eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 20A

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 32 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5b55752-5a9d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00194383/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
lub
b) poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: strzelce@lublin.lasy.gov.pl
z zastrzeżeniem, iż ofertę i załączniki wraz z ofertą należy złożyć wyłączenie za pośrednictwem Platformy e –Zamówienia (ppkt a).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce Centrum Pomocy.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d11ed-9171-f6b7c7d59353

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wymagania techniczne
iorganizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci
papierowej(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z e-zamówienia oraz Regulaminie ePUAP. .Ofertę sporządza się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób
sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30.12.2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 r., 2452).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ezmowienia, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d11ed-9171-f6b7c7d59353
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej strzelce@lublin.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty nastąpi za pomocą ezamowienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż
administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Strzelce. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można
skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem strzelce@lublin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem
82 568 32 10

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 334777,34 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi leśnej leśnictwa Jarosławiec 060402L .Remont polegał będzie na :
a) Odcinkowej i punktowej wymianie zniszczonych płyt oraz ich korekcie w przekroju poprzecznym i profilu podłużnym poprzez wbudowanie nowych płyt (835,5 m2 )oraz płyt z odzysku (836,25m2 ).
b) Wykonaniu płyt jako uzupełnienie istniejącej szczeliny pomiędzy płytami w km 2+417 strona praw 0,5m2 oraz w km 2+588 strona lewa 0,5m2,
c) Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm (1672,75m2 ),
d) Lokalnym uzupełnieniu poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m oraz przestrzeni pomiędzy płytami.
Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w przedmiarze robót budowlanych będącym złącznikiem do SWZ.

2. Użyte w opisie przedmiotu zmówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.16 i 99 ustawy Pzp, a jedynie precyzują oczekiwania jakościowe i technologiczne Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia
We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust 4 Pzp – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt
7) Pzp w okresie 3 lat od daty zamówienia podstawowego w wymiarze nie więcej niż 40%
wartości zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie brał pod uwagę dwa kryteria oceny:
1) Cena – 60 %,
2) Samodzielna realizacja zamówienia – 40 %.

Przyjęta metoda przyznawania punktów – polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 punktów.

Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów.

Dla kryterium „cena” zostanie zastosowany następujący wzór:

cena oferty z najniższą ceną
------------------------------------ x 100 pkt x 0,6
cena oferty badanej

Dla kryterium „samodzielna realizacja zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonania zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ). We wzorze umowy zobowiązanie do wykonania zamówienia określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określone jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: samorealizacja zadania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w
sposób należyty, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przez robotę budowlaną rozumie się
wykonywanie prac na podstawie 1 umowy, polegające na remoncie dróg) o wartości
nie mniejszej niż: 150.000 zł (brutto) każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, albo oświadczenie o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ);
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
jej złożeniem;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji;
4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności,;
5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących
zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust.
1 pkt 1 i 7 PZP - (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w podpunkcie:
- 2 – składa inf. z rejestru, tj. sądowy, albo, w przypadku braku rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ
sądowy lub administracyjny kraju, w trym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jego złożeniem); - 3, 4 i 5 - składa dokument wystaw. w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że: - nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem);, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona
ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te ostały wykonane, (zał. nr 3) ) wraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz ten powinien zawierać co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontu dróg, zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat o wartości minimum: 100.000 zł brutto każda.

2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji podmiotowego zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z podaniem ich imion i nazwisk oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał.nr 4).

6. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów (wg załącznika nr 5 do SWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
- sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia ,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przed podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

.Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć oświadczenie wymienione w dziale IX ust.1według wzoru zał. nr 2 do SWZ;
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 13 do SWZ);
 w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób,
podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza,
 pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
 informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa - pisemne uzasadnienie (jeśli dotyczy)
 kosztorys ofertowy sporządzony według własnego wzoru na podstawie przedmiaru robót
 dowód wniesienia wadium
 zobowiązanie podmiotu udostępniającego potencjał (jeśli dotyczy wg załącznika nr 5 do SWZ),
 oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób
upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z
125 ust.5 i art. 266 PZP, o ile dotyczy.
Dokumenty składane wraz z ofertą, w tym pełnomocnictwa powinny zostać sporządzone w sposób określony w
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000zł
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 gwarancjach bankowych,
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.).
3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w banku PKO BP 15 1020 5356 0000 1802 0210 1228 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia i pełnić co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadku powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składnia ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Nadleśnictwo Strzelce.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, wykonawcy muszą
łącznie wykazać spełnienie warunków uczestnictwa, o których mowa w ust 1 pkt 1.3 - 1.4 powyżej. Żaden z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie o
którym mowa w dziale IX pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.W
przypadku oferty wspólnej żaden z wykonawców ubiegający się wspólnie o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust. 1,4 i 7 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy a dnia 13.04.2022r. (Dz.U. z 2022r. poz.
835). Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (Lidera- partnera wiodącego) i składają pełnomocnika (Lidera), z którego treści
będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono potwierdzeniem solidarnej odpowiedzialności podmiotów za
realizację przedmiotu zamówienia. Do SWZ został dołączony, do wykorzystania wzór pełnomocnictwa – (zał. nr 6).
Pełnomocnictwo musi być zgodne z umową konsorcjum.
Wszystkie dokumenty oferty wspólnej, z wyjątkiem oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu i oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, oraz informacji o przynależności do grupy kapitałowej
podpisuje pełnomocnik (Lider), natomiast w miejsce pieczęci firmy wpisuje się nazwę np. konsorcjum. Oświadczenie
wykonawcy o spełnieniu warunków oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, a także
informacja o przynależności do grupy kapitałowej, mogą być podpisane osobiście przez wykonawcę lub w imieniu
wykonawcy przez pełnomocnika (Lidera), jeżeli został on upoważniony do wykonania tej czynności. Rozliczenie
wynagrodzenia należnego członkom konsorcjum za wykonanie zamówienia oparte będzie na zasadach solidarności
wierzycieli, co oznacza, że Zamawiający uprawniony będzie do spełnienia swojego świadczenia na rzecz jednego z
członków konsorcjum ze skutkiem wygaśnięcia długu w stosunku do pozostałych członków konsorcjum [solidarność
wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego]. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z
pełnomocnikiem.
Wspólnicy spółki cywilnej będą traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwe zmiany w umowie:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – zgodnie z §9 niniejszej umowy.
2. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w
szczególności osoby kierownika budowy może być dokonana w sytuacji:
1) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac;
2) na wniosek Wykonawcy w przypadku: − śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,
nienależytego wykonywania powierzonych prac, − innych obiektywnych okoliczności
niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
3. Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w
przypadku: − śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, nienależytego wykonywania
powierzonych prac oraz w przypadku innych obiektywnych okoliczności niezależnych od
Zamawiającego (np. rezygnacji).
4.Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji:
1) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w stosunku do przewidzianych
dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego ich
wykonania , tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień
odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu
użytkowego;
2) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotuumowy;
3) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w
szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji itp.;
4) gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego wykonania, tj.
wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót
przepisami, wykonania przedmiotu umowy;
5) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej w rozumieniu
Prawa budowlanego.
5. Zmiana wynagrodzenia w przypadkach :
a) ograniczenia zakresu robót budowlanych ,
b) określonych w § 2 ust. 22 umowy.
Konieczność zmiany Umowy może być spowodowana okolicznościami, których Zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza
50% wynagrodzenia umownego. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą powodować
wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie, jak również nie mogą
powodować obejścia przepisu art. 455 Pzp. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany
umowy będą mogły nastąpić także w przypadku: zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
Strony umowy są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych, tj. innych, niż
zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. ustawy Pzp.
Warunki zmiany umowy:
1) inicjowanie zmian – na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) zgoda obu stron,
3) forma zmian – podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy -
aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
6.W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące
zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej , termin wykonania umowy
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych
okoliczności.
Warunkiem podpisania aneksu na przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy będzie
zachowanie ciągłości zabezpieczenia o których mowa § 4 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-17 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezmowienia na adres https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d11ed-9171-f6b7c7d59353

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

. Przedmiot zamówienia winien być wykonany w terminie do dnia 30 czerwca 2023r. część zadania musi być wykonana w roku 2022 – o wartości minimum 180 tys. zł. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zadania.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we
wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.