eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY W RYPINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340390118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 280 96 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: milena.lapkiewicz@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipmzoo.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/795804

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e444d6-26ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062402/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej w ramach projektu Okno na zawód przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Okno na zawód przyszłości” współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZOO.331.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie aparatów fotograficznych i obiektywów, w tym:
1) Aparat fotograficzny – 10 szt.,
2) Kamera wideo – 3 szt.,
3) Obiektyw – 9 szt.,
4) Adapter bagnetowy – 1 szt.,
5) Aparat automatyczny – 1 szt.,
6) Zestaw wkładów do aparatu automatycznego – 1 szt.,
7) Akumulator – 6 szt.,
8) Lampa błyskowa – 3 szt.,
9) Nadajnik – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu, urządzeń, materiałów, wyposażenia oraz minimalne wymagania zawiera Załączniki Nr 1a – Część 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych

38651200-5 - Obudowy aparatów fotograficznych

38651300-6 - Aparaty fotograficzne na klisze lub cylindry fotograficzne

38651400-7 - Aparaty fotograficzne dające odbitki natychmiastowe

38651500-8 - Kamery filmowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 123808,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie wyposażenia ciemni fotograficznej, w tym:
1) Powiększalnik kolorowy – 1 szt.,
2) Powiększalnik na negatyw – 1 szt.,
3) Obiektyw – 1 szt.,
4) Koreks – 1 szt.,
5) Szpula do koreksów – 2 szt.,
6) Zegar ciemniowy – 2 szt.,
7) Płuczka – 1 szt.,
8) Lampa ciemniowa – 4 szt.,
9) Czerwona żarówka ciemniowa – 4 szt.,
10) Oliwkowa żarówka ciemniowa – 4 szt.,
11) Lupa powiększalnikowa – 1 szt.,
12) Lupa do powiększeń – 1 szt.,
13) Rękaw ciemniowy – 2 szt.,
14) Filtry – 2 opak.,
15) Przeglądarka – 2 szt.,
16) Filtr czerwony – 4 szt.,
17) Ściągacz wody – 1 szt.,
18) Plastikowe klamerki – 4 opak.,
19) Otwieracz do kasetek – 2 szt.,
20) Lejek do chemii – 4 szt.,
21) Naczynie miarowe – 4 szt.,
22) Kuweta fotograficzna – 8 szt.,
23) Butelka harmonijkowa – 4 szt.,
24) Taśma papierowa – 4 szt.,
25) Żarówka mleczna – 4 szt.,
26) Zasilacz stabilizowany – 1 szt.,
27) Rękawice nitrylowe – 4 opak.,
28) Pędzel z kozy – 1 szt.,
29) Szczypce metalowe – 8 szt.,
30) Termometr plastikowy – 1 szt.,
31) Koszulki pergaminowe – 4 opak.,
32) Segregator na koszulki – 4 szt.,
33) Negatyw czarno-biały – 25 szt.,
34) Światłoczuły papier fotograficzny – 11 opak.,
35) Środek czyszczący do filmów – 1 szt.,
36) Poliestrowa folia do druku negatywów – 1 opak.,
37) Emulsja fotograficzna – 4 szt.,
38) Żelatyna fotograficzna – 2 szt.,
39) Wywoływacz negatywowy – 1 szt.,
40) Wywoływacz do papieru – 2 opak.,
41) Ciepłotonowy wywoływacz- 1 opak.,
42) Bezwonny utrwalacz – 2 opak.,
43) Przerywacz wywoływania – 2 opak.,
44) Koncentrat do zabezpieczania materiału fotograficznego – 1 szt.,
45) Antystatyczny płyn nawilżający – 1 opak.,
46) Papier barytowy – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu, urządzeń, materiałów, wyposażenia oraz minimalne wymagania zawiera Załączniki Nr 1b – Część 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652200-2 - Powiększalniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652300-3 - Pomniejszalniki

