eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Remont dróg leśnych o nr inw. 220/172, 220/173, 220/1058 w leśnictwie Barcza oraz 220/158 w Leśnictwie Węgle.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych o nr inw. 220/172, 220/173, 220/1058 w leśnictwie Barcza oraz 220/158 w Leśnictwie Węgle.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zagnańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zagnansk@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie majątkiem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych o nr inw. 220/172, 220/173, 220/1058 w leśnictwie Barcza oraz 220/158 w Leśnictwie Węgle.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6132704-2238-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00506062/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg leśnych o nr inw. 220/172, 220/173, 220/1058 w leśnictwie Barcza oraz 220/158 w Leśnictwie Węgle.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Remont drogi leśnej o nr inw. 220/172 oraz nr inw. 220/1058 w Leśnictwie Barcza.
Przedmiotem zamówienia jest:
- Remont drogi leśnej nr 220/172 w leśnictwie Barcza na odcinku około 633 m polegający na uzupełnieniu kruszywem 0/63 mm kolein i ubytków w istniejącej nawierzchni na szerokości od 1 m do 3,5 m, grubości od 10 cm do 20 cm w zależności od ubytków.
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/1058 w Leśnictwie Barcza na odcinku około 120 m polegający frezowaniu istniejącej nawierzchni z wybudowaniem uzyskanego materiału, uzupełnieniu kruszywem 0/63 mm i ponownym odtworzeniu nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną. W ramach zadania należy uzupełnić gruntem oraz kruszywem pobocza, oczyścić rowy na długości 120 m.

Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 8 (dokumentacja projektowa) oraz załączniku nr 9 (przedmiar robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 202341,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Remont drogi leśnej o nr inw 220/173 w Leśnictwie Barcza
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 220/173 w leśnictwie Barcza na odcinku około 886 m polegający na uzupełnieniu kruszywem 0/63 mm oraz 31,5/63 kolein i ubytków w istniejącej nawierzchni na szerokości od 1,0 m do 3,8 m, grubości od 12 cm do 30 cm, naprawę 2 zjazdów na tereny leśne.
Zadanie obejmuje również odmulenie rowu na długości ok.100 m oraz oczyszczenie przepustu.
Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 8 (dokumentacja projektowa) oraz załączniku nr 9 (przedmiar robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 123383,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Remont drogi leśnej 220/158 w Leśnictwie Węgle
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 220/158 w leśnictwie Węgle na odcinku około 244 m, polegający na uzupełnieniu kruszywem 0/31,5 mm kolein i ubytków w istniejącej nawierzchni na szerokości od 1,3 m do 3 m, grubości od 10 cm do 15 cm w zależności od ubytków.
Na drodze występuje odcinek z płyt betonowych długości 100 m. Remont tego odcinka będzie polegał na wymianie warstwy odsączającej i wymianie płyt żelbetowych pełnych. Płyty należy ułożyć na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm. Ponadto należy odmulić część rowu odwadniającego na odcinku ok. 83 m oraz rozebrać zjazd z płyt drogowych dostosowując wysokościowo do remontowanej drogi z płyt.
Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 8 (dokumentacja projektowa) oraz załączniku nr 9 (przedmiar robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 201918,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnością dotyczącą wysokości wskazanego wadium w ogłoszeniu o zamówieniu a SWZ dla Części nr 1 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
W SWZ dla Części nr 1 wskazano wadium w wysokości 1 000,00 zł natomiast w ogłoszeniu o zamówieniu wymagane wadium zostało określone w wysokości 1 500,00 zł.
Powyższy błąd skutkuje tym, iż w wyniku zaistniałej rozbieżności Wykonawcy nie mieli precyzyjnej informacji, w jakiej kwocie należy wnieść wadium. Ze względu na pomyłkę wszystkie złożone oferty nie są możliwe do oceny i podjęcia dalszych czynności odrzucenia lub uznania oferty za ważną, gdyż wadia, które zostały wniesione odpowiadają tym z SWZ, a nie z ogłoszenia.

Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, nie może już ani zmienić wymagań SWZ, ani poprawić błędów, które wystąpiły w SWZ.
Ponadto zaistniały błąd ma wpływ na wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający musiałby odrzucić taką ofertę pomimo tego, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku badania i ceny ofert nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą, czyli Zamawiający naruszył w postępowaniu przepisy regulujące jego prowadzenie;
Została naruszona zasada przejrzystości, która wymaga, aby postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawierało jasne reguły i aby istniały środki do weryfikacji prawidłowości ich stosowania oraz wcześniej ustalone kryteria, na podstawie których Zamawiający podejmuje czynności.
Zaistniały w SWZ błąd związany z rozbieżnością wadium uniemożliwia przeprowadzenie przejrzystej i jednoznacznej weryfikacji ofert.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie na Część nr 1, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELWED Borycki Sylwester ART. ROLNO-SPOŻYWCZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6571237804

7.3.4) Miejscowość: Masłów Pierwszy

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnością dotyczącą wysokości wskazanego wadium w ogłoszeniu o zamówieniu a SWZ dla Części nr 3 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
W SWZ dla Części nr 3 wskazano wadium w wysokości 1 000,00 zł natomiast w ogłoszeniu o zamówieniu wymagane wadium zostało określone w wysokości 1 500,00 zł.
Powyższy błąd skutkuje tym, iż w wyniku zaistniałej rozbieżności Wykonawcy nie mieli precyzyjnej informacji, w jakiej kwocie należy wnieść wadium. Ze względu na pomyłkę wszystkie złożone oferty nie są możliwe do oceny i podjęcia dalszych czynności odrzucenia lub uznania oferty za ważną, gdyż wadia, które zostały wniesione odpowiadają tym z SWZ, a nie z ogłoszenia.

Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, nie może już ani zmienić wymagań SWZ, ani poprawić błędów, które wystąpiły w SWZ.
Ponadto zaistniały błąd ma wpływ na wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający musiałby odrzucić taką ofertę pomimo tego, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku badania i ceny ofert nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą, czyli Zamawiający naruszył w postępowaniu przepisy regulujące jego prowadzenie;
Została naruszona zasada przejrzystości, która wymaga, aby postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawierało jasne reguły i aby istniały środki do weryfikacji prawidłowości ich stosowania oraz wcześniej ustalone kryteria, na podstawie których Zamawiający podejmuje czynności.
Zaistniały w SWZ błąd związany z rozbieżnością wadium uniemożliwia przeprowadzenie przejrzystej i jednoznacznej weryfikacji ofert.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie na Część nr 3, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.