eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych - drukarki sublimacyjne



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych - drukarki sublimacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych - drukarki sublimacyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b145119b-5202-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 MATERIA ŁY BIUROWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 55/23/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 336849,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3877,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych.
2. Zamówienie jest podzielone na 2 (dwie) części (zadań) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
Część 1 - ZADANIE I – Drukarki sublimacyjne 41 BLSz, WOT;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik Nr 7 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy
6.1. Odbiorcą towaru (dotyczy wszystkich zadań)

Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie bud. 244.

6.2. Odpowiedzialność wykonawcy (dotyczy wszystkich zadań)

Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony Protokołów Odbioru Towaru.

6.3. Gwarancja (dotyczy wszystkich zadań):

Wykonawca udzieli gwarancji na terytorium RP na okres:
a) minimum 12 miesięcy
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w ninieszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego artykuły równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym. Stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności należy dołączyć do składanej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 3242,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamówienie jest podzielone na 2 (dwie) części (zadań) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
Część 1 - ZADANIE II – Drukarka sublimacyjna CSIL
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik Nr 7 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy
6.1. Odbiorcą towaru (dotyczy wszystkich zadań)

Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie bud. 244.

6.2. Odpowiedzialność wykonawcy (dotyczy wszystkich zadań)

Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powstałe w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony Protokołów Odbioru Towaru.

6.3. Gwarancja (dotyczy wszystkich zadań):

Wykonawca udzieli gwarancji na terytorium RP na okres:
a) minimum 12 miesięcy
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w ninieszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego artykuły równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym. Stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności należy dołączyć do składanej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 1526,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono w tym postępowaniu żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.09.2023r. do godz. 9:00 nie wpłynęła na Platformę Zakupową Zamawiającego https://portal.smartpzp.pl/41blsz żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono w tym postępowaniu żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.09.2023r. do godz. 9:00 nie wpłynęła na Platformę Zakupową Zamawiającego https://portal.smartpzp.pl/41blsz żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.