eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Besko › Usługa wywozu odpadów komunalnych w Gminie Besko



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wywozu odpadów komunalnych w Gminie Besko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podkarpacka 5

1.5.2.) Miejscowość: Besko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-524

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134673061

1.5.8.) Numer faksu: 134673520

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sr@besko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.besko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e081437b-4602-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wywozu odpadów komunalnych w Gminie Besko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e081437b-4602-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001879/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa wywozu odpadów komunalnych w Gminie Besko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382376/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570872,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości niezamieszkałych w Gminie Besko, o kodach : 20 03 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 02 01, 150101.
Przedmiot zamówienia obejmuje : zbiórkę i załadunek odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Besko, odczytanie kodu kreskowego bezpośrednio przy odbiorze worków z posesji, oraz ich transport do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów ul. Białobrzeska 108, 38-400 Krosno.
2) Usługa będzie wykonywana w dni robocze w zależności od rodzaju odpadów odpowiednio:
- workach koloru czarnego odpady zmieszane i w workach koloru brązowego odpady zielone i ulegające biodegradacji – raz na dwa tygodnie,
- workach koloru zielonego: odpady szkła - jeden raz w miesiącu,
- workach koloru żółtego odpady tworzywa sztucznego i metali oraz w workach koloru
niebieskiego opakowania z papieru i tektury - jeden raz w miesiącu.
4) Zamawiający opracuje i przekaże zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy harmonogram wywozu poszczególnych rodzajów odpadów.
5) Odpady gromadzone będą na terenie poszczególnych posesji w gminie odpowiednio:
- w workach koloru czarnego – odpady zmieszane,
- w workach koloru zielonego- odpady opakowaniowe ze szkła,
- w workach koloru żółtego – zmieszane odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metali,
-w workach koloru niebieskiego – opakowania z papieru i tektury,
- w workach koloru brązowego- odpady zielone, ulegające biodegradacji.
6) W wyznaczonym dniu właściciele posesji wystawią odpowiednie worki przed wjazd na posesję skąd zostaną odebrane przez Wykonawcę.
7) Odczytanie kodu kreskowego, odbiór jak i transport odpadów odbywał się będzie za pomocą odpowiedniego sprzętu umożliwiającego załadunek i transport odpadów zgromadzonych w workach.
8) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi samochodami ciężarowymi, również dostosowanymi do przejazdu wąskimi ulicami (od 2,5 m szer.), co najmniej 2 samochody specjalistyczne bezpyłowe o minimalnej kubaturze 10m3 oraz minimum 2 samochody skrzyniowe o ładowności minimalnej 3,5Mg.
9) Pojazdy transportujące odpady powinny być wyposażone w system:
a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego , umożliwiający trwałe zapisanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów,
b) czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego.
10) Odbieranie odpadów przez Wykonawcę odbywać się będzie przy posesji poprzez odczytanie kodu kreskowego i załadunek na odpowiedni środek transportu. Przenośne urządzenie do odczytu kodów kreskowych i gromadzenia informacji udostępni Wykonawcy Zamawiający. Przenośne urządzenie do odczytu kodów kreskowych i gromadzenia informacji Wykonawca odbiera od Zamawiającego w dniu, w którym rozpoczyna pacę i zdaje Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu roboczym po zakończeniu pracy.
11) W przypadku braku kodu kreskowego na worku Wykonawca pozostawi worek na nieruchomości właściciela i powiadomi o powyższym Zamawiającego.
12) Odbiór odpadów szacunkowo z 1200 posesji.
13) Uśredniona długość jednorazowego objazdu po terenie gminy wraz z dowozem do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie – 160 km.
14) Szacunkowa ilość odpadów do zebrania w 2023 i 2024 r:
a) zmieszanych oraz zielonych i ulegających biodegradacji 710 Mg;
b) segregowanych 410 Mg (w tym 230 Mg w workach żółtych i niebieskich, oraz 180 Mg w workach zielonych).
15) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia pojazdów każdorazowo przed załadunkiem jak również po zebraniu odpadów z posesji – ważenie pojazdów prowadzone będzie na wadze przemysłowej zlokalizowanej w PSZOK w Besku przy ul. Starowiejskiej nr 99.
16) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego do przekazywania podpisanego raportu GPS pracy sprzętu.
17) Wykonawca jest zobowiązany do bezpośredniego przekazywania odpadów odebranych z terenu gminy Besko do instalacji docelowej tzn. w tym samym dniu co dzień odbioru tych odpadów , nie wykonanie przez Wykonawcę obowiązku bezpośredniego dostarczenia odpadów do instalacji docelowej tj. w tym samym dniu co dzień odbioru odpadów będzie skutkowało karą umowną w wysokości iloczynu kwoty 500 zł za każdą tonę dostarczoną z opóźnieniem.
18) W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o około 2-3%.
W ofercie należy podać cenę za 1 Mg zebranych i przetransportowanych odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.5.) Wartość części: 520272,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2 - Odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK
1) 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone - ok. 2 Mg - transport 40 km w jedną stronę z Beska + załadunek ręczny (jeden kurs w roku) samochód do 3,5 tony;
2) 17 02 02 –szyby - 6 Mg - transport 30 km w jedną stronę z Beska- kontener KP7 bez załadunku ręcznego (dwa kursy w ciągu roku);
3) 17 03 80 - odpadowa papa - 30 km w jedną stronę z Beska - kontener KP7 bez załadunku ręcznego ( jeden kurs w roku)
4) 20 02 03 - odpady nie ulegające biodegradacji - 30 km w jedną stronę z Beska - kontener KP7 bez załadunku ręcznego (ok. 22 kursy rocznie);
5) 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - ok. 40 Mg - transport 50 km w jedna stroną z Beska - samochód ze zgniatarką (ok. 7 kursów rocznie po 6 Mg) + załadunek ręczny
7) 17 02 03 - tworzywa sztuczne ( styropian, wiaderka plastikowe) - ok. 3 Mg - transport 50 km w
jedną stronę z Beska - samochód ze zgniatarką (ok. 7 kursów rocznie po 0,25 Mg - styropian + 1
kurs 1 Mg - wiaderka) + załadunek ręczny - samochód do 10 ton.
W ofercie należy podać cenę za 1 km przetransportowanych odpadów uwzględniając załadunek ręczny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.5.) Wartość części: 50600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Transportowy A. Klatka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370067428

7.3.3) Ulica: Szkolna 47

7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608718 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Transportowy A. Klatka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370067428

7.3.3) Ulica: Szkolna 47

7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94956 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.