eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Przebudowa wraz z wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 3117000

1.5.8.) Numer faksu: +48 525065420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowabiskupia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18c1132-1e33-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023542/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja wraz z wyposażeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309510/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3438011,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :
Przebudowa wraz z wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
w Dąbrowie Biskupiej
2. Zamówienie obejmuje :
1) Przebudowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej;
2) Dostawę koparko – ładowarki wraz z osprzętem;
3) Dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem.
3. Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej obejmuje :
− demontaż istniejącej płyty betonowej przeznaczonej pod kontenery i pojemniki na odpady;
− demontaż istniejących obiektów budowlanych typu waga samochodowa oraz tzw. „blaszak”;
− demontaż istniejącego ogrodzenia;
− posadowienie zestawu kontenerowego -budynku socjalno-biurowego dla pracownika obsługującego wagę o wymiarach w rzucie 7,00 x 4,00 m;
− budowa budynku magazynowego w formie częściowo obudowanej wiaty o konstrukcji stalowej o wymiarach w rzucie 52,72 x 8,05 m;
− wykonanie placów utwardzonych z kostki brukowej gr. 8 cm z podbudową pod ruch ciężki wraz z wykonaniem wymaganych profilowań nawierzchni;
− wykonanie drogi wewnętrznej przejazdowej na teren istniejącej Oczyszczalni Ścieków z płyt drogowych prefabrykowanych;
− wykonanie ciągów pieszych -chodników z kostki betonowej gr. 6 cm;
− wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej gr. 8 cm;
− wykonanie wagi samochodowej najazdowej wyniesionej;
− wyposażenie i posadowienie na terenie PSZOK-u pojemników i kontenerów na odpady przewidziane do zbierania;
− montaż bramy przesuwnej o szer. 6,00 m–przejazdowej prowadzącej na teren istniejącej Oczyszczalni Ścieków;
− montaż bramy dwuskrzydłowej o szer. 6,00 m–wjazdowej / wyjazdowej;
− montaż furtek ogrodzeniowych o szerokości 1,00 m;
− wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz deszczowej;
− wykonanie przyłącza wodociągowego oraz energetycznego;
− wykonanie instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego oraz monitoringu;
− zasypanie dwóch istniejących awaryjnych osadników oczyszczalni ścieków;
− rekultywacja terenu objętego opracowaniem;
− montaż tablic edukacyjnych, wyposażenie BHP i P. POŻ
Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4. Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki wraz z osprzętem.
Rok produkcji nie starszy niż 2022r. Dostarczona koparko – ładowarka wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowa nienosząca śladów użytkowania, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych i być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ . Koparko-ładowarka musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do użytkowania, a w szczególności: aktualne świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną pojazdu oraz wyposażenia wraz z warunkami gwarancji, książkę przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Koparko - ładowarka musi być dostarczona do siedziby Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli operatorów z obsługi koparko - ładowarki w miejscu dostawy. Oferowana koparko – ładowarka musi spełniać wszystkie warunki określone w szczegółowym opisie i wymaganiach stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
5. Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem.
Rok produkcji nie starszy niż 2021r. Dostarczony ciągnik rolniczy wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowy nienoszący śladów użytkowania, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych i być zgodny opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ . Ciągnik rolniczy musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania i użytkowania, w szczególności: aktualne świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną pojazdu oraz wyposażenia wraz z warunkami gwarancji, książkę przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli operatorów z obsługi ciągnika rolniczego w miejscu dostawy.
Oferowany ciągnik rolniczy musi spełniać wszystkie warunki określone w szczegółowym opisie i wymaganiach stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
6. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres zaoferowany w ofercie wybranego Wykonawcy, nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
7. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31311000-9 - Podłączenia energetyczne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31321210-7 - Kabel niskiego napięcia

32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

16700000-2 - Ciągniki

43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4978086,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4978086,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4978086,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "Wróblewski"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561020385

7.3.3) Ulica: Dobra

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4978086,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.