eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu polegającego na przemurowaniu muru ścian i wykonaniu nowej izolacji przeciwwilgociowej fundamentów dawnej Stajni Folwarku Moczydło na terenie działki nr ew. 5 obręb 1-12-16 ...



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu polegającego na przemurowaniu muru ścian i wykonaniu nowej izolacji przeciwwilgociowej fundamentów dawnej Stajni Folwarku Moczydło na terenie działki nr ew. 5 obręb 1-12-16 ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu polegającego na przemurowaniu muru ścian i wykonaniu nowej izolacji przeciwwilgociowej fundamentów dawnej Stajni Folwarku Moczydło na terenie działki nr ew. 5 obręb 1-12-16 ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27ae3054-31e6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Remont fundamentów dawnej stajni Folwarku Moczydło przy ul. Belgradzkiej w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 62/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu fundamentów w budynku dawnej Stajni Folwarku Moczydło na terenie działki nr ew. 5 obręb 1-12-16 u zbiegu ulic Moczydłowskiej i Gminnej w Warszawie zgodnie z:
1) Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków sygn. WZWL.5142.140.2023.MP z dnia 01.03.2023 r. zezwalającą na prowadzenie robót budowlanych polegających na remoncie fundamentów zgodnie z programem robót zawartych w opracowaniu „Ekspertyza techniczna w zakresie fundamentów” z grudnia 2022 r. (załącznik nr 2 i 3),
2) Decyzją nr 72/D/2023 z dnia 7 lipca 2023r. , która dotyczy pozwolenia na budowę i zatwierdza projekt architektoniczno-budowlany (załącznik nr 4),
3) projektem architektoniczno-budowlanym i projektem technicznym, które są załącznikami do umowy.
Celem przedmiotu zamówienia jest wykonanie prac remontowych fundamentów budynku dawnej stajni potrzebne do odrestaurowania tego obiektu, który będzie udostępniony na cele publiczne dla okolicznych mieszkańców
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
3) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ,
5) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ
6) Wzór materiałów informacyjnych stanowiący załącznik nr 5d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135301,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135301,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESMAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010508761

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 37 lok. 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-625

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135301,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.