eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64cba6d-4710-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057406/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usuwania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Krzywiń.
2. Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Krzywiń, w tym: odbiór odpadów z miejsca zbiórki na terenie gminy Krzywiń, załadunek, transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej, w tym: folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z kosztami odzysku lub unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej (w Mg) i jakościowej ewidencji dostarczonych przez przekazujących opadów.
Kody odpadów: 02 01 04 i 15 01 02
Do zadań Wykonawcy należy ostateczne określenie kodu odebranego przez siebie odpadu w ramach Zamówienia.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi to ok. 630,0 Mg, w tym:
1) Folii rolniczej 395,49 Mg;
2) Siatki do owijania balotów 106,48 Mg;
3) Sznurka do owijania balotów 9,31 Mg;
4) Opakowań po nawozach i typu Big-Bag 118,73 Mg.
3. Przedmiot zamówienia objęty jest umową dotacji z NFOŚiGW. Szczegółowe uregulowania dotyczące konkursu, na podstawie którego została zawarta umowa o dofinansowaniu przedmiotu zamówienia znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej:
https://www.gov.pl/web/nfosigw/nabor-20211
4. Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia i harmonogram odbioru i zagospodarowania odpadów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie, w związku z czym faktyczna wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznego zapotrzebowania. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktyczny zakres wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponieważ realizacja przedmiotu zamówienia jest objęta umową dotacji, zwiększenie przedmiotu zamówienia będzie możliwe wyłącznie w przypadku akceptacji tego faktu przez NFOŚiGW przy, jeżeli to będzie konieczne, jednoczesnym zwiększeniu kwoty dotacji w wielkości odpowiadającej zwiększonej ilości zebranych odpadów.
5. W ofercie Wykonawca wskaże miejsce zbiórki odpadów, które musi znajdować się na terenie Gminy Krzywiń. Miejsce zbiórki odpadów musi zapewnić możliwość dostarczenia odpadów przez rolników, zważenia odpadów oraz swobodnego załadunku odpadów na pojazdy Wykonawcy.
6. Ważenie odpadów może odbywać się urządzeniem Wykonawcy pod warunkiem jego aktualizacji lub za pomocą urządzenia znajdującego się na terenie użyczonym pod warunkiem jego aktualizacji.
7. Rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie na miejsce na terenie Gminy Krzywiń, które wskaże Wykonawca.
8. Lista inwentaryzacyjna rolników zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
10. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV:
90500000–2 (Usługi związane z odpadami),
90510000–5 (Usuwanie i obróbka odpadów),
90512000–9 (Usługi transportu odpadów),
90514000–3 (Usługi recyklingu odpadów)
90513000–6 (Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne),

11. Zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) osób związanych z realizacją zamówienia, tj. transportu odpadów,
12. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadczenie o spełnieniu wymagań Zamawiającego dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trakcie trwania umowy - w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przedłoży oświadczenie zawierające imienne wskazanie pracowników realizujących czynności o których mowa w pkt IV.11 SWZ oraz inne dokumenty zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika /w przypadku przedłożona kopii umów Wykonawca może je zanonimizować - weryfikacja danych polegać będzie jedynie na sprawdzeniu w/w informacji/.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany ilości osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować oświadczenie, o którym mowa powyżej.
Nie przedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych z pracownikami wykonującymi czynności określone w pkt IV.11. SWZ lub brak wykazanych pracowników w trakcie wykonywania usługi będzie traktowane jako nie wypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ projektowanych postanowieniach umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.

13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady pokwitowanie odbioru lub protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Dokument ten w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko, osoby która dostarcza odpady;
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
c) datę odbioru;
d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: folie rolnicze, siatki do owijania balotów, sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big-Bag;
e) podpis osoby dostarczającej odpady;
f) podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, pieczęć firmową Wykonawcy;
2) prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).
Całościową ewidencję w BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), w tym rozliczenia, prowadzi Wykonawca bez udziału Zamawiającego;
3) do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa;
4) do przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem;
5) do przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
• wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
• wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
• dokumenty potwierdzające odzysk lub unieszkodliwienie odpadów tj. KPO i DPR/DPO, bądź KPO i oświadczenie własne Wykonawcy;
10. Wymagania jakościowe o których mowa w art. 246 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1) zapewnienie zważenia odbieranych odpadów w rozbiciu na: folie rolnicze, siatki do owijania balotów, sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big-Bag wraz załadunkiem na środki transportu Wykonawcy;
2) zapewnienie prowadzenia ewidencji ilościowej i jakościowej odbieranych odpadów;
3) zapewnienie transportu odpadów objętych zamówieniem środkami transportu spełniającymi wymogi obowiązującego w tym zakresie prawa;
4) wygenerowanie z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji wraz z ich zbiorczym zestawieniem
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282366 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291891,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282366,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAREX Jolanta Boruszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691121972

7.3.4) Miejscowość: Głużek

7.3.5) Kod pocztowy: 06-521

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1
Zostanie podany po
rozstrzygnięciu przetargu
Transport odpadów z miejsca zbiórki do siedziby
firmy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282366 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.