eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bisztynek › "Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w budynku Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku oraz modernizacja obiektu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w budynku Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku oraz modernizacja obiektu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/668606

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w budynku Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku oraz modernizacja obiektu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba5e64bb-3e4f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033854/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w budynku Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku oraz modernizacja obiektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365992/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zastosowanie odnawialnych źródeł energii w budynku Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku oraz modernizacja obiektu zgodnie z dokumentami zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 22,54 kWp:
— moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy 460Wp lub równoważne w ilości 49 sztuk
— inwerter sieciowy o mocy 20kW
— system zabezpieczeń po stronie stałoprądowej (DC) oraz zmiennoprądowej (AC) w postaci ograniczników przepięć i wyłączników prądowych w skrzynkach o klasie szczelności IP65(komplet)
— system montażowy do zamontowania na stropodachu
— montaż i uruchomienie instalacji wraz z uruchomieniem systemu monitorującego (w przypadku dostępu falownika do internetu), zgłoszenie instalacji do Zakładu Energetycznego
— okablowanie i wtyki (komplet)
2) Montaż zestawu do magazynowania energii:
— inwerter 1 szt.
— magazyn energii o pojemności 26kWh
— baterie LaserTec Power Box lub równoważne
3) Remont tarasu i elewacji wraz z odnowieniem pomieszczeń w budynku
— pokrycie tarasu papą termozgrzewalną na okres jesień 2022 - wiosna 2023 celem zabezpieczenia wnętrza przed wodą opadową i topniejącym śniegiem
— remont tarasu
— remont pokrycia dachowego nad częścią biurową i salą wielofunkcyjną
— remont pomieszczeń wewnętrznych w tym remont pomieszczenia piwnicy
— remont elewacji
— odwodnienie pomieszczenia piwnicy
— pozostałe roboty sanitarne
— pozostałe roboty elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600334,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600334,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600334,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Domex” Jan Fydrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431131934

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Remont tarasu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600334,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.