eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7258f04-2a07-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.36.2023.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199065,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50796,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 1 zamówienia:
- nazwa: Część 1 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 80/1, w ark. mapy ewid. 15, o pow. 204 m2, położonej w Zamościu przy ul. Majdan, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 2 zamówienia:
- nazwa: Część 2 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów art. 198 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 50/7, w ark. mapy ewid. 2, o pow. 1384 m2, położonej przy ul. Krynickiego, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów art. 198 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 3 zamówienia:
- nazwa: Część 3 zamówienia – Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu ich wartości, w wyniku dokonania podziału
- zakres: Wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu ich wartości, w wyniku dokonania podziału:
1) dz. nr 114, o pow. 4351 m2, i nr 115, o pow. 3475 m2, o łącznej pow. 7826 m2, w ark. mapy ewid. 14, położonej przy ul. Majdan, na działki nr: 114/1, 114/2, 114/3, 114/4, 114/5, 114/6, 115/1, 115/2, 115/3, 115/4, 115/5,
2) dz. 112/2, o pow. 3394 m2, w ark. mapy ewid. 2, położonej przy ul. Braterstwa Broni, na działki nr: 12/3, 12/4, 12/5 i 12/6,
3) dz. 113, o pow. 4951 m2, w ark. mapy ewid. 2, położonej przy ul. Braterstwa Broni, na działki nr: 13/1, 13/2, 13/3, 13/4 i 13/5,
4) dz. 201, o pow. 5977 m2, w ark. mapy ewid. 3, położonej przy ul. Włościańskiej, na działki nr: 201/1, 201/2, 201/3 i 201/4.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5853,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 4 zamówienia:
- nazwa: Część 4 zamówienia – Opracowanie 28 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- zakres: Wykonanie 28 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
1) dz. 10/1, o pow. 1522 m2, 10/2, o pow. 1016 m2, w ark mapy ewid. 13,
2) dz. 70, o pow. 5309 m2, w ark mapy ewid. 1,
3) dz. 199/15, o pow. 3580 m2, w ark mapy ewid. 104,
4) dz. 199/17, o pow. 14680 m2, w ark mapy ewid. 104,
5) dz. 199/18, o pow. 3045 m2, w ark mapy ewid. 104,
6) dz. 155/3, o pow. 3848 m2, 136/9, o pow. 1356 m2, w ark mapy ewid. 18,
7) dz. 115/1, o pow. 5711 m2, 115/3, o pow. 2926 m2, 115/4, o pow. 1108 m2, 116/5, o pow. 5093 m2, 116/7, o pow. 562 m2, 116/8, o pow. 1830 m2, 117/1, o pow. 4720 m2, 117/3, o pow. 4555 m2, 117/4, o pow. 1519 m2, 117/5, o pow. 22330 m2, 115/1, o pow. 5711 m2,122/6, o pow. 1833 m2, 122/7, o pow. 1809 m2, 122/9, o pow. 1667 m2, 122/10, o pow. 4768 m2, 122/13, o pow. 429 m2, 122/23, o pow. 47486 m2, w ark mapy ewid. 18,
8) dz. 122/4, o pow. 1464 m2, 122/20, o pow. 16 m2, 122/22, o pow. 533 m2, 122/16, o pow. 909 m2, 122/18, o pow. 101 m2 w ark mapy ewid. 18,
9) dz. 125/2, o pow. 3052 m2, 130/8, o pow. 229 m2, 130/10, o pow. 3024 m2, w ark mapy ewid. 18,
10) dz. 38/2, o pow. 2489 m2, 38/3, o pow. 391 m2, 38/4, o pow. 4638 m2, 38/9, o pow. 1066 m2, 38/10, o pow. 986 m2, 38/11, o pow. 943 m2, 38/12, o pow. 749 m2, 38/13, o pow. 899 m2, 38/14, o pow. 1141 m2, w ark mapy ewid. 19,
11) dz. 38/18, o pow. 3122 m2, 38/21, o pow. 1847 m2, 38/23, o pow. 13158 m2, 38/25, o pow. 2586 m2, w ark mapy ewid. 19,
12) dz. 38/22, o pow. 570 m2, 40/4, o pow. 27281 m2, 40/5, o pow. 23 m2, 40/6, o pow. 1611 m2, 40/7, o pow. 697m2, w ark mapy ewid. 19,
13) dz. 103/36, o pow. 14645 m2, w ark mapy ewid. 20,
14) dz. 153/5, o pow. 1604 m2, 153/6, o pow. 1443 m2,153/8, o pow. 240 m2,153/10, o pow. 694 m2, 153/11, o pow. 12161 m2, 290, o pow. 201 m2, 291, o pow. 400 m2, 292, o pow. 1021 m2, w ark mapy ewid. 20,
15) dz. 41, o pow. 3651 m2, w ark mapy ewid. 26,
16) dz. 34, o pow. 4316 m2, w ark mapy ewid. 31,
17) dz. 42/6, o pow. 5219 m2, 42/8, o pow. 672 m2, w ark mapy ewid. 39,
18) dz. 188, o pow. 11163 m2, w ark mapy ewid. 50,
19) dz. 42/10, o pow. 15980 m2, 42/11, o pow. 1059 m2, 42/12, o pow. 430 m2, 42/13, o pow. 15980 m2w ark mapy ewid. 39,