38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych

38653200-9 - Powiększalniki fotograficzne

38653300-0 - Aparatura i sprzęt do wywoływania filmów

38621000-4 - Aparatura światłowodowa

38623000-8 - Filtry optyczne

24931000-9 - Płyty i klisze fotograficzne

24931200-1 - Emulsje do użytku fotograficznego

24931210-4 - Wywoływacze fotograficzne

24931220-7 - Utrwalacze fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 20157,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Liceum Sztuk Plastycznych, znajdującego się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, przy ul. Sportowej 24 w Rypinie akcesoriów fotograficznych, w tym:
1) Światłomierz –1 szt.,
2) Wzorzec kolorów – 1 szt.,
3) Tło fotograficzne – 5 szt.,
4) Odbiornik radiowy – 2 szt.,
5) Stół obrotowy – 1 szt.,
6) Halogenowa żarówka – 6 szt.,
7) Tekstylny grid – 1 szt.,
8) Folia dyfuzyjna – 2 szt.,
9) Wrota do lamp studyjnych i filtry kolorystyczne – 1 zestaw,
10) Folia konwersyjna – 3 szt.,
11) Palnik do lampy – 2 szt.,
12) Czasza Snoot z mocowaniem BOWENS + plaster miodu – 2 szt.,
13) Czasza do oświetlenia tła – 1 szt.,
14) Strumienica Spot Snoot z zestawem filtrów – 2 szt.,
15) Lampa pierścieniowa (3200K - 5500 K) – 1 szt.,
16) Lampa LED RGB, WB (3200 K - 5500 K) – 2 szt.,
17) Lampa Pavotube 2700-6500K z diodami RGB – 4 szt.,
18) Akumulator V-Mount – 4 szt.,
19) Lampa ledowa typu "miecz" Ice Light – 2 szt.,
20) Statyw oświetleniowy – 4 szt.,
21) Wrota Barn Door – 1 szt.,
22) Trzpień podwójny 16mm – 4 szt.,
23) Głowica kulowa – 2 szt.,
24) Statyw oświetleniowy podłogowy – 1 szt.,
25) Statyw oświetleniowy boom – 2 szt.,
26) Statyw typu "piesek" – 2 szt.,
27) Ekspander do łańcuszkowego systemu zawieszania teł – 2 szt.,
28) Torba – 7 szt.,
29) Kabura – 3 szt.,
30) Akumulator – 6 szt.,
31) Ładowarka podwójna LCD – 2 szt.,
32) Dron – 1 szt.,
33) Statyw wideo – 1 szt.,
34) Mikrofon krawatowy – bezbateryjny – 2 szt.,
35) Uchwyt radiowy do mikrofonów – 1 szt.,
36) Zestaw bezprzewodowy – z dwoma mikrofonami – 1 zestaw,
37) Kabel mikrofonowy MBL-105 – 2 szt.,
38) Uchwyt zaciskowy z trzpieniem – 2 szt.,
39) Grid do softboksa – 2 szt., Stripbox – 1 szt.,
40) Lampa błyskowa – 1 szt.,
41) Karta pamięci – 14 szt.,
42) Przenośny dysk – 2 szt.,
43) Lampa led Bicolor LED Monolight – 1 szt.,
44) Przejściówka mini jack - duży jack – 2 szt.,
45) Przejściówka duży jack - mini jack – 2 szt.,
46) Kabel przedłużający mini-jack 3,5 mm stereo – 1 szt.,
47) Kabel USB – 1 szt., Elektryczny system zawieszania teł – 1 szt.,
48) Rejestrator dźwięku – 1 szt.,
49) Statyw oświetleniowy boom – 1 szt.,
50) Sześcio-kolorowa atramentowa drukarka A3 – 1 szt.,
51) Sufitowy system zawieszania lamp - 4 pantografy – 1 system,
52) Dron z goglami oraz kontrolerem – 1 szt.,
53) Mikrofon usb – 1 szt.,
54) Kabel mikrofonowy – 2 szt.,
55) Adapter zimnej stopki – 1 szt.,
56) Karta pamięci microsdxc 128 GB 120MB/s A1 cl.10 UHS-I + adapter – 3 zestawy,
57) Papier A3 do wydruków matowych – 2 opak.,
58) Matowy Papier do wydruków fotograficznych – 2 opak.,
59) Stół obrotowy o średnicy 80 cm – 1 szt.,
60) Monitorowe słuchawki studyjne – 2 szt.,
61) Wytwornica dymu mgły Led – 1 szt.,
62) Para aktywnych monitorów USB – 1 szt.,
63) Słuchawki zamknięte dynamiczne – 2 szt.,
64) Statyw pod monitor studyjny – 2 szt.,
65) 10-kanałowy mikser -1 szt.,
66) Kabel mikrofonowy 0,3m XLR-XLR – 1 szt.,
67) Kabel Mikrofonowy 0,5m Mini jack- xlr – 2 szt.,
68) Kabel 2 x chinch - 1 x jack stereo mini - 1m – 1 szt.,
69) JACK wtyk nakręcany adapter – 2 szt.,
70) Kabel mikrofonowy 3m – 2 szt.,
71) Mikrofon pojemnościowy – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu, urządzeń, materiałów, wyposażenia oraz minimalne wymagania zawiera Załączniki Nr 1c – Część 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38653100-8 - Lampy błyskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe

38653111-8 - Fotograficzne kostki błyskowe

38653300-0 - Aparatura i sprzęt do wywoływania filmów

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30192113-6 - Wkłady drukujące

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.5.) Wartość części: 51881,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150829,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190172,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150829,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEAFOTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522035572

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150829,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-13 do 2023-09-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78351,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89313,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78351,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MM MARKET” Małgorzata Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140357334

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78351,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-13 do 2023-09-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.