Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361792/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury rekreacyjnej i wypoczynkowej w Jeżowem Podgórzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A
1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158794304
1.5.8.) Numer faksu: 158794342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jezowe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-728ddac5-40c8-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury rekreacyjnej i wypoczynkowej w Jeżowem Podgórzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728ddac5-40c8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067840/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozwój infrastruktury rekreacyjnej i wypoczynkowej w Jeżowem Podgórzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166665,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozwój infrastruktury rekreacyjnej i wypoczynkowej w Jeżowem Podgórzu
Zakres robót obejmuje rozbudową placu na działce nr ewid. 3935 w miejscowości Jeżowe poprzez wykonanie:
- drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej - 220 m2,
- chodnika z kostki brukowej betonowej - 316 m2
- placu utwardzonego o nawierzchnie z płyt wielootworowych typu meba - 80 m2
- palisady betonowej z prefabr. elementów betonowych o wym.12x18x80,
- roboty wykończeniowego polegające na ułożeniu siatki plastikowej przeciw kretom, humusowanie z obsianiem trawą, ułożenia agrowłókniny oraz ułożenie kory 765 m2,
- nasadzenie drzew i krzewów - 98 szt.,
- montaż urządzeń towarzyszących.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem oznakowania.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również:
- przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
- organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych między innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów,
- wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej,
- wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SWZ, specyfikacji technicznych,
dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu
zamówienia,
- wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne do wykonania zamówienia media
wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i
ciekłych,
- uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń ( jeśli są wymagane),
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do użytkowania obiektu,
- wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa
Budowlanego, Obowiązujących Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
- prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów zrealizowanych robót,
- przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
- wykonanie prac geodezyjnych
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu – 2 egz.,
- sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej – 2 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201558,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350235,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201558,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie Patryk Ożga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364055513
7.3.3) Ulica: Jata 5b
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201558,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie dofinansowane z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Modernizacja stadionu sportowego w Kraszewicach
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Przebudowa oświetlenia oraz realizacja parku kieszonkowego na podwórku pomiędzy ul. Andersa 23-37 i ul. Lewartowskiego 3
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.