eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa ciągnika rolniczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywe 82

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 695075165

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stefan.mackiewicz@wigry.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6de4b19c-49f6-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de4b19c-49f6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000618/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 dostawa ciągnika rolniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388026/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG/19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269370 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
- ciągnik rolniczy fabrycznie nowy z 2021 lub 2022 roku produkcji,
- homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny,
- wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej, Zamawiający dopuszcza dostawę fabrycznie nowego zarejestrowanego ciągnika,
- instrukcja obsługi w języku polskim,
- szkolenie operatorów wyznaczonych przez Zamawiającego (min 3 osoby) z obsługi ciągnika i ładowacza w siedzibie Zamawiającego,
- przystosowanie ciągnika do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym,
Wymagania dotyczące silnika:
- wysokoprężny o mocy w przedziale 95-100 KM,
- silnik spełniający normę emisji spalin :STAGE IIIB,
- głowica 16 zaworowa,
- pojemność skokowa minimum 4000 cm3,
- liczba cylindrów 4.
Wymagania dotyczące napędu:
- ilość biegów minimum 12 do przodu, 12 do tyłu,
- rewers sterowany mechanicznie,
- oś przednia z elektro-hydraulicznym załączaniem blokady,
- na osiach pojazdu zamontowane ogumienie dobrane przez producenta,
Wymagania dotyczące układu hamulcowego:
- mechaniczny hamulec roboczy sterowany ręcznie,
- hamulce standardowe tarcze hamulcowe,
- hamulec przyczepy pneumatyczny 1 i 2 obwodowy.
Wymagania dotyczące układu hydraulicznego:
- pompa hydrauliczna o wydajności minimum 50 l/min,
- tylne wyjścia hydrauliczne, minimum 3 pary,
- tylny TUZ o udźwigu w przedziale min 4100 – 5600 kg,
- TUZ kategorii II z automatycznymi zabezpieczeniami,
- sterowanie tylnego TUZ zewnętrzne,
- WOM minimum 2 prędkości tylnego WOM.
Wymagania dotyczące kabiny:
- homologacja na dwie osoby w kabinie,
- ogrzewanie i klimatyzacja,
- kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz,
- fotel kierowcy amortyzowany,
- fotel pasażera spełniający wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia,
- wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy,
- radio,
- wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby,
- reflektory robocze przednie i tylne montowane w dachu,
- światło błyskowe koloru żółtego montowane na kabinie,
- lusterka wsteczne teleskopowe i sferyczne.
Pozostałe parametry:
- zaczep górny transportowy o przesuwnej zmianie wysokości,
- dolny zaczep piton-fix plus dolna listwa zaczepowa,
- haki CBM,
- górny łącznik mechaniczny.
Dodatkowe wyposażenie:
- obciążniki kół tylnych minimum 200 kg,
- gaśnica,
- trójkąt ostrzegawczy,
- trójkątna tablica wyróżniająca,
- ładowacz czołowy fabrycznie nowy wyposażony w widły oraz szuflę, poziomowany sterowany joystickiem,
- wysokość podnoszenia 3,80 m.,
- amortyzacja drgań,
- instalacja ,minimum 3 sekcyjna.
Wymagania gwarancyjne i serwisowe:
Oferowany ciągnik powinien być w pełni sprawny, wolny od wad i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
Ciągnik przeznaczony jest do prac transportowych i rolniczych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik i ładowacz czołowy na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresie gwarancji wszystkie koszty napraw w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi wykonawca. Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych. Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie wliczając czasu w dni ustawowo wolne. Maksymalny czas naprawy do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. Wykonanie obowiązków wynikających z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 2 przeglądów serwisowych w siedzibie Zamawiającego w czasie obowiązywania gwarancji.
Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z treścią istotnych warunków zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy jak również uzyskać wszelkie niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty.
Kody CPV 16700000-2 – ciągniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289788 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max-rol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200231800

7.3.3) Ulica: Jeżewo Stare 1A

7.3.4) Miejscowość: Jeżewo Stare

7.3.5) Kod pocztowy: 16-080

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.