliczania prowizji bankowych i innych opłat z tytułu udzielenia kredytu.
3.9. Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego.
3.10. Na rachunkach bankowych Zamawiającego nie występują zajęcia egzekucyjnego.
3.11. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach, ani wobec ZUS i US.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 909219,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925885,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 909219,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Jedwabnem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000494002

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Jedwabne

7.3.5) Kod pocztowy: 18-420

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 909219,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2035-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.