eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzeszyńska 36

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618453833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arimr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b307e48-550a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje dotyczące RODO przedstawiono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOR15.2619.6.2022.KS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są badania profilaktyczne (wstępne, okresowe i kontrolne) pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR. Przez „badania” należy rozumieć zarówno ich wykonanie, otrzymanie ich wyników, jak i wydanie orzeczenia przez lekarza medycyny pracy. Za określenie zakresu badań niezbędnych do wydania orzeczenia o zdolności do pracy dla każdej grupy pracowników opisanej przez Zamawiającego odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby badanie lekarza medycyny pracy było ostatnim badaniem odbywającym się po otrzymaniu wszystkich wyników przeprowadzonych badań. Lekarz
medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracownikowi i pracodawcy orzeczenie lekarskie dla celów określonych w Kodeksie pracy.
Opis stanowisk oraz warunków pracy dla poszczególnych grup pracowników Zamawiającego podlegających badaniom stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest również zobowiązanie lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, do uczestnictwa (raz na kwartał) w charakterze członka w pracach komisji BHP powołanej przez Zamawiającego. W tym zakresie lekarz zobowiązany jest do wykonywania następujących zadań:
• dokonywania okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
• opiniowania podejmowanych przez Zamawiającego środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym,
• formułowania wniosków dotyczących poprawy warunków pracy,
• współdziałania z Zamawiającym w realizacji jego obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Ponadto przedmiotem zamówienia jest dokonywanie przez lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przeglądu warunków pracy, w zależności od potrzeb i wskazań lekarza. Przeglądy będą się odbywały wraz z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym w zakresie bhp, przy czym koszt transportu do wskazanych lokalizacji ponosi Zamawiający. Przedmiotem zamówienia są również szczepienia ochronne – p/tężcowe i p/kleszczowe – dla 50 pracowników Zamawiającego oraz badania sanitarno-epidemiologiczne: z badaniem kału na nosicielstwo dla 20 pracowników i bez badania kału dla 40 pracowników Zamawiającego. Po przeprowadzonych badaniach lekarz medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracodawcy orzeczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie.
Nazwa i kryterium Waga kryterium w ocenie ofert
1. Cena oferty (A) 60 pkt
2. Własne placówki wykonawcy świadczącego usługi medyczne (B) 40 pkt

gdzie: A + B = max 100 pkt.
2. Cena oferty.
Za najniższą zaoferowaną cenę oferty przyznaje się 60 punktów. Za zaoferowanie ceny wyższej przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:

A= (Cmin / Co) x 60 punktów
gdzie:
A - liczba punktów ocenianej oferty Wykonawcy
C min - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert
Co - cena ocenianej oferty
3. Własne placówki wykonawcy świadczącego usługi medyczne.
punkty
1. 4 i więcej 40 punktów
2. 3 30 punktów
3. 2 20 punktów
4. 1 0 punktów
4. Suma punktów przyznanych badanej ofercie w obu kryteriach stanowi ocenę
ostateczną oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w tabeli zbiorczej oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość placówek medycznych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109
ust. 1 pkt 4, pkt 8, pkt 10 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835); Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca dla spełnienia warunku musi być wpisany do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez właściwego wojewodę - w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w terminie przezsiebie wskazanym, chyba, że: oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109
ust. 1 pkt 4, pkt 8, pkt 10 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835);Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca dla spełnienia warunku musi być wpisany do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez właściwego wojewodę - w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V, w pkt.1.1.2.2 SWZ do oferty należy załączyć następujące dokumenty: Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez właściwego wojewodę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zał. nr 9 do SWZ), w takim przypadku: oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdz. V SWZ, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.