eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług polegających na przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki ROR



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki ROR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Św. Marcin 46/50

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-807

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki ROR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302cbaa0-5b67-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079608/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłków pogrzebowych, świadczeń krótkoterminowych, wynagrodzeń na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników (ROR)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
3. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników zewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
5. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja kierowana od Wykonawcy do Zamawiającego, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników zewnętrznych, w tym do złożenia oferty, przesyłania dokumentów i oświadczeń, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
8. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
9. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
10. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.
11. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: poznan@krus.gov.pl (nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami).
12. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
13. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB, w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zamieszczona w pkt XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1200-OP.261.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną (za pośrednictwem Wykonawcy) świadczeń emerytalno–rentowych, świadczeń krótkoterminowych (m.in. zasiłków chorobowych, jednorazowych odszkodowań, zasiłków pogrzebowych, zasiłków macierzyńskich i innych) oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej.
2. Szacunkowe dane dotyczące wypłacanych świadczeń oraz wynagrodzeń będących przedmiotem zamówienia są następujące:
a) szacunkowa liczba wypłat (poleceń przelewu) w okresie obowiązywania umowy – 3.119.000 szt.
b) przeciętna miesięczna liczba wypłat ( poleceń przelewu) – 79.000 szt.
c) przeciętna miesięczna kwota wypłat – 106.000.000,00 zł
3. Liczba poleceń przelewów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji niniejszej umowy w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości poleceń przelewów w okresie realizacji zamówienia.
4. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 75 % wynagrodzenia określonego w umowie.
5. Wypłaty świadczeń realizowane będą w następujących terminach:
a) świadczenia emerytalno – rentowych do:
- 10 dnia każdego miesiąca – „termin 10”,
- 15 dnia każdego miesiąca – „termin 15”,
- 20 dnia każdego miesiąca – „termin 20”,
- 25 dnia każdego miesiąca – „termin 25”,
b) świadczenia emerytalno-rentowe, świadczenia krótkoterminowe: pogrzebowe, macierzyńskie i inne wypłaty krótkoterminowe:
- ok. 08 dnia każdego miesiąca
- ok. 22 dnia każdego miesiąca
- oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby – max. 5 razy w tygodniu,
c) świadczenia krótkoterminowe: zasiłki chorobowe, jednorazowo odszkodowania w terminie :
- ok. 08 dnia każdego miesiąca
- ok. 18 dnia każdego miesiąca
- ok. 28 dnia każdego miesiąca
- oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby - max. 5 razy w tygodniu,
d) wynagrodzenia pracowników do końca miesiąca kalendarzowego,
6. Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy.
7. Wykonawca wskaże trzy wewnętrzne rachunki rozliczeniowe, na które Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego będą przekazywane świadczenia oraz wynagrodzenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników.
8. Usługa wykonywana będzie na podstawie zbiorczego przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego następnie Wykonawca przekaże świadczenia i wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego indywidualne rachunki ROR.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował usługę za pośrednictwem własnego systemu bankowości internetowej (zwanym dalej Systemem) w ramach, którego Zamawiający będzie składał Wykonawcy zlecenia płatnicze w formie zaimportowanych plików zawierających elektroniczne przelewy w formacie VideoTEL (standard NBP).
System powinien posiadać funkcję bezpiecznej transmisji przez sieć Internet tj. szyfrowanie komunikacji protokołem SSL.
System powinien być wyposażony w funkcję:
a) tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego przelewu z osobna,
b) możliwość importowania do 1 paczki co najmniej 30.000 dyspozycji przelewów,
c) wielokrotnego importu przelewów do istniejącej paczki (przed jej podpisaniem).
System powinien posiadać zabezpieczenie przed podwójną realizacją tych samych plików.
Wykonawca zapewni pomoc merytoryczną i informatyczną w trakcie realizacji usługi oraz wskaże osobę/osoby do kontaktu. Koszty związane ze świadczeniem usług serwisowych ponosi Wykonawca.
10. Zamawiający pracuje zarówno na komputerach stacjonarnych z systemem Windows 10 64 bit jak i na usługach terminalowych w systemie Windows serwer 2019 64 bit i korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych i nie dopuszcza instalacji żadnego systemu na serwerze z wyjątkiem sterowników do np. kart do podpisu.
11. Wykonawca zapewni, aby autoryzacja zleceń polegała na opatrzeniu każdej paczki dwoma znacznikami z dwóch różnych grup osób uprawnionych do podpisu. Przez autoryzację Zamawiający rozumie złożenie podpisu z użyciem np. tokenu lub karty mikroprocesorowej, które powinny być udostępnione przez Wykonawcę na jego koszt.
