eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap IV"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu:
„Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile

1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570797988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 477718800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsppila@psp.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/kppsp-pila,

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu:
„Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73fc7568-2dc7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00269363/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap IV”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335470/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30611,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej
i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap IV” działka nr 122/1 i 120/2.:
2. W ramach poprzednich etapów zostały wykonane następujące prace:
1) wykonanie palowania pod całym nowo projektowanym obiektem;
2) wykonanie próby nośności jednego pala metodą belki odwróconej;
3) wykonanie fundamentów;
4) ławy fundamentowe pomiędzy osiami budynku;
5) wykonanie izolacji termicznej zewnętrznych pionowych płaszczyzn ław fundamentowych na pełnej wysokości ław;
6) wszelkie instalacje pod posadzkowe wraz z wyprowadzeniami ich poza obrys budynku na odległość 2,0 m;
7) płyty żelbetowe posadzki parteru w całości obiektu;
8) wszelkie konstrukcje nośne oraz ściany murowane nośne w poziomie przyziemia- pomiędzy osiami budynku;
9) strop nad przyziemiem- pomiędzy osiami budynku;
10) żelbetowe schody wewnętrzne- pomiędzy osiami budynku.
11) stan surowy zamknięty bez bram garażowych;
12) ślusarka okienna wyposażona w nawiewniki higrosterowane oraz parapety
wewnętrzne z konglomeratu,
13) zamiana konstrukcji dachu na jednospadowy stropodach niewentylowany;
14) wewnętrzne instalacje elektryczne z wszystkimi rozdzielnicami elektrycznymi
z osprzętem bez opraw oświetleniowych, gniazd i wyłączników;
15) wewnętrzne instalacje wody i kanalizacji sanitarnej bez białego montażu;
16) wewnętrzne instalacje CO bez grzejników;
17) instalacja odgromowa;
18) tynki stropów i ścian kat. III;
19) izolacje przeciwwilgociowe i cieplne oraz jastrychy posadzkowe;
20) ocieplenie elewacji wraz z tynkiem strukturalnym;
21) przełożenie węzła CO wraz z kanałami CO i instalacjami do budynku istniejącego;
22) rozbiórka budynku po przeniesionym węźle CO wraz z wywozem gruzu, uporząd-kowaniem terenu oraz utylizacją materiałów szkodliwych dla środowiska;
23) instalacje wod-kan zewnętrzne wraz z przyłączami.
3. Zamawiający wymaga sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
4. Nadzorowane roboty budowlane obejmują m. in.:
1) montaż bram garażowych wraz z miejscowym odciągiem spalin,
2) montaż instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji,
3) montaż grzejników oraz nagrzewnic wodnych,
4) montaż sufitów podwieszanych,
5) wykonanie gładzi gipsowych,
6) montaż agregatu prądotwórczego,
7) montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
4.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego, bieżący i ciągły nadzór nad wykonywanymi robotami, obecność na terenie budowy zapewniająca skuteczny i prawidłowy nadzór,
2) sprawdzenie przedmiarów robót,
3) dojazd i pobyt na terenie budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez inspektora nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału w czynnościach podejmowanych na terenie budowy,
4) koordynowanie pracy inspektorów poszczególnych branż w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem,
5) organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót z projektem, ustawą – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą na wykonanie robót,
6) wykonywanie obowiązków określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych,
7) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót i ewentualnych trudnościach w realizacji zadania,
8) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców,
9) kontrolowanie wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na terenie budowy i w otoczeniu oraz przestrzegania planu BIOZ,
10) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska,
11) analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi,
12) każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji,
13) zwoływanie i uczestnictwo w radach budowy,
14) współpraca z kierownikiem budowy i kierownikami robót,
15) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót,
16) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji,
17) kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w celu dotrzymania terminów określonych w tym harmonogramie,
18) potwierdzenie zgodności wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych faktur, udział w rzeczowym i finansowym rozliczeniu robót budowlanych,
19) udział w komisjach w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie, protokołowanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego,
20) współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji;
21) nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu,
22) udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym oraz sporządzanie protokołów odbiorów: odbioru końcowego, odbiorów gwarancyjnych i ostatecznego,
23) opracowywanie opinii dotyczących wad wykonanych robót ujawnionych w okresie trwania gwarancji, udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót,
24) wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji.
5. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9789,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32945,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9789,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 767-154-09-74

7.3.3) Ulica: Nieznanego Żołnierza 41/2

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978940 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.