Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00417448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676222
1.5.8.) Numer faksu: 261676145
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ccf1742-58fb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa, montaż i rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego, dostawa urządzeń chłodniczych, dostawa, montaż i rozruch technologiczny małego samoobsługowego ciągu wydawczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 67/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 448694,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologiczny część 1: sprzętu gastronomicznego,2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:
a) dokumentacji techniczno-ruchowej,
b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,
c) wypełnionej karty gwarancyjnej,
d) wykazów adresów punktów serwisowych.
3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:
1) obsługi codziennej,
2) obsługi okresowej,
3) bhp,
4) pracy urządzenia,
5) konserwacji zakupionego sprzętu.
Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorach umowy – załącznik nr 6, 6a do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513220-3 - Lady chłodnicze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
42214100-0 - Piece kuchenne
42513100-6 - Urządzenia mrożące
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 339954,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologicznyczęść 2: sprzętu chłodniczego
2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:
a) dokumentacji techniczno-ruchowej,
b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,
c) wypełnionej karty gwarancyjnej,
d) wykazów adresów punktów serwisowych.
3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:
1) obsługi codziennej,
2) obsługi okresowej,
3) bhp,
4) pracy urządzenia,
5) konserwacji zakupionego sprzętu.
Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorach umowy – załącznik nr 6, 6a do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513220-3 - Lady chłodnicze
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
42214100-0 - Piece kuchenne
42513100-6 - Urządzenia mrożące
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 108694,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze. zm.), ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze. zm.), ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Wykonanie usług kominiarskich w obiektach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
- Dostawa zestawu do laparoskopii
- Budowa mostu na rz. Postomii wraz z przebudową drogi gminnej 103348F (ul. Winna Góra w Sulęcinie)
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawę sprzętu kuchennego , artykułów gospodarstwa domowego oraz zastawy stołowej dla służby żywnościowej."
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Dostawa sprzętów gospodarczych i elementów architektury ogrodowej dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa wyposażenia przebudowanych pomieszczeń budynku żłobka "Niedźwiadek" w Niedrzwicy Dużej
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego w ramach projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie"
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.