eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa asfaltowa o grubości 6 cm w ilości 990 m2 w miejscowości Zubrzyk dla kategorii ruchu KR1-2



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa asfaltowa o grubości 6 cm w ilości 990 m2 w miejscowości Zubrzyk dla kategorii ruchu KR1-2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000154944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 414 30 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piwniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piwniczna.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa asfaltowa o grubości 6 cm w ilości 990 m2 w miejscowości Zubrzyk dla kategorii ruchu KR1-2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b9c4987-239d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045457/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa asfaltowa o grubości 6 cm w ilości 990 m2 w miejscowości Zubrzyk dla kategorii ruchu KR1-2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319128/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni
z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa o grubości 6 cm w ilości 990 m2 w miejscowości Zubrzyk dla kategorii ruchu KR1-2.
Szczegółowa lokalizacja drogi pokazana jest na załączniku mapowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty wykorzystując do tego odpowiednie materiały, zgodnie z obowiązującymi normami i innymi obowiązującymi w tej mierze przepisami.
3. Wszystkie użyte do realizacji robót materiały winny być dopuszczone do stosowania
w budownictwie, oraz posiadać wszystkie wymagane dokumenty, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
4. Wykonawca winien zapewnić potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz sprzęt wymagany do badania jakości materiałów oraz jakości wykonanych z tych materiałów robót, na każdym etapie robót, łącznie z badaniami i pomiarami do odbioru końcowego.
5. Wykonawca ma obowiązek wykonywania na bieżąco badań laboratoryjnych i pomiarów obejmujących badanie jakości wbudowanych materiałów, obowiązującymi normami
i specyfikacją techniczną oraz dostarczania raportów Zamawiającemu do odbioru robót zanikowych, jak i odbioru końcowego.
6. Jeżeli Zamawiający zarządzi w trakcie realizacji robót dodatkowe badania, nie ujęte
w obowiązujących normach, i w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonawstwo robót są niezgodne z normami i specyfikacją techniczną, to koszty badań dodatkowych obciążają Wykonawcę, zaś gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonawstwo robót są zgodne z normami i specyfikacją techniczną, to koszty badań dodatkowych obciążą Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania robót w czasie opadów atmosferycznych.
8. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej w terenie.
9. Za przygotowanie podłoża czyli oczyszczenie, ewentualne podbudowy z kruszyw
o odpowiednim stopniu zagęszczenia i niezbędnych spadkach poprzecznych odpowiedzialny będzie Zamawiający. Za skropienie w przypadku nakładki odpowiedzialny będzie Wykonawca.
10. Za przygotowanie poboczy będzie odpowiedzialny Zamawiający.
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
11.1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową/robotami, dostawców materiałów budowlanych.
11.2. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
11.3. Na etapie oferowania Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ (Formularz oferty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101069,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123007,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101069,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342728990

7.3.3) Ulica: Jagodowa 55

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101069,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.