eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Modernizacja dróg w Gminie Spytkowice



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w Gminie Spytkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SPYTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spytkowice

1.5.2.) Miejscowość: Spytkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-745

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 2688370 wew 36

1.5.8.) Numer faksu: 18 2688961

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spytkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice1,m,146219,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg w Gminie Spytkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a3b534-3597-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051613/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i modernizacja dróg gminnych w Spytkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4472262,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem: modernizacje 29 odcinków dróg gminnych na terenie gminy Spytkowice. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do swz – przedmiarze robót, projekcie przebudowy drogi Do Obary oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz poniżej.
Remont dróg gminnych o łącznej długości około 5.974 mb. Ogólny zakres prac:
- szerokość jezdni asfaltowej ok. 3,0 m (5 cm warstwa wiążąca AC16W + 4 cm warstwa ścieralna AC11S-4 obie warstwy KR3/4)
- podbudowa(podłoże stabilizowane spoiwem hydraulicznym do Rm=2,5 Mp grubości min. 25 cm + warstwa kruszywo granitowe zgodne z PN 0-31,5 mm grubości średniej 12,5 cm, zakrez 10-15 cm)
- uzupełnienie poboczy o szerokości 0,25 m z kruszywa łamanego
- wymiana elementów odwodnienia liniowego, korytek betonowych (wymiar dostosować do istniejącego, odwodnienie liniowe klasy D400), czyszczenie i profilowanie rowów.

4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt budowlany oraz STWiORB.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w przedmiarze robót lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
W ocenie Zamawiającego podział zamówienia na części mógłby w znaczący sposób wpłynąć na prawidłową realizację inwestycji, poprzez konieczność koordynacji działań różnych Wykonawców. Zakres inwestycji obejmuje kompleksową budowę, stanowiącą spójną całość inwestycyjną. Realizacja zadania przez jednego wykonawcę pozwoli na sprawne przeprowadzenie wszystkich prac budowlanych, przyśpieszy sam proces inwestycyjny oraz zapewni jakość wykonania na tym samym poziomie. Ponadto wykluczy spory miedzy wykonawcami poszczególnych części dotyczące odpowiedzialności za ewentualne usterki, a tym samym egzekwowanie gwarancji. Zamawiający po rozważeniu celowości (celem takim z godnie z dyrektywą jest zachęcanie zamawiających do tego, by dzielili duże zamówienia na części, aby zwiększyć konkurencyjność w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw) podziału zamówienia, odstąpił od tego podziału gdyż wymagania oraz warunki postawione w przedmiotowym zamówieniu publicznym, jak również możliwości wystawiania faktur częściowych i otrzymywania za nie zapłat, nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się
o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom a wręcz przeciwnie zachęca do składania ofert przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4734268,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200000,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4734268,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TATRY-INWEST SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452216424

7.3.3) Ulica: Bociana 22a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-231

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473426877 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.