eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu w ramach 2 zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu w ramach 2 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 324941274, 324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu w ramach 2 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740b7541-fad1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.32.2023.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część I - „Budowa dwóch budynków wielorodzinnych (budynek 1 i budynek 2) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Bohaterów Westerplatte na terenie działki 13/8”


1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą.

2. Budynki będą znajdować się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków województwa Śląskiego pod numerem rejestru A/1428/91 jako układ urbanistyczny osiedla TAZ. Budynki stanowić będą odtworzenie nieistniejących obecnie budynków, które wchodziły w skład układu urbanistycznego osiedla, a zostały wyburzone w latach 60 i 80 ze względu na zły stan techniczny.

3. Objęte zamówieniem budynki są realizowane ze wsparciem finansowym z Funduszu Dopłat rządowego programu budownictwa komunalnego w ramach umowy Nr BSK/22/22/0002437 z 13.09.2022 r. z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.

4. Zakres robót:

Zakres robót w budynku przy ul. Westerplatte 16 obejmuje m. in.

 Roboty budowlane
 Instalacje sanitarne, w tym kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, instalację wodociągową, instalację gazową , instalację C.O. oraz wentylację.
 Instalacje elektryczne
 Przyłącza zewnętrzne, w tym przyłącze wody, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową
 Zagospodarowanie terenu, w tym m. im. wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie dróg i chodników oraz montaż małej architektury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ.

Projektowany budynek przy ul. Westerplatte 16 jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym

 Powierzchnia zabudowy – 223,19 m2
 Powierzchnia użytkowa – 521,62 m2
 Liczba kondygnacji nadziemnych – 2
 Liczba kondygnacji podziemnych – 1
 Wysokość budynku (od poz. terenu) – 9,55 m
 W budynku zaprojektowano 7 mieszkań. Cztery mieszkania na poziomie parteru oraz trzy na poziomie I piętra.
 W części podziemnej znajduje się piwnica z komórkami lokatorskimi i pomieszczeniami technicznymi.
 Poddasze nieużytkowe dostępne za pośrednictwem wyłazu stropowego z korytarza.


Zakres robót w budynku przy ul. Westerplatte 18 obejmuje m. in.

 Roboty budowlane
 Instalacje sanitarne, w tym kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, instalację wodociągową, instalację gazową , instalację C.O. oraz wentylację.
 Instalacje elektryczne
 Przyłącza zewnętrzne, w tym przyłącze wody, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową
 Zagospodarowanie terenu, w tym m. in. wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie dróg i chodników montaż małej architektury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy zostały również określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

Projektowany budynek przy ul. Westerplatte 18 jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym

 Powierzchnia zabudowy – 223,19 m2
 Powierzchnia użytkowa – 521,62 m2
 Liczba kondygnacji nadziemnych – 2
 Liczba kondygnacji podziemnych – 1
 Wysokość budynku (od poz. terenu) – 9,55 m
 W budynku zaprojektowano 7 mieszkań. Cztery mieszkania na poziomie parteru oraz trzy na poziomie I piętra.
 W części podziemnej znajduje się piwnica z komórkami lokatorskimi i pomieszczeniami technicznymi.
 Poddasze nieużytkowe dostępne za pośrednictwem wyłazu stropowego z korytarza.

5. Wykonawca opracuje i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

6. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.

7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t. j. roboty budowlane, roboty ziemne, roboty murowe, roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne roboty elektryczne, roboty związane z zagospodarowaniem terenu), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.

9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Budynek przy ul. Westerplatte 16 oraz budynek przy ul. Westerplatte 18

Budynki mieszkalne zlokalizowane na osiedlu TAZ przy ulicy Bohaterów Westerplatte 16 oraz przy ulicy Westerplatte 18, działka nr 13/8 zostały przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby na wózkach inwalidzkich. Budynki nie posiadają schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynków zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 1,1 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym. Odpowiednia szerokość korytarzy zapewnia lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie się od drzwi wejściowych do mieszkania zlokalizowanego na poziomie parteru. Swobodny, szeroki przejazd nie ogranicza ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwala na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk czy uszkodzenie ścian.
Jedno z mieszkań na parterze przystosowano dla osób niepełnosprawnych, zapewniając łazienkę z przestrzenią manewrową o wymiarach 1,5 x 1,5 m umożlwiającą korzystanie przez osoby na wózku. Lokalizacja wyłączników, przycisków i klamek w częściach wspólnych na wysokości 0,9 – 1,1 nad poziomem podłogi.