Autoryzacji zleceń dokonywać będą wyłącznie osoby upoważnione przez Zamawiającego.
12. Wykonawca wdroży system niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie dotyczącym korzystania przez Wykonawcę z kanałów bankowości elektronicznej w formie „Porozumienia”, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść porozumienia nie może naruszać postanowień SWZ, umowy i oferty.
14. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy zawartej w Rozdziale II SWZ.
15. Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dyspozycji przelewów na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowe za pomocą systemu bankowości internetowej oraz obsługi rachunków rozliczeniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryterium oceny ofert z podaniem kryterium i sposobu oceny zawarty jest w pkt XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) posiadał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF):
- do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.- Prawo Bankowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 2439 z późn. zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 styczniu 1998r. W przypadku banków, które prowadziły swoją działalność przed tą datą Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty innych dokumentów upoważniających bank do wykonywania czynności bankowych (zezwolenie Prezesa NBP, uchwały Rady Ministrów, statutu Banku itp.)
lub
- na utworzenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej zgodnie z ustawą z dnia 5 listopada 2009r. – o spółdzielczych kasach oszczędnościowo – kredytowych (Dz.U. z 2022 r., poz.924 z późn. zm.),
lub
- do świadczenia usług płatniczych zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (Dz.U. z 2021 r. poz.1907 z późn. zm.),
b) uzyskał wpis do „Rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców” prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego – dotyczy Wykonawców świadczących usługi płatnicze, na których ustawa o usługach płatniczych nie nakłada obowiązku posiadania zezwolenia KNF.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto na cały okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi masowego przekazywania zleceń na rzecz różnych odbiorców tj. dla każdej usługi w ilości co najmniej 20.000 szt. przelewów jednorazowo w miesiącu przez okres minimum jednego roku i o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł w skali roku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IX SWZ w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w pkt VII SWZ zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 zawartym w Rozdziale III SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia,
d) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymienionych od pkt a) do pkt b)– jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) lub innego dokumentu, o których mowa w pkt VIII.1.2) lub oświadczenie o wpisie do „Rejestru Krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców” prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego (dotyczy Wykonawców świadczących usługi płatnicze, na których ustawa o usługach płatniczych nie nakłada obowiązku posiadania zezwolenia KNF) w celu potwierdzenia warunku określonego w pkt 5.4).2) ogłoszenia.
b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej w celu potwierdzenia warunku określonego w pkt 5.4).3) ogłoszenia.
c) wykazu usług (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 zawartego w Rozdziale III SWZ) potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 5.4).4) ogłoszenia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub wykonywane, oraz załączeniem dowodów* określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należyci.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców:
a) warunek wymieniony w pkt 5.4).2) ogłoszenia zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada zezwolenie KNF lub inny dokument o którym mowa w pkt 5.4).2) ogłoszenia i zrealizuje usługi, do których przedmiotowe uprawnienia są wymagane
b) ocena wymagań określonych w pkt 5.4)3) i 4) ogłoszenia będzie dla tych Wykonawców dokonana łącznie, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadkach, o których mowa w lit a) i b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia zobowiązani są złożenia oświadczenia, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy zawarto w Rozdziale II SWZ. Treść umowy zawiera istotne dla Zamawiającego i Wykonawcy warunki realizacji zamówienia.
2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduję możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sposób i na warunkach szczegółowo określonych w projektowanych postanowieniach umowy zawartej w Rozdziale II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 zawartym w Rozdziale III SWZ;
2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 zawartym w Rozdziale III SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu,
UWAGA
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust.2) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust.2), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 zawartym w Rozdziale III SWZ – jeżeli dotyczy,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 zawartym w Rozdziale III SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub podmiotu trzeciego,
5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
6) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
2. Dokumenty należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.