20) dz. 124/2, o pow. 2831 m2, w ark mapy ewid. 48,
21) dz. 37, o pow. 2711 m2, w ark mapy ewid. 47,
22) dz. 52/8, o pow. 1079 m2, w ark mapy ewid. 47,
23) dz. 63, o pow. 1342 m2, w ark mapy ewid. 47,
24) dz. 34, o pow. 12878 m2, 35, o pow. 2715 m2, 36/1, o pow. 7971 m2, w ark mapy ewid. 8 oraz 76/2, o pow. 8049 m2, w ark mapy ewid. 48,
25) dz. 36/11, o pow. 7379 m2, 36/22, o pow. 228 m2, 36/30, o pow. 2719 m2, 36/40, o pow. 492 m2, 36/41, o pow. 11025 m2, w ark mapy ewid. 60,
26) dz. 36/13, o pow. 2871 m2, 36/16, o pow. 4685 m2, 36/17, o pow. 4180 m2, 36/18, o pow. 2490 m2, 36/35, o pow. 372 m2, w ark mapy ewid. 60,
27) dz. 16/8, o pow. 17124 m2, w ark mapy ewid. 8,
28) dz. 16/7, o pow. 2044 m2, w ark mapy ewid. 8.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 5 zamówienia:
- nazwa: Część 5 zamówienia – Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali
- zakres: Wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
1) nr 22/1 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Grunwaldzkiej 14-14A-16-18-20-20A-22-24-26-28-28A wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 166, o pow. 2151 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 56, znajdującego się pod budynkiem,
2) nr 28 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Grunwaldzkiej 14-14A-16-18-20-20A-22-24-26-28-28A wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 166, o pow. 2151 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 56, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 21 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 11 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/1, o pow. 420 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
4) nr 35 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 19 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 116, o pow. 3558 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
5) nr 37 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Mikołaja Reja 15 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 9/5 oraz nr 9/6, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, o łącznej pow. 1878 m2, znajdującego się pod budynkiem,
- celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 6 zamówienia:
- nazwa: Część 6 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu
- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego nr 6 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Listopadowej 45, wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 126/3 oraz nr 126/5, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, o łącznej pow. 8026 m2, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 650,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 7 zamówienia:
- nazwa: Część 7 zamówienia – Opracowanie 17 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- zakres: Wykonanie 17 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
1) dz. 704/4 o pow. 591 m2 w ark. mapy ewid. 103,
2) dz. 704/6 o pow. 138 m2, w ark. mapy ewid. 103,
3) dz. 95/26 o pow. 474 m2, w ark. mapy ewid. 21,
4) dz. 121 o pow. 1001 m2, 124/1 o pow. 3765 m2, 124/2 o pow. 12876 m2, 125 o pow. 10202 m2, 126 o pow. 1720 m2 i 127 o pow. 5151 m2, w ark. mapy ewid. 1,
5) dz. 20/5 o pow. 822 m2, 20/6 o pow. 268 m2, 20/7 o pow. 1639 m2, 20/8 o pow. 101 m2 i 20/11 o pow. 3952 m2, w ark. mapy ewid. 30,
6) dz. 3/2 o pow. 517 m2, w ark. mapy ewid. 45,
7) dz. 21/1 o pow. 498 m2, w ark. mapy ewid. 45,
8) dz. 88/1 o pow. 21 m2 i 88/2 o pow. 13399 m2, w ark. mapy ewid. 6,
9) dz. 33/1 o pow. 2244 m2, 33/2 o pow. 115 m2, 33/3 o pow. 7089 m2 i dz. 43/4 o pow. 1095 m2, w ark. mapy ewid. 8,
10) dz. 6/4 o pow. 921 m2, 83/1 o pow. 657 m2, 1/5 o pow. 465 m2, 10/5 o pow. 193 m2, 11/7 o pow. 44 m2, 82/6 o pow. 119 m2, 82/8 o pow. 3777 m2 i 82/9 o pow. 718 m2, w ark. mapy ewid. 22,
11) dz. 222/3 o pow. 2764 m2 i 222/9 o pow. 351 m2, w ark. mapy ewid. 57,
12) dz. 183/26 o pow. 1130 m2, w ark. mapy ewid. 20,
13) dz. 183/56 o pow. 529 m2, w ark. mapy ewid. 20,
14) dz. 368/62 o pow. 207 m2, w ark. mapy ewid. 20,
15) dz. 14/5 o pow. 58 m2, w ark. mapy ewid. 49,
16) dz. 14/6 o pow. 75 m2, w ark. mapy ewid. 49,
