eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530559010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 6

1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 774049655

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a6b7cfe-3e4d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00182336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1424941,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw Nadleśnictwa Zawadzkie tj.:
1.Wykonanie remontu drogi o podbudowie tłuczniowej recyklerem, polegającego na:
a) Mechaniczna ścinka, wyrównanie poboczy z zagęszczeniem w celu uzyskania odpływu wody z korony drogi.
b) Wzruszenie istniejącej warstwy drogi utwardzonej tłuczniem przy użyciu recyklera na głębokość około 15 cm.
c) Wyrównanie i profilowanie wcześniej wzruszonej drogi równiarką drogową.
d) Mechaniczne zagęszczenie walcem wibracyjnym wzruszonej i wyprofilowanej nawierzchni drogi.
e) Domiałowanie nawierzchni kruszywem o frakcji 0-4 mm warstwą grubości 1cm wraz z zagęszczeniem walcem.
f) Uporządkowanie placów składowych po zakończeniu czynności transportowych..
Rozliczenie za wykonaną pracę odbywać będzie się na podstawie obmiaru powykonawczego za m2 wyremontowanej drogi z uwzględnieniem wszystkich wyżej wymienionych czynności na podstawie zleceń i obmiarów potwierdzonych przez leśniczego. (wykaz dróg do remontu, pozycja 1 w załączniku nr 10 do SWZ).

2. Konserwacja dróg leśnych polegająca na:
uzupełnieniu naturalnym kruszywem kamiennym łamanym o frakcji 2-16 mm, 4-45 mm oraz 31,5-63 mm jednostkowych ubytków w nawierzchni dróg leśnych obejmujące:
a) - dostawę kruszywa kamiennego łamanego naturalnego o uziarnieniu ciągłym o poszczególnych frakcjach 2-16 mm, 4-45 mm i 31,5 mm-63 mm na wyznaczone składy w leśnictwach w łącznej ilości według szczegółowego zestawienia stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ pozycja 2.. Powyższe kruszywo będzie wykorzystywane do uzupełniania ubytków nawierzchni dróg leśnych i stąd musi spełniać wymagania materiału drogowego przeznaczonego do budowy warstw konstrukcyjnych. Musi być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe kruszywa. Dostawa przedmiotowego kruszywa na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton.. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
b) - mechaniczny załadunek kruszywa kamiennego ze składów znajdujących się na terenie poszczególnych leśnictw w celu rozwiezienia go na konserwowane drogi leśne
c) - dowóz kruszywa na średnią odległość do 5 km pojazdami o maksymalnej dopuszczalnej ładowności do 8 ton potwierdzonej zapisami w dowodzie rejestracyjnym
d) - cząstkowy rozładunek kruszywa w miejscach jednostkowych ubytków nawierzchni drogowych polegający na zasypaniu kolein i wybojów.
e) - ręczne lub mechaniczne jego rozplantowanie
f) - mechaniczne zagęszczenie zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego kamienia w zależności od technologii wykonania robót
g) - uporządkowanie placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
Rozliczenie za wykonaną pracę odbywać będzie się za tonę dostarczonego na składy i wbudowanego materiału w remontowaną drogę z uwzględnieniem wszystkich wyżej wymienionych czynności na podstawie zleceń i obmiarów potwierdzonych przez leśniczego.
(wykaz dróg do konserwacji, pozycja 2 w załączniku nr 10 do SWZ).

3. prace budowlane w zakresie remontu istniejących przepustów z wymianą uszkodzonych rur betonowych.
Remont przepustów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie polegający na rozbiórce istniejącej budowli, ponownym ułożeniu z wykorzystaniem nowych rur typu Wipro lub równoważnych o tym samym przekroju, zasypaniu gruntem rodzimym zagęszczonym do Is =0,95 a górna warstwa kamieniem dolomitowym frakcji 0-32 mm o grubości co najmniej 30 cm zagęszczonym na szerokość przepustu i długości ok. 6mb (3 mb po każdej stronie przepustu) oraz zabezpieczeniu czół przepustów palikami drewnianymi niekorowanymi o średnicy 100-150 mm . Odzyskane uszkodzone rury betonowe z przepustów po skruszeniu na gruz betonowy należy zabudować w miejscu remontowanego przepustu. Odzyskane nieuszkodzone rury należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w leśnictwie remontowanego przepustu (wykaz przepustów do remontu, pozycja 3 w załączniku nr 10 do SWZ).

Wskazany obmiar prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia ma charakter szacunkowy. Wykonanie prac w zakresie poszczególnych sposobów utrzymania dróg leśnych opisanych wyżej i określonych w załączniku nr 10 może ulegać zmianie ilościowej, a zamawiający dopuszcza wg własnych potrzeb zaistniałych na gruncie zwiększenie lub zmniejszenie wielkości danego rodzaju wykonania utrzymania dróg w ramach wartości ogólnej zamówienia.

UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego prac objętych przetargiem z powodu zaistnienia okoliczności obiektywnych warunkujących konieczność takich zmian. Zamawiający może zlecić zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70% wartości umowy.

Kod CPV zamówienia 45233141-9

Warunki wykonywania zamówienia:
Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego, wytycznymi niniejszej SWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.

Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia:
- w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
- wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
- naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia,

Warunki rękojmi i gwarancji:
a) na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. IV.1.1 (Wykonanie remontu drogi o podbudowie tłuczniowej recyklerem) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy.
b) wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.
c) termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót budowlanych zleconych w poszczególnych leśnictwach.
d) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu odbioru robót zleconych w poszczególnych leśnictwach.

Podczas realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd
w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowej kontroli, w tym ważenia, dostarczanego przez Wykonawcę kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (około 5% ładunków).

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z póżn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.

Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).

Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie wprowadza wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.

Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.



Ubezpieczenie budowy.
Zgodnie z wzorem umowy, załącznik nr 3, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej – odpowiednio do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 500.000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1102573,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1416399,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1102573,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110257388 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.