Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191342/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00198626/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, do immunohistochemii oraz do cytometrii przeplywowej wraz z dzierżawą analizatora i zestawu testów -UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, do immunohistochemii oraz do cytometrii przeplywowej wraz z dzierżawą analizatora i zestawu testów -UCK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c71b80-e292-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 114/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, dostawa odczynników do oznaczania p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, dostawa odczynników do immunohistochemii oraz dostawa odczynników do cytometrii przepływowej w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) Dzierżawa analizatora do testów immunofluorescencyjnych – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 oraz dzierżawa zestawu do oceny testów typu immunoblot – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2.Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 5 i 6, zaś dla pakietu nr 4 – 23 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator oraz zestaw muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 297100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, dostawa odczynników do oznaczania p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, dostawa odczynników do immunohistochemii oraz dostawa odczynników do cytometrii przepływowej w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) Dzierżawa analizatora do testów immunofluorescencyjnych – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 oraz dzierżawa zestawu do oceny testów typu immunoblot – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2.Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 5 i 6, zaś dla pakietu nr 4 – 23 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator oraz zestaw muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 53400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, dostawa odczynników do oznaczania p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, dostawa odczynników do immunohistochemii oraz dostawa odczynników do cytometrii przepływowej w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) Dzierżawa analizatora do testów immunofluorescencyjnych – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 oraz dzierżawa zestawu do oceny testów typu immunoblot – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 5 i 6, zaś dla pakietu nr 4 – 23 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator oraz zestaw muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, dostawa odczynników do oznaczania p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, dostawa odczynników do immunohistochemii oraz dostawa odczynników do cytometrii przepływowej w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) Dzierżawa analizatora do testów immunofluorescencyjnych – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 oraz dzierżawa zestawu do oceny testów typu immunoblot – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 5 i 6, zaś dla pakietu nr 4 – 23 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator oraz zestaw muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, dostawa odczynników do oznaczania p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, dostawa odczynników do immunohistochemii oraz dostawa odczynników do cytometrii przepływowej w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) Dzierżawa analizatora do testów immunofluorescencyjnych – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 oraz dzierżawa zestawu do oceny testów typu immunoblot – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 5 i 6, zaś dla pakietu nr 4 – 23 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator oraz zestaw muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 8200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:a) Dostawa odczynników do diagnostyki p/ciał metodą IFA, dostawa odczynników do oznaczania p/ciał p/ gangliozydom, p/ciał any-MUSK, dostawa odczynników do immunohistochemii oraz dostawa odczynników do cytometrii przepływowej w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) Dzierżawa analizatora do testów immunofluorescencyjnych – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 oraz dzierżawa zestawu do oceny testów typu immunoblot – 1 szt. – dotyczy pakietu nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 5 i 6, zaś dla pakietu nr 4 – 23 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator oraz zestaw muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250570,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250570,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250570,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROIMMUN POLSKA Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992364659
7.3.3) Ulica: ul. Widna 2A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228374,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszego postępowania wpłynęła jedna oferta. Oferta która została złożona przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 pkt 1 Prawo zamówień publicznych – jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9283,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9283,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9283,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biokom Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527 10 11 366
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 3
7.3.4) Miejscowość: Janki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7547,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9324,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9324,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9324,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio-Rad Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 951-00-28-953
7.3.3) Ulica: ul. Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7581,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67199,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67199,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67199,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Konecka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „DIAG-MED. Grażyna Konecka”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 534-100-06-82
7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 85A, bud H6
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOKOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIOKOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62222,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Roboty budowlane polegające na remoncie piwnic w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4
- Usługa efektywnego pozyskiwania studentów na jednolite studia magisterskie prowadzone w języku angielskim na 6 letni program studiów na kierunku lekarskim.
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku - CZĘŚĆ II
- Wykonanie projektu instalacji systemu sygnalizacji p.poż wraz z projektem wymiany drzwi do serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3 - nr postępowania PWK.ZP.271.01a.2024
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów, podłoży mikrobiologicznych, surowic i materiałów pomocniczych.
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób o podłożu infekcyjnym i autoimmunologicznym wraz z dzierżawą analizator
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.