Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00370490/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania wraz z dzierżawą parkometrów, urządzenia kontrolerskiego i oprogramowania do obsługi strefy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1a
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania wraz z dzierżawą parkometrów, urządzenia kontrolerskiego i oprogramowania do obsługi strefy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704d8c02-457e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010721/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania wraz z dzierżawą parkometrów, urządzenia kontrolerskiego i oprogramowania do obsługi strefy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FI.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania wraz z dzierżawą parkometrów, urządzenia kontrolerskiego i oprogramowania do obsługi strefy. Zadanie obejmuje:
1) Wykonanie, uzgodnienie i wprowadzenie projektu organizacji ruchu zgodnie z Uchwałą nr LV/428/23 Rady Miejskiej w Kożuchowie z dnia 30 marca 2023 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Kożuchów, wysokości stawek opłaty za parkowanie oraz określenia sposobu pobierania opłat wraz ze zgłoszeniem budowlanym (dla obszaru wpisanego do rejestru zabytków).
2) Dzierżawę i montaż 7 sztuk parkometrów oraz 1 sztuki urządzenia kontrolerskiego z drukarką wraz z ich oprogramowaniem oraz systemem przeznaczonym do obsługi Strefy Płatnego Parkowania.
3) Szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i sytemu informatycznego
4) Bieżący serwis urządzeń i oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231100-8 - Terminale komputerowe
50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941688 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941688 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 941688 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK IN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943076015
7.3.3) Ulica: Ożynowa 51B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-009
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Programowanie i dostawę parkometrów wykona firma HECTRONIC POLSKA Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 941688 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŻUCHÓW
więcej: przetargi KOŻUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Przetworzenie operatów technicznych i innych dokumentów do postaci cyfrowej oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia baz danych
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.