W pobliżu budynku zlokalizowano miejsca postojowe, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45451000-3 - Dekorowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45441000-0 - Roboty szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 5982255,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Część II - „Budowa budynku wielorodzinnego (budynek 3) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mieczysława Niedziałkowskiego na terenie działki 15/12”

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą.

2. Budynek będzie znajdować się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków województwa Śląskiego pod numerem rejestru A/1428/91 jako układ urbanistyczny osiedla TAZ. Budynek stanowić będzie odtworzenie nieistniejących obecnie budynków, które wchodziły w skład układu urbanistycznego osiedla, a zostały wyburzone w latach 60 i 80 ze względu na zły stan techniczny.

3. Objęte zamówieniem budynki są realizowane ze wsparciem finansowym z Funduszu Dopłat rządowego programu budownictwa komunalnego w ramach umowy Nr BSK/22/22/0002437 z 13.09.2022 r. z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.

4. Zakres robót:

Zakres robót w budynku przy ul. Niedziałkowskiego obejmuje m. in.

 Roboty budowlane
 Instalacje sanitarne, w tym kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, instalację wodociągową, instalację gazową , instalację C.O. oraz wentylację.
 Instalacje elektryczne
 Przyłącza zewnętrzne, w tym przyłącze wody, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową
 Zagospodarowanie terenu, w tym m. im. wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie dróg i chodników oraz montaż małej architektury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy zostały również określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

Projektowany budynek przy ul. Niedziałkowskiego jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym

 Powierzchnia zabudowy – 223,19 m2
 Powierzchnia użytkowa – 521,62 m2
 Liczba kondygnacji nadziemnych – 2
 Liczba kondygnacji podziemnych – 1
 Wysokość budynku (od poz. terenu) – 9,55 m
 W budynku zaprojektowano 7 mieszkań. Cztery mieszkania na poziomie parteru oraz trzy na poziomie I piętra.
 W części podziemnej znajduje się piwnica z komórkami lokatorskimi i pomieszczeniami technicznymi.
 Poddasze nieużytkowe dostępne za pośrednictwem wyłazu stropowego z korytarza.

5. Wykonawca opracuje i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

6. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.

7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t. j. roboty budowlane, roboty ziemne, roboty murowe, roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne roboty elektryczne, roboty związane z zagospodarowaniem terenu), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.

9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.


Budynek mieszkalny zlokalizowany na osiedlu TAZ przy ulicy Niedziałkowskiego został przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby na wózkach inwalidzkich. Budynek nie posiada schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynku zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 1,1 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym. Odpowiednia szerokość korytarzy zapewnia lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie się od drzwi wejściowych do mieszkania zlokalizowanego na poziomie parteru. Swobodny, szeroki przejazd nie ogranicza ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwala na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk czy uszkodzenie ścian.
Jedno z mieszkań na parterze przystosowano dla osób niepełnosprawnych, zapewniając łazienkę z przestrzenią manewrową o wymiarach 1,5 x 1,5 m umożlwiającą korzystanie przez osoby na wózku. Lokalizacja wyłączników, przycisków i klamek w częściach wspólnych na wysokości 0,9 – 1,1 nad poziomem podłogi.

W pobliżu budynku zlokalizowano miejsca postojowe, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45451000-3 - Dekorowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45441000-0 - Roboty szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 3201428,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6457288,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8465637,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6457288,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS - JUL - BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984391

7.3.3) Ulica: Bliżyce 65

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6457288,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3316451,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5011483,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3415009,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS - JUL - BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984391

7.3.3) Ulica: Bliżyce 65

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3415009,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu, Zamawiający skrócił nazwę zadania. Pełna nazwa to: Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu w ramach zadań:
Część I - „Budowa dwóch budynków wielorodzinnych (budynek 1 i budynek 2) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Bohaterów Westerplatte na terenie działki 13/8”
Część II - „Budowa budynku wielorodzinnego (budynek 3) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mieczysława Niedziałkowskiego na terenie działki 15/12”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.