eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974b6e77-2b59-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010416/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odśnieżanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 483700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 Bartnica , Świerki , Ludwikowice Kłodzkie Sokolec
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i uszorstnianie (posypywanie),
2) rozpoczęcia odśnieżania lub uszorstniania w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia przez Zespół koordynujący Akcją Zimową lub sołtysa wsi
3) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
4) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizacje usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt
5) pozostawanie w dyspozycji zespołu Koordynującego Akcją Zimową

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 155700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 Dworki, Krajanów, Sokolica, Włodowice.
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i uszorstnianie (posypywanie),
2) rozpoczęcia odśnieżania lub uszorstniania w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia przez Zespół koordynujący Akcją Zimową lub sołtysa wsi
3) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
4) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizacje usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt
5) pozostawanie w dyspozycji zespołu Koordynującego Akcją Zimową

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 61600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 Jugów dolny , Jugów górny.
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i uszorstnianie (posypywanie),
2) rozpoczęcia odśnieżania lub uszorstniania w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia przez Zespół koordynujący Akcją Zimową lub sołtysa wsi
3) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
4) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizacje usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt
5) pozostawanie w dyspozycji zespołu Koordynującego Akcją Zimową

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 84750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4 Przygórze, Wolibórz, Dzikowiec, Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków.
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i uszorstnianie (posypywanie),
2) rozpoczęcia odśnieżania lub uszorstniania w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia przez Zespół koordynujący Akcją Zimową lub sołtysa wsi
3) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
4) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizacje usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt
5) pozostawanie w dyspozycji zespołu Koordynującego Akcją Zimową

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 158850 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5 Bieganów.
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2022/2023.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i uszorstnianie (posypywanie),
2) rozpoczęcia odśnieżania lub uszorstniania w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia przez Zespół koordynujący Akcją Zimową lub sołtysa wsi
3) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
4) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizacje usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt
5) pozostawanie w dyspozycji zespołu Koordynującego Akcją Zimową

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 22800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części 1, części 3, części 4, części 5 na podstawie art. 255 pkt 1 ponieważ:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-KOP Firma Usługowo Handlowa Dariusz Chrobociński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 100 03 23

7.3.4) Miejscowość: Wambierzyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części 1, części 3, części 4, części 5 na podstawie art. 255 pkt 1 ponieważ:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części 1, części 3, części 4, części 5 na podstawie art. 255 pkt 1 ponieważ:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części 1, części 3, części 4, części 5 na podstawie art. 255 pkt 1 ponieważ:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.