17) dz. 14/7 o pow. 230 m2, w ark. mapy ewid. 49.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 13130,08 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 8 zamówienia:
- nazwa: Część 8 zamówienia – Opracowanie 22 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Jesiennej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Jesiennej
- zakres: Wykonanie 22 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Jesiennej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Jesiennej, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 102, numerami:
1) dz. 485/2 pow. 847 m2
2) dz. 485/1 pow. 842 m2
3) dz. 484/2 pow. 574 m2
4) dz. 484/1 pow. 573 m2
5) dz. 483 pow. 952 m2
6) dz. 482 pow. 1007 m2
7) dz. 481 pow. 953 m2
8) dz. 108/13 pow. 525 m2
9) dz. 108/12 pow. 541 m2
10) dz. 108/7 i 478 łączna pow. 618 m2
11) dz. 125/6 pow. 249 m2
12) dz. 488, 489, 125/10 i 125/11 łączna pow. 1871 m2
13) dz. 114/4, 114/5 i 114/16 łączna pow. 1065 m2
14) dz. 114/6, 114/13 i 114/15 łączna pow. 1331 m2
15) dz. 114/14 i 114/17 łączna pow. 650 m2
16) dz. 494 i 495 łączna pow. 2093 m2
17) dz. 496 pow. 1186 m2
18) dz. 497 pow. 940 m2
19) dz. 498 i 499 łączna pow. 2063 m2
20) dz. 500/1 pow. 568 m2
21) dz. 500/2 pow. 677 m2
22) dz. 500/3 pow. 623 m2
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości, położonych na terenie miasta Zamościa.
2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 części.
3. Opis części 9 zamówienia:
- nazwa: Część 9 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej
- zakres: Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 87/236, o pow. 129 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Królowej Jadwigi, do ustalenia ceny sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem 87/59.
4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących dla części 5, 6 i 9 zamówienia załącznik nr 7.1 do SWZ oraz dla części 1, 2, 3, 4, 7 i 8 zamówienia załącznik nr 7.2 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
9. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
10. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz dodatkowo w wersji elektronicznej.
11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
12. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w pkt 26 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-133-03-44

7.3.3) Ulica: Bodaczów 305A

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w części 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 26 lipca 2023 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2023/BZP 00326151/01. Od dnia wszczęcia postępowania Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny i nieograniczony dostęp do specyfikacji warunków zamówienia.
W dniu 10 sierpnia 2023 r. o godz. 9.01, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 62.479,50 zł brutto, w tym na sfinansowanie części 2 zamówienia 1.500,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00, w części 2 zamówienia została złożona jedna oferta przez Wykonawcę PZ VALUATION Spółka z o.o. z/s Al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4, 35-074 Rzeszów, z ceną ryczałtową 4.000,00 zł brutto, która przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie części 2 zamówienia o 2.500,00 zł.
Zamawiający po przeanalizowaniu swojej sytuacji finansowej stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację części 2 zamówienia do ceny złożonej oferty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-133-03-44

7.3.3) Ulica: Bodaczów 305A

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-150-87-24

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-24

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-150-87-24

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-150-87-24

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-150-87-24

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-17

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-042-10-22

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-03

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-150-87-24

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.