eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa skanerów dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa skanerów dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Oddział Regionalny w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56/619-83-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko_pomorskie@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/arimr

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


państwowa osoba prawna - agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa skanerów dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc834a3-3269-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342985/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR02.2619.07.2022.BL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219512,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania 50 szt. komputerowych skanerów dokumentowych wraz z niezbędnymi sterownikami i oprogramowaniem narzędziowym służącym do przetwarzania wsadowego dokumentów, indeksowania oraz automatycznego OCR automatyzującego zamianę dokumentów z postaci papierowej w zakresie: wspomagania skanowania, opisu pełno tekstowego OCR i odczytu OMR, automatycznego wprowadzania do systemu obiegu dokumentów – o parametrach technicznych i funkcjonalnościach określonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (Tabela nr 1).
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę skanery były jednej marki i modelu oraz aby spełniały wymagania Zamawiającego co do cech użytkowych i technicznych. Dla oferowanego urządzenia Wykonawca podaje dokładną specyfikację produktu, określenie modelu, typu oraz producenta (zarówno dla urządzenia jak i dostarczonego z nim Oprogramowania narzędziowego), poprzez wypełnienie kolumny „c”
w Tabeli nr 1, zawartej w Formularzu ofertowym.
3) Wszystkie urządzenia oferowane przez Sprzedawcę muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. Dostarczone skanery powinny być wyprodukowane w 2021 r. lub 2022 r.
4) Wymagania techniczne - urządzenia skanujące muszą spełniać określone przez Zamawiającego wymagania minimalne oraz posiadać Oprogramowanie narzędziowe i sterowniki w języku polskim pozwalające na poprawną współpracę z systemem operacyjnym MS Windows 8.1, 10 i 11 w wersjach 32 i 64-bitowych, zarówno przy połączeniu kablem USB jak i przez sieć komputerową LAN.
5) Ponadto, urządzenia skanujące muszą spełniać wymagania określone w przepisach Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 r. poz. 2369) wraz z Załącznikiem „Minimalne wymagania techniczne dla odwzorowań cyfrowych".

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48313000-5 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348028,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 081183730

7.3.3) Ulica: FABRYCZNA 13, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 65-410

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291264 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.