eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont dachu zabytkowego Pałacu Sierakowskich na terenie zespołu dworsko-parkowego w Waplewie Wielkim (Muzeum Tradycji Szlacheckiej, Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu zabytkowego Pałacu Sierakowskich na terenie zespołu dworsko-parkowego w Waplewie Wielkim (Muzeum Tradycji Szlacheckiej, Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu zabytkowego Pałacu Sierakowskich na terenie zespołu dworsko-parkowego w Waplewie Wielkim (Muzeum Tradycji Szlacheckiej, Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d70b609-306b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028621/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu zabytkowego Pałacu Sierakowskich na terenie zespołu dworsko-parkowego w Waplewie Wielkim (Muzeum Tradycji Szlacheckiej, Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335775

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/Rb/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy zadania inwestycyjnego Muzeum Narodowego w Gdańsku pt. Remont dachu zabytkowego Pałacu Sierakowskich na terenie zespołu dworsko-parkowego w Waplewie Wielkim (Muzeum Tradycji Szlacheckiej, Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku), finansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
2. Prace stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą na terenie zespołu pałacowo parkowego w Waplewie Wielkim, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych województwa Pomorskiego pod nr 741.
3. Obiekt stanowiący przedmiot zamówienia należy do Muzeum Tradycji Szlacheckiej, Pomorskiego Ośrodka Kontaktów z Polonią w Waplewie Wielkim, Oddziału Muzeum Narodowego w Gdańsku, Waplewo Wielkie, 82-410 Stary Targ
4. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej (załączniki nr 7, 8, 10), pozwolenia Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 12), decyzji pozwolenia na budowę (załącznik nr 13), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6), przedmiaru robót (załącznik nr 9) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający rekomenduje obejrzenie obiektu przed złożeniem oferty, w godz. 8.00 – 15.00.
W celu szczegółowego ustalenia terminu obejrzenia, należy kontaktować się telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 883-993-559
5. Zamawiający zainteresowany jest osiągnięciem konkretnego celu, którym jest wykonanie robót budowlano konserwatorskich dachu Pałacu Sierakowskich o powierzchni łącznej 392 m2, w tym części krytej papą – pow. 262 m2, oraz części krytej dachówką ceramiczną – pow. 130 m2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała w szczególności na:
1) Naprawie i wzmocnieniu istniejącej konstrukcji dachowej poprzez:
a) wymianę poszycia z desek,
b) wymianę poszycia z łat i kontrłat,
c) przegląd, wymianę i naprawę rozluźnionych połączeń,
d) uzupełnienie elementów konstrukcyjnych połaci dachowych,
e) zabezpieczenie elementów drewnianych preparatem ognio- i biochronnym.
2) Remoncie pokrycia dachowego części dachu krytego dachówką poprzez:
a) demontaż i ponowny montaż dachówek oraz osprzętu,
b) wymianę uszkodzonych, pękniętych, zdekompletowanych dachówek (nowe dachówki należy dobrać pod kątem geometrii i kolorystyki do istniejącego pokrycia),
c) uszczelnienie pokrycia dachowego oraz gąsiorów i koszy przez zastosowanie dodatkowych taśm uszczelniających,
d) wymianę łat i kontrłat
e) wymianę uszkodzonych membran dachowych,
f) wymianę lub uzupełnienie izolacji termicznej wraz z poprawą jej ułożenia,
g) oczyszczenie dachówek,
h) zabezpieczenie powierzchni dachówek środkiem przeciwko mchom i nalotom.
3) Remoncie pokrycia dachowego połaci dachowych pokrytych papą poprzez:
a) zerwanie pokrycia z papy,
b) rozbiórkę obróbek blacharskich,
c) całkowitą rozbiórkę odeskowania/opłytowania,
d) impregnację elementów drewnianych,
e) wymianę lub uzupełnienie izolacji termicznej wraz z poprawą jej ułożenia,
f) wykonanie nowego deskowania z odpowiednimi spadkami,
g) montaż sklejki wodoodpornej,
h) montaż kominków wentylacyjnych,
i) wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy,
j) wykonanie nowych obróbek blacharskich.
4) Pracach murowych i konserwatorskich w obrębie murów ogniowych i gzymsów poprzez:
a) lokalne przemurowania uszkodzonych elementów,
b) naprawę murków ogniowych,
c) lokalne wzmocnienie osłabionych murów płynami na bazie estru krzemowego.
5) Remoncie instalacji rynnowo - spustowej, poprzez:
a) uzupełnienie lub wymianę zniszczonych odcinków rynien i rur spustowych,
b) wymianę zniszczonych i uzupełnienie brakujących uchwytów rynien i rur spustowych,
c) sprawdzenie i oczyszczenie rynien,
d) naprawę małych pęknięć oraz prostowanie pogięć,
e) montaż systemowych, polimerowych siatek ochronnych na liście,
f) montaż systemowego ogrzewania przeciwoblodzeniowego rynien i rur spustowych,
g) montaż kratek zabezpieczających wpusty.
6) Konserwacji instalacji odgromowej, poprzez:
a) sprawdzenie urządzenia piorunochronnego – sprawdzenie przewodów, elementów łączeniowych, wsporników, mocowań,
b) sprawdzenie odległości pomiędzy elementami urządzenia piorunochronnego a chronionymi urządzeniami i elementami konstrukcji budynku, zgodnie z wymogami bezpieczeństwa,
c) usunięcie ewentualnych usterek połączeń i mocowań elementów instalacji oraz wymianę skorodowanych elementów,
d) wykonanie pomiaru rezystancji uziomu,
e) sprawdzenie stanu urządzeń ograniczających przepięcia instalacji elektrycznej.
7) Opracowaniu i przekazaniu dokumentacji powykonawczej, zawierającej informację o przebiegu i sposobie wykonania prac, sporządzonej w 2 egzemplarzach wydruku oraz 2 egzemplarzach zapisu na nośniku cyfrowym (np. płyta DVD).
6. Wszelkie prace, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia mogą być wykonywane zarówno w dni powszednie jak i w dni ustawowo wolne od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410125,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433753,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410125,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPB CONTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5842772734

7.3.3) Ulica: Opata Jacka Rybińskiego

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-320

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410125,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.