eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowej, Gmina Rusinów - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowej, Gmina Rusinów - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rusinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rusinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6727022

1.5.8.) Numer faksu: 48 6727022 wew. 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rusinow.pl/m,107,zamowienia-publiczne-i-przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowej, Gmina Rusinów - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df8c634c-2908-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021637/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowej, Gmina Rusinów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Gospodarka wodno-ściekowa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5196011,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres robót do realizacji:
3.1.1. Wykonanie reaktora typy SBR ze zbiornikiem uśredniającym.
3.1.2. Wykonanie zbiornika ścieków oczyszczonych.
3.1.3. Wykonanie zagęszczacza osadu.
3.1.4. Wykonanie pompowni pośredniej.
3.1.5. Wykonanie budynku technicznego, czyli dobudowa budynku technicznego do budynku istniejącego (rozbudowa budynku istniejącego).
3.1.6. Rozpoczęcie wykonywania połączeń między obiektowych.
3.1.7. Rozpoczęcie prac związanych z zasilaniem energetycznym.
3.1.8. Demontaż istniejącego sitopiaskownika oraz workownicy.
3.1.9. Prace w istniejącym budynku technicznym – instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne.
3.1.10. Montaż wyposażenia technologicznego i instalacyjnego reaktora typy SBR ze zbiornikiem uśredniającym.
3.1.11. Montaż wyposażenia technologicznego i instalacyjnego zbiornika ścieków oczyszczonych (ścieki oczyszczone będą odpływać z reaktora do zbiornika ścieków oczyszczonych a następnie do studzienki z przepływomierzem i kanału zrzutowego).
3.1.12. Montaż wyposażenia technologicznego i instalacyjnego zagęszczacza osadu.
3.1.13. Montaż wyposażenia technologicznego i instalacyjnego pompowni pośredniej.
3.1.14. Montaż wyposażenia technologicznego i instalacyjnego budynku techniczno-socjalnego (budynku istniejącego).
3.1.15. Montaż nowego sitopiaskownika.
3.1.16. Montaż instalacji do odwadniania osadów z instalacją wapna.
3.1.17. Prace modernizacyjne dotyczące pompowni głównej.
3.1.18. Prace modernizacyjne dot. stacji zlewczej.
3.1.19. Wykonywania połączeń między obiektowych.
3.1.20. Prace związane z zasilaniem energetycznym, instalacją fotowoltaiczną, AKP (Aparaturą Kontrolno-Pomiarową).
3.1.21. Prace w istniejącym budynku techniczno-socjalnym (części istniejącej przed modernizacją) – instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne, co, wentylacja.
3.1.22. Odbiory techniczne wykonanych obiektów i instalacji.
3.1.23. Montaż wyposażenia technologicznego i instalacyjnego budynku technicznego (w części dobudowanej - instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne, co, wentylacja).
3.1.24. Zakończenie prac związanych z wyposażaniem technologicznym i instalacyjnym obiektów technologicznych.
3.1.25. Prace związane z zasilaniem energetycznym, AKP (Aparaturą Kontrolno-Pomiarową) w części dobudowanej.
3.1.26. Odbiory techniczne wykonanych obiektów i instalacji.
3.1.27. Wykonanie projektu powykonawczego oczyszczalni.
3.1.28. Rozruch techniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków.
3.1.29. Przekazanie oczyszczalni do eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8134383,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8134383,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8134383,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane „Przem-Gri” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510544136

7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 3

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-418

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty konstrukcyjno-budowlane, roboty elektryczne i AKPiA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 813438362 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.