Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350226/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w budynkach Nadleśnictwa Bydgoszcz - 2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 38 14 108
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 381 73 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.bydgoszcz@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bydgoszcz.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/44491/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła w budynkach Nadleśnictwa Bydgoszcz - 2 postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7079854-37a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012932/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku szkółki leśnej 2023
1.1.4 wymiana źródeł ciepła w budynkach nadlesnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.83.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem obowiązków kierownika budowy, polegających na Wymianie źródeł ciepła w budynkach Nadleśnictwa Bydgoszcz,
Ogólny zakres planowanych robót obejmuje:
wymiana źródeł ciepła:
Etap 1 – Tragerów
Etap 2 – Łochowo
Etap 3 – Nadkanale
Etap 4 – Żółwin leśniczówka
Etap 5 – Żółwin podlesniczówka
Etap 6 – Białe Błota Szkółka
2. Szczegółowy zakres i technologia robót określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ. Wykonawca winien uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego oszacowania swojej oferty. Przedmiar robót jest wyłącznie elementem pomocniczym i nie może stanowić podstawy odszkodowawczej w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca powinien sam uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do właściwej realizacji zadania. W ofercie należy uwzględnić również jako kalkulację własną utylizację wszystkich urządzeń grzewczych, orurowania, zbiorników na olej opałowy, odpadów poremontowych i innych powstałych podczas demontażu istniejących źródeł ciepła oraz elementów towarzyszących i montażu nowych źródeł ciepła i instalacji wraz z elementami towarzyszącymi.
3. Pełnienie funkcji kierownika budowy ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętego dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548529,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548529,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548529,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU RENOVA Tomasz Gołaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561700797
7.3.3) Ulica: Ul. Skłodowskiej – Curie 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548529,7 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.