eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Modernizacja systemu dróg gminnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu dróg gminnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu dróg gminnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08a93e2f-359d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032431/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Modernizacja systemu dróg gminnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:

Przesłanka: art. 305 ust. 2 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ustawy Pzp na dostawę pn.: „Modernizacja systemu dróg gminnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój” ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2022-08-24 pod nr 2022/BZP 00318714/01 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 09-09-2022 r do godziny 10:00 nie złożono na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa żadnej oferty w związku z powyższym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255.1. ustawy PZP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8b89a0ed-23a2-11ed-9071-8637ea33a6f9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3693365,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Modernizacja systemu dróg gminnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój” dotyczącego modernizacji systemu dróg gminnych łączących się z głównym ciągiem komunikacyjnym w dzielnicy Zakrze i dzielnicy Słone.
2. Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 2/2021/714/PolskiLad, zwanego dalej „Programem” na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 zadań, w tym:
1. Zadanie nr 1 - modernizacja 4 odcinków łączących się z głównym ciągiem komunikacyjnym w dzielnicy Zakrze w tym:
a) odcinek ul. Krasińskiego oraz odcinek ul. Nałkowskiej,
b) odcinek ul. Pogodnej,
c) odcinek ul. Ogrodowej,
d) odcinek ul. Broniewskiego.

2. Zadanie nr 2 - modernizacja 5 odcinków dróg łączących się z głównym ciągiem komunikacyjnym w dzielnicy Słone w tym:
a) odcinek ul. Słone nr ew. 8,
b) odcinek ul. Słone nr ew. 15,
c) odcinek ul. Słone nr ew. 17,
d) odcinek ul. Słone nr ew. 1,
e) odcinek ul. Słone nr ew. 7.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
4. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do niniejszej umowy oraz warunkami zawartej umowy.
ZAKRESY ORAZ ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY
DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ zawarte są w ust. 4 pkt VI. Opisu przedmiotu zamówienia Informacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
1) Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający skompresowaną w ZIP dokumentację projektową i wymagane dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF
2) Załącznik nr 2 - STWIORB. Plik zawierający skompresowane w ZIP dokumenty dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 w formacie PDF,
3) Załącznik nr 3 – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF oraz harmonogram rzeczowo-finansowym - oznaczony jako Załącznik nr 3 do umowy w formacie pdf oraz xls.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA „KRĘŻEL” Reneta Krężel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.5) Kod pocztowy: 57-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4998000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.