eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Rozbudowa strefy gospodarczej w Lubartowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa strefy gospodarczej w Lubartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 81 8552273

1.5.8.) Numer faksu: 48 81 8552016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa strefy gospodarczej w Lubartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfc0234-d122-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa infrastruktury technicznej Strefy Gospodarczej Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154184/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4017706,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 664853,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi biegnącej na południe od ulicy Nowodworskiej po granicy Miasta Lubartów na odcinku do działki nr 23/5 obr. 9 Glinianki wraz z budową infrastruktury technicznej;
Zamówienie obejmuje:
Zakres robót branży drogowej:
- roboty przygotowawcze;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne;
- wykonanie podbudów
- budowa nawierzchni jezdni o dł. 117,72 m;
- budowa nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego;
- budowa nawierzchni zjazdów;
- budowa nawierzchni pobocza.
Zakres robót branży sanitarnej:
- budowa sieci kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi i przykanalikami.
Zakres robót branży elektrycznej:
- budowa sieci oświetlenia drogowego na całej długości projektowanego odcinka;
- budowa sieci kanalizacji teletechnicznej (kanalizacja kablowa);
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych.
Zieleń:
- usunięcie drzew i krzewów.
Organizacja ruchu
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
Roboty będą realizowane na podstawie decyzji nr 1/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 09.08.2021 roku.
Szczegółowe zakresy prac określa dokumentacja techniczna i przedmiary robót dla poszczególnych branży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 780000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II polega na sporządzeniu dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach inwestycyjnych przy obwodnicy miasta Lubartów, wzdłuż działek o nr ewid.: 56, 57, 58/2, 58/3, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 80, 81, 211, położonych na terenie Lubartowa w obrębie 13 – Łucka - etap I, oraz na wykonaniu robót budowlanych według opracowanej dokumentacji - etap II.

A. Etap I – Projektowanie - obejmuje:

1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej:
a. Opracowanie mapy do celów projektowych,
b. Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
c. Uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskanie opinii, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przedmiotowej inwestycji wraz z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie zgodnym z zatwierdzoną koncepcją w wymaganych branżach,
f. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i uzgodnienie jej ze Starostą Lubartowskim,
g. Opracowanie wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej objętej przedmiotem zamówienia,
h. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
i. Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego.
2. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, warunkami technicznymi wykonania sieci wydanymi przez Przedsiębiorstw Gospodarki Komunalnej w Lubartowie, warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej
z PGE Dystrybucja S.A., innymi dokumentami uzyskanymi od Zamawiającego, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty i sieci uzbrojenia terenu powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej dokumentację projektową należy wykonać w 5 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie *pdf (wersja nieedytowalna) oraz w formacie DWG na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję.
3. Zamawiającemu przysługuje z poszanowaniem osobistych praw Wykonawcy, prawo do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji:
a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami dokumentacji – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c. w zakresie rozpowszechniania dokumentacji projektowej w sposób inny niż – publiczne wystawienie, wyświetlanie, odtworzenie, a także publiczne udostępnienie dokumentacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym.
5. Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.

B. Etap II – Budowa – obejmuje:

Wykonanie robót budowlanych według opracowanej w I etapie dokumentacji, tj. m.in.:
a. budowę jezdni drogi gminnej wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową Nr 19,
b. budowę zjazdów publicznych na posesje,
c. budowę ciągu pieszo-rowerowego,
d. budowę placu do zawracania,
e. budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego i tłocznego wraz z pompownią,
f. budowę sieci wodociągowej,
g. budowę odwodnienia drogi,
h. budowę kanału technologicznego,
i. budowę oświetlenia drogowego,
j. przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z budowaną drogą na warunkach wydanych przez zarządcę sieci,
k. wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,

Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności m.in.:
a. Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienie kierowników budowy poszczególnych branż oraz sprawowanie przez projektantów nadzoru autorskiego.
e. Zapewnienie i prowadzenie stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenie dokumentacji budowy.
g. Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowanie przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań; opracowanie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
j. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
k. Zgłoszenie zakończenia robót budowlanych i uzyskanie adnotacji PINB o niewniesieniu sprzeciwu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 4124010,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594941,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1022130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369699468

7.3.3) Ulica: ul. Niccolo Paganiniego 12/32

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-850

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022130 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4959073,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4959073,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4959073,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe, roboty: sanitarne, elektryczne, teletechniczne i brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4959073,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.