eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1: DK 62 Sokołów Podlaski, Zadanie nr 2: Chodów



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych
na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1: DK 62 Sokołów Podlaski, Zadanie nr 2: Chodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: schada@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych
na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1: DK 62 Sokołów Podlaski, Zadanie nr 2: Chodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cff49c0-350c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128389/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/WA.D-3.2411.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK62 w miejscowości Sokołów Podlaski

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

31527210-1 - Latarnie

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

44144000-1 - Słupy

4.5.5.) Wartość części: 4755141,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK63 w miejscowości Chodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

31527210-1 - Latarnie

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

44144000-1 - Słupy

4.5.5.) Wartość części: 578100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4755141,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68148380,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4755141,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792050063

7.3.4) Miejscowość: Łysomice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

projekty elektryczne, projekty TOR i SOR, budowa zasilania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4755141,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1169328,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO ENERGY POLAND MARIUSZ STANIEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482457610

7.3.4) Miejscowość: CIESZYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH, PODŁĄCZENIE NOWYCH URZĄDZEŃ


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zadanie nr 1:
Realizacja zamówienia w terminie maksymalnie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy z zachowaniem terminów właściwych
dla poszczególnych etapów wymienionych poniżej:
1. Etap I – w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia Umowy Wykonawca opracuje wszystkie Dokumenty Wykonawcy (za
wyjątkiem organizacji ruchu na czas budowy, którą Wykonawca będzie składał sukcesywnie zgodnie z potrzebami) oraz
uzyska stosowne decyzje zezwalające tj. uzyska zgodnie z obowiązującym prawem decyzję ZRiD/PnB lub zgłosi zamiar
wykonania robót do stosownego urzędu, które to zgłoszenie zostanie przyjęte. Przed wystąpieniem o zezwolenie na roboty
Wykonawca uzyska zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego.
2. Etap II – Roboty budowlane i inne wchodzące w zakres zamówienia w terminie
5 miesięcy od daty uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze decyzji ZRiD/PnB lub w drodze przyjęcia
zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
Zadanie nr 2:
Realizacja zamówienia w terminie maksymalnie 9 miesięcy od daty zawarcia umowy z zachowaniem terminów właściwych
dla poszczególnych etapów wymienionych poniżej:
1. Etap I – w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia Umowy Wykonawca opracuje wszystkie Dokumenty Wykonawcy (za
wyjątkiem organizacji ruchu na czas budowy, którą Wykonawca będzie składał sukcesywnie zgodnie z potrzebami) oraz
uzyska stosowne decyzje zezwalające tj. uzyska zgodnie z obowiązującym prawem decyzję ZRiD/PnB lub zgłosi zamiar
wykonania robót do stosownego urzędu, które to zgłoszenie zostanie przyjęte. Przed wystąpieniem o zezwolenie na roboty
Wykonawca uzyska zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego.
2. Etap II – Roboty budowlane i inne wchodzące w zakres zamówienia w terminie
4 miesięcy od daty uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze decyzji ZRiD/PnB lub w drodze przyjęcia
zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
Uwaga:
okres zimowy trwa od 16 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy miesiące. Do czasu objętego projektowaniem (etap
projektowania) wlicza się okresy zimowe. Do czasu realizacji Robót (etap realizacji Robót) nie wlicza się okresów zimowych.
Etap realizacji Robót jest to okres bezpośrednio następujący po etapie projektowania. Jeżeli rozpoczęcie etapu realizacji
Robót przypada w okresie zimowym, wówczas etap ten rozpoczyna się następnego dnia po tym okresie zimowym. Okres
między początkiem etapu realizacji Robót, a końcem danego okresu zimowego liczony w dniach dodaje się do terminu
realizacji Umowy. Jeżeli etap realizacji Robót upłynął w dniu w trakcie trwania okresu zimowego, wówczas do tak określonej
daty dodaje się okres trzech miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.