eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676222

1.5.8.) Numer faksu: 261676145

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ccf1742-58fb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa, montaż i rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego, dostawa urządzeń chłodniczych, dostawa, montaż i rozruch technologiczny małego samoobsługowego ciągu wydawczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 67/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 448694,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologiczny część 1: sprzętu gastronomicznego,
2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:
a) dokumentacji techniczno-ruchowej,
b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,
c) wypełnionej karty gwarancyjnej,
d) wykazów adresów punktów serwisowych.

3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:
1) obsługi codziennej,
2) obsługi okresowej,
3) bhp,
4) pracy urządzenia,
5) konserwacji zakupionego sprzętu.

Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorach umowy – załącznik nr 6, 6a do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42513220-3 - Lady chłodnicze

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg

42214100-0 - Piece kuchenne

42513100-6 - Urządzenia mrożące

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 339954,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologiczny
część 2: sprzętu chłodniczego
2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:
a) dokumentacji techniczno-ruchowej,
b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,
c) wypełnionej karty gwarancyjnej,
d) wykazów adresów punktów serwisowych.

3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:
1) obsługi codziennej,
2) obsługi okresowej,
3) bhp,
4) pracy urządzenia,
5) konserwacji zakupionego sprzętu.

Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorach umowy – załącznik nr 6, 6a do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42513220-3 - Lady chłodnicze

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg

42214100-0 - Piece kuchenne

42513100-6 - Urządzenia mrożące

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 108694,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze. zm.), ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze. zm.), ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.