eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych Gminy Morąg



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych Gminy Morąg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG

1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9

1.4.2.) Miejscowość: Morąg

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: 89 757 22 31

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424530

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00415960/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego z transportem i rozładunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych szkół przy współpracy z danym pracownikiem szkoły:

1 - Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie, Łączno 48b, 14-300 Morąg
- ok. 80 ton,

2 - Szkoła Podstawowa im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Słonecznik 117, 14-300 Morąg
- ok. 50 ton,

3 - Szkoła Podstawowa im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu, Żabi Róg 115A, 14-300 Morąg
- ok. 100 ton.

2. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne przez cały okres obowiązywania umowy:
a) Oferowany pellet musi posiadać certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem HDS do miejsca zsypu na pellet. Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy będą każdorazowo zgłaszane przez zamawiającego, pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie z wyprzedzeniem 3 dniowym (dni robocze). Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach (jednorazowa dostawa nie będzie większa niż 24 tony paliwa).
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w SWZ a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
2.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo losowej kontroli ilości dostarczonego pelletu.
2.9 Podane ilości paliwa są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. W tym przypadku nie przysługuje Wykonawcy prawo do roszczenia finansowego. Minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy wynosi 50 %.
2.10 Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu w dniu dostawy certyfikatu DIN PLUS lub EN PLUS na dostarczony pellet wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego z transportem i rozładunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych szkół przy współpracy z danym pracownikiem szkoły:

1 - Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie, Łączno 48b, 14-300 Morąg
- ok. 80 ton,

2 - Szkoła Podstawowa im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Słonecznik 117, 14-300 Morąg
- ok. 50 ton,

3 - Szkoła Podstawowa im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu, Żabi Róg 115A, 14-300 Morąg
- ok. 100 ton.

2. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne przez cały okres obowiązywania umowy:
a) Oferowany pellet musi posiadać ważny certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem zdolnym do podjazdu pod daną szkołę w tym:
- pozostawieniu palet z pelletem w wyznaczonym pomieszczeniu na terenie Szkoły Podstawowej w Słoneczniku, do którego Wykonawca wjeżdża wózkiem paletowym,
- pozostawieniu palet z pelletem w wyznaczonym utwardzonym miejscu na terenie Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu i Szkoły Podstawowej w Łącznie.
Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy będą każdorazowo zgłaszane przez zamawiającego, pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie z wyprzedzeniem 3 dniowym (dni robocze). Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach (jednorazowa dostawa nie będzie większa niż 24 tony paliwa).
2.5 Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w SWZ a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
2.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo losowej kontroli ilości dostarczonego pelletu.
2.9 Podane ilości paliwa są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. W tym przypadku nie przysługuje Wykonawcy prawo do roszczenia finansowego. Minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy wynosi 50 %.
2.10 Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu w dniu dostawy ważnego certyfikatu DIN PLUS lub EN PLUS na dostarczony pellet.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-08 11:00

Po zmianie:
2022-11-09 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-08 12:00

Po zmianie:
2022-11-09 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-12-07

Po zmianie:
2022-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.