eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › "Przebudowa drogi powiatowej nr 2110C Kiełpiny - Ostrowite od km 2+140 do km 3+130".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2110C Kiełpiny - Ostrowite od km 2+140 do km 3+130”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.mazurkiewicz@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2110C Kiełpiny - Ostrowite od km 2+140 do km 3+130”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a608868-459f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047857/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 2110 C Kiełpiny - Ostrowite od km 2+140 do km 3+130

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dolina Drwęcy” konkurs w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370452

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2110C Kiełpiny - Ostrowite na odcinku od km 2+140 do km 3+130. Objęty projektowaną przebudową odcinek drogi położony jest na terenie miejscowości Kiełpiny gm. Kowalewo Pomorskie i Ostrowite gm. Golub-Dobrzyń. Zadanie realizowane będzie na odcinku o długości 990,00 mb.
Ze względu na znaczne lokalne uszkodzenia krawędzi nawierzchni jezdnia, projektuje się wykonanie remontu wykruszonych krawędzi nawierzchni jezdni poprzez rozbiórkę i wykonanie nowej warstwy odsączającej, podbudowy i warstw bitumicznych, z regulacją szerokości warstwy ścieralnej do 5,5 m. Szerokość wykonanego remontu krawędzi (w poziomie podbudowy) zmienna, min. 0,3 m. Projektuje się wykonanie warstwy odsączającej gr. 20 cm z piasku średniego. Projektuje się wykonanie nowej podbudowy dwuwarstwowo, warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 gr. 15 cm oraz warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 12 cm. Na wykonanej w miejscach poszerzeń podbudowie i istniejącej nawierzchni bitumicznej wykonać połączenie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej. Na istniejącej nawierzchni i wykonanej podbudowie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC11W 50/70 w ilości 100 -125 kg/m2. Na wykonanym wyrównaniu projektuje się wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S 50/70 warstwą gr. 4 cm. Szerokość warstwy ścieralnej na całym remontowanym odcinku wynosi 5,5 m. Na połączeniu warstwy ścieralnej projektowanej nawierzchni w miejscu połączenia z nawierzchnią istniejącą (km 2+140) oraz w miejscu połączenia projektowanej warstwy ścieralnej z nawierzchnią drogi gminnej 110203C (km 2+295,30 str.L) projektuje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na gr. 4 cm. W miejscu frezowania nawierzchni, po wykonaniu wiązania międzywarstwowego, projektuje się wykonanie tylko warstwy ścieralnej. W miejscu istniejących przystanków autobusowych (zgodnie z uchwałą Rady Powiatu) w lokalizacjach km 2+334,70 - km 2+344,70 str.P oraz km 2+379,80 - km 2+389,80 str.L projektuje się wykonanie peronów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego. Szerokość nawierzchni peronu 2,0 m, długość 10,0 m. Dla istniejących pod nawierzchnią drogi przepustu drogowego Dn800 w km 2+883 zaprojektowano wykonanie nowych ścianek czołowych z prefabrykowanych elementów betonowych. Przed wykonaniem ścianek projektuje się oczyszczenie przewodu przepustu z namułu. Na odcinku od km 2+873,80 do km 2+ 889,80 str.L oraz od km 2+876,30 do km 2+892,30 str.P projektuje się ustawienie stalowych barier ochronnych U-14a. Projektuje się przebudowę istniejących poboczy poprzez wykonanie ich nowej nawierzchni z kruszywa betonowego z recyklingu 0/63 warstwą gr. 20 cm. Szerokość poboczy 0,75 m. W ramach projektowanej przebudowy drogi, projektuje się usunięcie namułu w istniejących rowów przydrożnych z nadaniem im parametrów zgodnie z przekrojami normalnymi przedstawionymi w projekcie architektoniczno-budowlanym. Grubość warstwy namułu do usunięcia wynosi średnio 0,3 m. Dla istniejących zjazdów o nawierzchni gruntowej projektuje się wykonanie nowych nawierzchni bitumicznych (zjazdy do nieruchomości zabudowanych) oraz z kruszywa betonowego z recyklingu (zjazdy do niezabudowanych gruntów rolnych). Szerokość jezdni nawierzchni zjazdów 4,0 - 5,0 m. Dla istniejących zjazdów z kostki betonowej projektuje się wykonanie przełożenia tych nawierzchni z regulacją wysokościową do poziomu projektowanej nawierzchni jezdni oraz częściową wymianą uszkodzonych kostek. Projektuje się oczyszczenie z namułu przepustów pod istniejącymi zjazdami do nieruchomości przyległych do pasa drogowego. Projektowana przebudowa obejmuje wymianę istniejącego oznakowania pionowego wraz z jego uzupełnieniem oraz wymalowanie linii krawędziowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz planowany zakres robót do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Ponadto Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót, z uwagi na fakt, że rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o cenę ryczałtową, mają jedynie charakter pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
4.2. Czasowa i stała organizacja ruchu:
Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonać, zatwierdzić i wdrożyć projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, a po wykonaniu robót wykonać (jeżeli projekt zmiany stałej organizacji ruchu nie stanowi załącznika do dokumentacji przetargowej), zatwierdzić i wdrożyć projekt zmiany stałej organizacji ruchu, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
4.3. Rozwiązania równoważne:
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej/specyfikacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne i należy je czytać wraz z określeniem „lub równoważne”. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej/specyfikacji odniesień do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty należy je czytać wraz z określeniem „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis, dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek udowodnić w ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB.
3) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4.4. Wspólny słownik zamówień CPV:
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4.6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części – brak możliwości podziału zamówienia na części, ponieważ pod względem technicznym, organizacyjnym i ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość.
4.7. Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp – Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.8. Zgodnie z art. 95 Pzp Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) :
Wszystkie osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia świadczące roboty budowlane lub usługi, muszą być zatrudnione na podstawie stosunku pracy. W przypadku osób fizycznych prowadzącym działalność gospodarczą, które są Wykonawcą lub podwykonawcą zamówienia i osobiście będą wykonywały określone czynności wchodzące w zakres zamówienia, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie obowiązuje.
Na podstawie stosunku pracy muszą być zatrudnione osoby:
- osoby wykonujące roboty budowlane;
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95: Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawcę.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Uprawnienia i sankcje, o których mowa powyżej określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1212571,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1677297,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1212571,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Mariusz Wilczyński spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363950105

7.3.4) Miejscowość: Rogowo 23

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1212571,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.